💛 DÜZENLENDİ 💛
...
(Azra Tanem' in Ağzından)
-Lütfen Fatih lütfen. Yalvarırım ayırma beni miniklerimden.
-İyi peki tamam.
-Bak ge.. Nee ? Ciddi misin sen ?
-Evet ciddiyim devam edebilirsin mesleğine. Çocukları çok sevdiğin gözlerinden belli oluyor.
Allahım hâlâ inanamıyorum ya. Kabul mü etmişti şimdi ? O an şaşkınlıktan ve mutluluktan ne yaptığımı bilemeden hızla Fatih in boynuna sarıldım. Kısa bir sarılmanın ardından ne yaptığımın geç de olsa farkına varıp hemen kendimi geri çekmeye çalıştım ama Fatih in belime sarılmış olan kolları buna izin vermedi. Bir dakika bir dakika bana mı sarıldı o ? Yok artık daha neler.
-Bı.bırakır mısın ?
-Neden ?
-Öyle işte bırak.
-Yoo hiç de bırakmaya niyetim yok. Ben halimden gayet memnunum çünkü.
-Fatih bırak lütfen. Bak burda rol yapmamızı gerektirecek kimse yok.
Fatih söylediğim şeyden sonra kaskatı kesildi birden. Sarılması daha da sert bir hal aldı. Nefes alışverişleri bile hızlandı. Sinirlendi mi o ? Allah Allah ne oldu şimdi anlamadım ki ?
-Sadece rol yapmak için sarıldığımı mı düşünüyorsun Tanem ?
-Ne ? Anlamadım ? Ne demek istiyorsun sen ?
-Boşver anlama da zaten.
-Fatih bırak dedim.
Fatih biraz daha böyle kaldıktan sonra beni bıraktı ama ben hâlâ ne demeye çalıştığını idrak edemedim. Aman her neyse eminim dalga geçiyordur yine. Oh aramızda birazcık mesafe olması çok iyi. Daha mantıklı düşünebiliyorum en azından. Bakışlarım yeniden onun gözlerini bulduğunda bana çatık kaşlarla baktığını gördüm. Allah Allah ne oluyor bu adama anlamıyorum ki ?
-Şu konuya bir gelelim yine. Bak sana izin vermiş olmamı başka şeylere yorma sakın. Çalışacağın zamanlar da nişanlı olduğunu sakın unutma ve ona göre hareket et tamam mı ? Beni uğraştırma yani.
-Peki peki tamam.
-Hadi gidelim o zaman.
-Nereye gideceğiz ki ?
-Miniklerini özlemedin galiba ? Zaten çok geç kaldın bari öğleden sonra olan son dersine yetiş.
-Sen nerden biliyorsun öğleden sonra son dersim olduğunu ?
-Sana ne demiştim Tanem ? Senin hakkında senden daha fazla şeyler biliyorum ben.
-Anladım peki. Şey bana Tanem demekten hiç vazgeçmeyeceksin değil mi ? Yani söylemesen olmaz mı ?
-Aynen öyle Tanem hiç vazgeçmeyeceğim ve söylemesem de olmaz. Alıştım bir kez bırakamam artık.
-İyi peki. Hadi gidelim o zaman.
-Tamam.
Arabaya binip okula doğru yola çıktık. Her ne olursa olsun ilk kez iyi bir şey yapmıştı bana. Temiz hava çok iyi gelmişti. Kendimi biraz olsun toparlamıştım. Hem beni üzüp kırıp Bin parçaya ayırıyor hem de rahatlamam için kendime gelmem için birçok şey yapıyor. Allahım anlayamıyorum hangisi gerçek Fatih ? İyi olan mı yoksa kötü olan mı ? Benim kendimle olan bu iç savaşım uzun bir süre bitmeyecek görünen o ki.
Uzun bir yolculuğun ardından okula geldik. Yol boyunca da hiç konuşmamıştık zaten. Tam inecekken Fatih kolumdan tutup inmemi engelledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İLK KALP AĞRIM 💕
Подростковая литература*** ➡ Yıllardır öz ailesi olduğunu sandığı insanların aslında gerçek ailesi olmadığında dünyası başına yıkılan bir kız AZRA (TANEM) AKÇA... ➡ Üç yıl önce kaybettiği kız kardeşinin intikamını almaya yemin etmiş bir adam FATİH KESKİN... ➡ Yıllar sonra...