5.BÖLÜM

1.8K 123 7
                                    

💛 DÜZENLENDİ 💛

...

(Yazar' ın Ağzından)

Yiğit arabasından olayları büyük bir merakla izlerken bir anda taksiden inen güzel bir kız dikkatini çekti. Bu kız çok güzeldi ve Yiğit in bir anda içi ısındı. Kumral saçları mavi gözleri vardı. Boyu aşağı yukarı 1.70 falandı. Öyle bir dikkatini vermişti ki o kıza anne ve babasının o insanlarla neler konuştuğunu bir anlığına unutmuştu. Acaba dedi içinden. Bu kız benim kardeşim olabilir mi ? Benim Tanem im olabilir mi diye düşündü. Cem ise çok sonradan fark etti Yiğit in bir başka yere daldığını ve hemen onun baktığı yere baktığında gözlerine inanamadı. Kız çok güzeldi ve o anda Cem in içine işlemişti. Kızın güzelliği Cemi de fazlasıyla etkiledi. Onun bu sade ve duru güzelliği karşısında yutkunmadan edemedi.

-Ohaa ya ! Abi bu nedir ? Off be. Kardeşim şu kıza bak be afeti devran resmen. Çok güzel be. Bir içim su resmen.

Yiğit Cem in kıza bakıp gevşek bir şekilde konuşmasına biraz bozulup anında ensesine şaplağı indirdi. Bu kız kardeşi ise Yiğit Ceme söylediği o sözleri bir bir yedirirdi.

-Ne vuruyorsun lan ?

-Konuşma lan gevşek gevşek.

-Niye ki ?

-Lan oğlum o Tanem olabilir. Eğer bu kız benim kardeşimse bende sana o 'afeti devran bir içim su' laflarını yediririm haberin olsun.

-Olabilir mi dersin ?

-Bilmiyorum Cem.

-Yok be kardeşim olmaz. Değildir bence yani.

-Bir dakika dur. Sessiz ol biraz. Oha lan bu kız bizimkileri mi dinliyor ?

-Galiba evet.

-Bu Tanem kesinlikle. Al bak buraya yazıyorum Tanem bu.

-Emin misin abi ? Başka kızları da olabilir ya da sıradan biri komşu vs. her şey olabilir yani.

-Cem bir sus Allah aşkına. Bilmiyorum ama içimden bir ses bu kızın Tanem olduğunu söylüyor. Görür görmez kanım kaynadı ona. İçim akmaya başladı bir anda bu kıza. Bir yanım eksikti benim ama bu kızı görünce tamamlandım resmen.

-Abi öyle değilde acaba sen bu kızı beğendin de ondan mı böyle düşünüyorsun ?

-Gerzeklik yapma Cem. Bu başka bir duygu. Eminim Cem kesinlikle eminim bu kız benim kardeşim. Tanem bu.

-Dur bakalım anlarız şimdi.

Yiğit ve Cem konuşmayı bırakıp Azra Tanemi izlemeye başladılar bu kez de. Kız bir süre onları dinledikten sonra birden ağlamaya başladı ve dizlerinin üzerine düştü o anda. Sessizce ağlamaya devam etti. Yiğit Azra Tanem den akan göz yaşlarına dayanamadı. İçi parçalandı onu öyle görünce. O an kalkıp gidip sarılmak istedi kolları arasına almak istedi ama yapamadı. Şuan olmazdı çünkü. Bu kez adı gibi emindi artık. Bu kız kesinlikle kardeşi Tanem di. Başka ihtimal olamazdı çünkü bu denli kimse üzülmezdi duyduklarına. Bir süre sonra Azra Tanem in ayaklandığını ve sinirle içeri girdiğini gördü. Önce onu büyüten anne ve babasına sarıldığında Yiğit in içinde bir şeyler koptu. Kor düştü yüreğine. Dolan gözlerinden akmaya başladı yaşlar ama anında sildi düşen bir iki damla yaşı. Her ne kadar Ceme çaktırmamaya çalışsa da Cem bunu çoktan fark etmişti ama sesini çıkaramadı çünkü o da anlamıştı artık o kızın Yiğit in kardeşi olduğuna. Bir süre sonra Azra Tanem in anne ve babasına bir şeyler söylediğini görüp onlara fark ettirmeden arabadan çıkıp evin yanına yaklaşıp dinlemeye başladılar. Yiğit kardeşinin bir bir söylediği şeyleri duyunca gurur duydu onunla. İçinden 'işte benim kardeşim' diye geçirdi ve bir kez daha anne babası ile gitmediği için onların yanında yer almadığı için bir kez daha ne kadar doğru bir karar verdiğini anlamış oldu.

İLK KALP AĞRIM 💕Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin