💛 DÜZENLENDİ 💛
...
(Yazar' ın Ağzından)
Tanemi düşünmek Fatihe hiç iyi gelmiyordu. Onu kaçırdığı andan beri mantığı da kalbi de çok farklı çalışıyordu. Bunun farkına varıp ikilemde kaldığı için kendine kızıyor acısını da Tanem den çıkarıyordu. Kabul edemiyordu bir türlü. Tanem in bir anda hayatıma girip de kendini gittikçe bambaşka birine dönüştürmesine dayanamıyordu. Elinde değildi Fatih in. Bu yaşına kadara hatta daha düne kadar mantığı ile hareket eden adam ilk kez böyle olmuştu. Karma karışık bir ruh hali içerisindeydi. Umut Azra Tanemi bulduğu gün fotoğraflarını Fatihe göndermiş ve Fatih fotoğraflardan sonra o güzel kızı aklından bir türlü çıkaramamıştı. Ona daha fazla kapılmamak için de kötü davranıp onu kendinden uzak tutmaya çalışıyordu. Böylelikle ondan etkilenmeyeceğini düşünüyordu ama hayatın kendisine veya kendilerine neler getireceklerinden ikisi de habersizdi.
Fatih daha fazla Tanemi düşünmek için kafa dağıtmaya karar verdi yoksa düşündükçe iş içinden çıkılmaz bir hâl alacaktı ve kafayı yiyecekti. Dosyaları son bir kez daha gözden geçirdikten sonra kasaya bıraktı. Tam odadan çıkacakken pat diye kapı açılmıştı. Fatih karşısında gördüğü Yiğit ile şaşırsa da sonrasında umursamamayı tercih etti nede olsa gelme niyeti belliydi. Tanem için gelmişti işte.
-Pardon efendim. Ben Fatih bey müsait değil dedim ama beni dinlemedi.
-Lan yürü git şurdan ! Bunun neresi müsait değil ?
-Efendim isterseniz güvenliğe haber verebilirim.
-Hadi lan git çağır ! Niye duruyorsun çağırsana !
-Tamam İrem gerek yok çıkabilirsin sen.
-Peki efendim.
İrem odadan çıktığında Yiğit Fatihe hâlâ sinirle bakmaya devam etti. Fatih ise Yiğit in aksine çok sakindi. Onun bu sakinliğinin Yiğiti deli edeceğini çok iyi biliyordu.
-Ne oldu Yiğit ? Derdin ne yine ? Ne işin var burda ?
-Derdim ne mi ? Derdim sensin hatta kardeşim benim derdim ! Ulan sen nasıl bir adamsın ha ? Kardeşimden ne istiyorsun ? Onun ne suçu var ? Bak intikam için onu kullanıyorsan eğer sakın. Bak sakın böyle bir hata yapma yoksa Yeliz in hatrı varmış dinlemem mahvederim seni !
-Öyle mi ? Yapar mısın gerçekten ?
-Yapmamam için bir neden mi var ?
-Ulan bana gelip burda saydırıyorsun kardeşini koruyorsun eyvallah ama benim kardeşimin de hiçbir suçu yoktu. Sen hayatına bir girdin mahvettin onu. Senin yanında olduğu için öldü o. Sen olmasaydın Yeliz şuan belki de yaşıyor olurdu.
-Bak Fatih sana kaç defa söyledim bilmiyorum ama yine söylüyorum. Yeliz in ölümü benim yüzümden değil ! Anla artık bunu ! Sen kardeşinin ölümünden birini sorumlu tutmak istiyordun ve beni seçtin ama ben hiçbir şey yapmadım. Bunu er ya da geç sonunda anlayacaksın Fatih !
-Bunu söylemek için mi geldin buraya yani ? Ne söylersen söyle benim fikrim asla değişmeyecek Yiğit !
-Sana son kez söylüyorum Fatih. Kardeşimi intikam planlarına sakın alet etme. Onun hiçbir günahı yok. Ben onu daha yeni buldum ! Ben kardeşimi yıllardır öldü biliyordum lan ! Yıllar sonra bulduğum kardeşimi sana yem eder miyim ha ?! Hiç mi tanıyamadın beni ?!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İLK KALP AĞRIM 💕
Teen Fiction*** ➡ Yıllardır öz ailesi olduğunu sandığı insanların aslında gerçek ailesi olmadığında dünyası başına yıkılan bir kız AZRA (TANEM) AKÇA... ➡ Üç yıl önce kaybettiği kız kardeşinin intikamını almaya yemin etmiş bir adam FATİH KESKİN... ➡ Yıllar sonra...