23.BÖLÜM

1.1K 97 22
                                    

(Azra Tanem' in Ağzından)

Uzun bir zamandan sonra gözlerimi çok güzel bir sabaha açtım. Mutlu bir şekilde uyanmak gibisi yok gerçekten. Hem miniklerimi de çok özledim. En iyisi bir an önce hazırlanıp onlara kavuşmak. Hemen banyoya geçip rutin işlerimi hallettim. Daha sonra dolabını açıp ne giysem diye bakınmaya başladım yine. Biz kızların da işi çok zor ya gerçekten çok zor. Her gün için sürekli bir kıyafet düşünmek zorundayız. Hahh buldum sonunda.

(Azra Tanem' in Kombini)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Azra Tanem' in Kombini)

Ayna da son kez baktığımda fazlasıyla güzel olduğumun farkına vardım. Sahiden de çok güzel olmuştum. Kombinim harika olmuştu. Çantamı da alıp odamdan çıkıp aşağı indim. Annem kahvaltı hazırlıyordu babam ise yine her zaman ki köşesinde gazetesini okuyordu. Yanına gidip yanağına bir öpücük kondurdum.

-Günaydın ilk aşkım.

-Günaydın Azram günaydın güzel kızım.

-Ooo Azra hanım bu ne güzellik böyle ?

-Aman anne ya her zaman ki halim işte.

-Eh öyle olsun bakalım. Hem bu arada unutmadım. Babaya günaydın var da anneye yok mu ? Öyle olsun.

Annem yalandan küsmüş gibi yapınca gülüp hemen yanına gidip onun da yanağına sulu bir öpücük bıraktım.

-Sana da günaydın sultanım.

-Ayy öpme şöyle sulu sulu kızım. Sevmiyorum biliyorsun. Bu arada sana da günaydın kızım.

Biraz daha annemle uğraştıktan sonra masanın kenarındaki çiçekler dikkatimi çekti. Babamın anneme aldığını düşünüp biraz daha uğraşmak istedim.

-Ooo babacım çok romantiksin bu sabah bakıyorum da.

-Anlamadım kızım.

-Hadi hadi. Anneme çiçekler almışsın yine.

-Ha onlar mı ? Yok ben almadım kızım.

-Allah Allah kim aldı peki anneme ?

-Aman kızım baban artık eskisi gibi romantik değil. Nerde onda o düşünce ?

-Hatun. Sen benim gözümün nurusun. İki gün sonra solacak bir çiçekle mi kıyaslayacaksın benim sana olan aşkımı ? Benim sana olan aşkım ne çiçekle ne böcekle ölçüşür. Ben sana ilk gün ki gibi aşığım hâlâ.

-Ooo babacım bunun üstüne söz söylenmez artık. Vay be babam sen ne romantimişsin de bizim haberimiz yokmuş.

Anneme baktığımda ise utanmışa benziyordu. Ama ben yerim bunların aşkını ya. Maşallah.

-Aman bey kızın yanında söylenecek şey mi bu şimdi ?

-Ayy annecim utandın mı sen yoksa ?

-Edepsiz. Sus bakalım sen.

İLK KALP AĞRIM 💕Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin