16.BÖLÜM

1.1K 102 9
                                    

(Yazar' ın Ağzından)

Azad bey birden çatık kaşlarını ve hemen ardından da yüz ifadesini düzeltip gülümsedi Tanem ve Fatihe. Onlar şaşkınca Azad beye bakarken Azad bey ve Ahmet bey gülmeye başladılar birden.

-Valla ikisi de iyi korktu ha ne dersin Azad kardeşim ?

-Haklısın valla Ahmet kardeşim. Şunların suratlarına baksana bembeyaz oldular.

-Valla ha gülmemek için zor tuttum kendimi. Hele Fatihe ne demeli ? Kaskatı kesildi oğlum.

-Ne yani şaka mıydı bu baba ?

-Evet kızım. Biraz korkudan zarar gelmez diye düşünerekten Fatih oğlumu biraz korkutmak istedim. Yalnız sende bembeyaz oldun kızım.

-Ayy bir an ne bileyim ödüm patladı gibi oldu.

-Yani siz bize az önce konuşmamıza ve biraz da geç gelmemize kızmadınız mı Azad amca ?

-Yok oğlum olur mu öyle şey ? Gençsiniz siz tabi konuşacak şeyleriniz olacak.

-Oh bir rahatladım valla.

-Fark ediyoruz onu şuan. Hadi geçin oturun artık.

Fatih rahat bir şekilde Umut un yanına oturduğunda Tanem de derin bir nefes alıp Mira nın yanındaki sandalyeye geçip oturdu. Ortam birden sessizleştiğinde Tanem ister istemez biraz gerilmişti.

-Eh biz anne ve baban ile tanıştık Fatih oğlum. Gerçekten çok iyi insanlar. Sende bizi tanıyorsun ama adettendir yine söyleyeyim ben. Ben Azra nın babası Azad. Bu güzel kadın da benim hayatımın anlamı ve meleğimin de annesi Masal.

-Çok memnun oldum gerçekten. Tanem sizden çok bahsetti bana zaten. Hem Tanem in güzelliğini kimden aldığı da belli oluyor.

-Oyy seni verene kurban olayım oğlum. Maşallah çok efendi Fatih oğlum.

-Teşekkür ederim. Bu arada az önce için de kusura bakmayın gerçekten. Ayak üstü sohbete dalmışız kapı önünde ama hakkı var. O kadar güzel olmuştu ki etkilenmemek elde değil.

-Önemli değil ama fazla cesur ve açık sözlüsün bakıyorum da. Yanılıyor muyum Fatih oğlum ?

-Olmayan biriymişim gibi davranmayı ve kendimi de öyle göstermeyi hiç sevmem. Yapmacık sahte hal ve hareketlerden de hiç hoşlanmam. Ben buyum. Açık sözlüyüm.

-Bak bunu sevdim işte Fatih oğlum ama şunu bilmelisin ki benden kız almak da öyle kolay değildir.

-Sizde haklısınız tabi. Kız babasısınız sonuçta. Her ne yaparsanız ne derseniz kabulümdür.

-Demek öyle ? Göreceğiz bakalım damat bey.

(Azra Tanem' in Ağzından)

Şuan şaşkınca Fatihi dinliyorum ve şoktan şoka giriyorum. Anneme iltifatları bugün ki çiçek olayı. Hem anneme hem de Mira ya almış. Hâlâ inanamıyorum ben ya. İsteyince nasıl da kibar oluyormuş görmüş olduk. Hele hele babamla konuşması. O beni ayrı bir şaşırtıyor zaten. Ayy yok artık bu babamla konuşan adam Fatih mi şimdi diye düşünmeden edemiyorum. Neler dedi öyle ya ? Allahım bilmesem gerçek niyetini kesinlikle inanırım. Yemin ediyorum ne kadar güzel rol yapıyor öyle. Tıpkı gerçek gibi. Keşke hiç böyle olmasaydı. Keşke her şey çok farklı olsaydı. Fatih in şuan bu sözlerine içim gitse de elimden hiçbir şey gelmiyor. Keşke bunlar gerçekten de kalbinden geçenler olsa. Ah Fatih ah neler yapıyorsun sen öyle. Dur bir dakika. Ben bu detayı nasıl atladım ? Babam az önce Fatihe damat mı dedi ? Yok artık babacım...

İLK KALP AĞRIM 💕Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin