(Yazar' ın Ağzından)
Tanem karşısında onu görmeyi beklemiyordu kesinlikle. Sabah sabah ne işi vardı ki burda Levent beyin ? Şaşırmıştı doğrusu.
-Levent bey ?
-Günaydın Azra hanım.
-Size de günaydın. Kusura bakmayın şaşırdım biraz sizi görmeyi beklemiyordum da.
-Azra hanım kusursa bakmayın lütfen. Sabahın bu saatinde gelip de sizi rahatsız etmek istemezdim kesinlikle ama Duru çok ısrar edince dayanamadım.
-Yok estağfurullah önemli değil de ne konuda ısrar etti ki ?
-İlla Azra ablamı alalım okula beraber gidelim diye tutturdu. Ben her ne kadar olmaz dediysem de beni dinlemedi. Çok inatçı bir kızım var ne yazık ki. Burada kalacağınızı söylediğiniz için geldik buraya.
-Biliyorum inatçı ama bir o kadar da tatlı. Onu kırmamanız çok güzel ama zahmet etmişsiniz buraya kadar. Ben zaten gelecektim okula.
-Ya işte siz gelin de bunu benim inatçı kızıma anlatın. Tekrar kusura bakmayın lütfen.
-Yok yok lütfen rahat olun. Gidelim isterseniz.
-Ha tabi gidelim. Önden buyurun.
-Teşekkürler.
-Bu arada Azra hanım kapıda bir sürü koruma var zor girdim doğrusu. Abiniz önemli bir iş adamı olmalı ?
-Sanırım öyle Levent bey çünkü ilk geldiğim zaman bende çok şaşırmıştım.
-İlk derken ?
-Bizim durumlar biraz karışık Levent bey ve biraz da özel. Anlatmazsam eğer kusura bakmazsınız değil mi ?
-Yok estağfurullah ne kusuru asıl benim hatam sormamam gerekirdi.
-Nerden bilebilirdiniz ki ? Neyse Duru nun yanına bineyim ben.
-Tabi buyurun.
-Durucum. Günaydın canım.
-Azra abla sana da günaydın. Çok güzel olmuşsun bugün yine.
-Fıstığım benim çok teşekkür ederim sende çok güzelsin. Ayrıca babanı neden buralara kadar yordun ki sen ? Ben nasıl olsa gelecektim okula.
-Olsun bizimle gel istedim. Yorulma diye.
-Yorulmam ki bitanem. Ya abim bırakıyor beni ya da onun şoförü.
-Bu seferlik böyle olsa bana kızmazsın değil mi ?
-Sana nasıl kızabilirim ki küçük hanım ?
-Teşekkür ederim Azra ablacım bana kızmadığın için.
Tanem ve Duru yol boyu sohbet etmişlerdi. Okula geldiklerinde babası Duru yu indirip yanaklarını öptü. Azra Taneme de iyi günler dileyip oradan ayrıldı. Duru koşarak okula girdiğinde Tanem de hemen Mira nın yanına gelip yanaklarına öpücük kondurdu. Mira nın bakışlarını gördüğünde bu bakışların anlamının ne olduğunu bilmemesi saçma olurdu doğrusu. Kendisini soru yağmuruna tutacaktı birazdan kesinlikle.
-Öncelikle günaydın Azracım.
-Sanada günaydın balım canım bitanem.
-Yağlarda zam var tatlım. Şimdi mi başlayım yoksa akşamı mı bekleyeyim ?
-Ne için Miracım ?
-Sen biliyorsun. Ne iş ? Levent beyin arabasından indin yine hem de Duru ile birlikte. Hayırdır ? Hiih yoksa Levent bey sana aşık mı olmuş ? Ne zaman olmuş ? İtiraf etti mi ? Hiih ya Fatih duyarsa ? Hapı yuttun o zaman benden demesi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İLK KALP AĞRIM 💕
Ficção Adolescente*** ➡ Yıllardır öz ailesi olduğunu sandığı insanların aslında gerçek ailesi olmadığında dünyası başına yıkılan bir kız AZRA (TANEM) AKÇA... ➡ Üç yıl önce kaybettiği kız kardeşinin intikamını almaya yemin etmiş bir adam FATİH KESKİN... ➡ Yıllar sonra...