2.BÖLÜM

2.4K 130 4
                                    

💛 DÜZENLENDİ 💛

...

... 01.08.2015 (Üç yıl önce) ...

-Veee kazanan benim ! Nabeer Yiğit bey yine ben kazandım.

-Evet malesef öyle oldu küçük hanım ama unutma bu işin rövanşı da var.

-Unutmam unutmam.

-Gerçi ben iki eli bile isteye vermesem sen hayatta kazanamazdın.

-Off Yiğit ya gıcıklık yapma. Kabul et ise yenildin.

-Tamam tamam kabul ederim ama bir şartla.

-Neymiş o şartınız yakışıklı beyfendi ?

-Bir öpücük verirsen eğer işte o zaman belki kabul edebilirim.

-Eşsek ya. Peki tamam.

Yeliz gülümseyerek önce sımsıkı sarıldı aşık olduğu adama ve ardından da hemen yanağına büyük bir öpücük kondurdu. Yiğit bundan memnun olmamış olacak ki hemen yüzünü düşürdü.

-Bu mu yani ? Bu kadar mı ?

-Ne bu mu hayatım ?

-Yanağımdan öptün bitanem.

-Evet.

-Ama ben başka bir yerden öpmeni bekliyordum aşk kokulum.

-Hımm ama sen bana dudaktan demedin hayatım.

Yiğit birden gözlerini kısıp sinsice gülmeye başlayınca Yeliz bunun arkasından bir şey geleceğinden emin olmuştu.

-Yanağımdan da demedim ama aşk kokulum.

-Yaa Yiğit.

-Ne Yiğit ?

-Ya hadi yeter bu öpücük sana.

-Hayır efendim yetmez. Aşk kokulum meleğim benim. Acaba o çok güzel beni benden alan ve tatlı mı tatlı olan dudaklarınızdan birazcık bal alabilir miyim ? Çok ihtiyacım var buna çünkü.

-Ayy sen böyle tatlı tatlı konuşursan ben sana hiç hayır diyemem ki sevgilim.

Yeliz hiç vakit kaybetmeden kollarını aşık olduğu adamın boynuna doladığında Yiğit de bunu fırsat bilip hemen belinden tutup kendine çekti Yelizi.

-Hımm dudaklarım emrinize amade Yiğit bey. İstediğiniz zaman bal alabilirsiniz çünkü bu dudaklar sadece size ait.

Yiğit gülümseyip daha fazla beklemeden hasretini çektiği aşık olduğu tapılası o kırmızı dudakları öpmeye başladı...

...

-Aşkım illa gitmek zorunda mısın ?

-Bensiz halledememiş çocuklar mecbur gitmem gerek bebeğim yoksa seni hiç bırakır mıyım böyle ?

-Peki tamam git ama hemen gel olur mu ?

-Tamam meleğim hemen geleceğim söz sana. Ne güzel bir tatil yapalım diye Ağva ya geldik ama bensiz bir iş yapamıyorlar. En fazla bir saat bile olsa beni sana hasret bırakacakları için kulağını çekeceğim çocukların.

İLK KALP AĞRIM 💕Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin