19.BÖLÜM

1.1K 101 12
                                    

(Yazar' ın Ağzından)

Fatih gördüğü kişi ile bir kez daha yutkundu. Çok şaşkındı. Beklemiyordu bunu. Tanem ordaydı. Yeliz in mezarı başında. Ama neden gelmişti ki ? Neden burdaydı ? Fatih içini kemiren soruları bir kenara bırakıp ses çıkarmadan dinlemeye karar verdi. Sanırım rahmetli kardeşi ile sohbet ediyordu. Buraya neden geldiğini özellikle de bu saatte gelmesinin hesabını sonraya bırakıp Taneme odaklandı yeniden.

-Merhaba Yeliz. Beni tanımıyorsun belki ama kendimi tanıtayım. Ben Azra Tanem. Yiğit in kız kardeşiyim ben. Senin tek aşkının biricik aşkının kız kardeşi. Şimdi benim buraya neden geldiğime şaşırmış olabilirsin ama inan bende bilmiyorum neden geldiğimi be Yeliz. Sadece gelmek istedim. Seninle sohbet etmek istedim. Abimin büyük aşkını yüz yüze olmasa da tanımak istedim. Keşke yaşasaydın Yeliz seninle tanışmış olurduk. Zannımca benim yaşlarımdasın. Abim öyle söylemişti çünkü. Fotoğraflarını gördüğümde çok şaşırdım. Çok güzeldin. Hayran oldum güzelliğine gerçekten. Abimin sana neden aşık olduğunu bir kez daha anlamıştım o gün. Bir sır daha abim seni çok ama çok güzel buluyor biliyor musun ? Aşkla bakıyor gözleri seni anlatırken. Seni asla unutmamış unutmaya da hiç niyeti yok gibi. Senin yerine kimseyi koymuyor kimseyi hayatına almıyor. Sanki sana ihanet edecekmiş gibi hissediyor Yeliz. Bu nasıl büyük bir aşk ? Kıskanmadım ama imrendim. Keşke bende sizin gibi böylesine büyük böylesine derin ve böylesine güzel bir aşk yaşayabilseydim. Abim arada sırada gelip sana anlatıyordur eminim ama biraz da benden duy istedim. Gelin görümce meselesi anlarsın ya. Seni daha hiç tanımadan abimin anlatışıyla inan bana çok sevdim. O kadar güzel anlattı o kadar güzel tanıttı ki seni bana ben çok duygulandım. Aşkınız çok büyük bence ve hiç ölmeyecek cinsten. Keşke bir arada olabilseydiniz. Keşke ölüm aranıza hiç girmeseydi. Büyük bir aşk yarım kalmış maalesef ki. Her neyse abim dışında başka bir mesele daha var. Fatih var. Abin. Sana deli gibi aşık bir abi. Seni çok seven bir abi. Tıpkı benim abim gibi. Gerçi sizin abi kardeş ilişkiniz benden çok daha fazladır ben kendimle kıyaslayamam bile ve kendimden örnek versem de yetmez. Fatihi sana biraz şikayet etsem bana kızar mısın Yeliz ? Bence kızmazsın. Sende az çok abini tanırsın çünkü. Fatih senin ölümünden abimi sorumlu tutuyor biliyor musun ? Ondan intikam almak için beni kullanıyor. Bu da beni çok üzüyor ne yazık ki. Aslında abimin suçsuz olduğunu biliyor ama bunu kabul etmeyi kendine yediremiyor. Çünkü onun için kabul etmek büyük bir zayıflık. Bir an geliyor dünya iyisi bir adam oluyor ve beni mutlu ediyor ama ondan sonra ne oluyor bilmiyorum yine kötü kalpli birine dönüşüyor. Aslında kalbinde kötülük yok biliyorum hissediyorum ama işte kötü olmayı özellikle seçiyor bence çünkü öyle iken kendini daha güçlü hissediyor. Sanırım biraz dengesiz bir abin var. Şişşt aman ha aramızda kalsın yoksa yine kızar bana dağ ayısı.

Fatih duydukları ile başında biraz duygulansa da sonrasında yüzünde bir tebessüm oluştu. Bunu başaran ilk kızdı. Kendini gülümsetebilen. Resmen rahmetli kız kardeşi ile dedikodusunu yapıyordu. Çok komik geldi bir anda. Dengesiz mi ? Kendinin dengesiz olduğunu zaten biliyordu Fatih.
Ses çıkarmadan dinlemeye devam etti.

-Dağ ayısı dengesiz öküz kalas valla senin bu abin ya ama bir de yakışıklı ki hiç sorma. Nadir gülüyor ama gülünce yanaklarında gamze çıkıyor. Kendisi bile farkında değildir bunun eminim. Dikkatli baktığın zaman fark ediliyor. Allahım ya bu kadar mı tatlı olur bir adam ? Tabi tatlılığının yanında gıcıklığı da var biraz ama olsun. Böyle de kabul. Çok karizmatik gerçekten. Her kadının hayallerini süsleyecek ve her kadının hayal ettiği bir adam bence. Etkilenmemek elde değil. Aman duymasın sonra egosu tavan yapar dağ ayısının.

İLK KALP AĞRIM 💕Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin