(Yazar' ın Ağzından)
-Çok zor bir şey değil Fatih Keskin. Sadece Azra Tanemi yani senin deyiminle Tanemi istiyorum.
-Ne diyorsun lan sen ?! Öldürürüm lan seni şerefsiz ! Kimsin lan sen ?!
-Kim olduğumu öğrenmen çok zor.
-Ulan var ya elime geçersen bittin sen !
-Bunları bir kenara bırak da Azra Tanem konusunu bir düşün sen bence.
-Ulan mal ! Sevdiğim kadını sana mı bırakacağım lan korkak köpek !
-Pekala bizde zorlama yok Fatih Keskin sen bilirsin. O zaman kardeşini unut. Bugüne kadar ölmüş biliyordun yine öyle bilmeye devam et !
-Lan seni gebertirim ödürürüm seni ! Şerefsiz korkak çıksana lan karşıma ! Çıkta adam akıllı yüzüme karşı söylesene bunları korkak herif !
-O da olacak Fatih zamanı gelince. Şimdi sana tek bir şans veriyorum. Ya Azra Tanem den ayrılırsın ya da kardeşini ömür boyu göremezsin ! Bu sana son iltimasım. Bak ne kadar iyi bir insanım ki Azra Tanemi senden hemen almıyorum.
-Kees lan kees ! Sen kimsin de onu benden alacaksın ?! Allah belanı versin şerefsiz ! Kimsin lan sen konuş ! Kimsin ?! Öldüreceğim lan seni !
-Çok merak ettin madem söyleyeyim. Eh bir dost diyelim olur mu ? Bu sana yeter. Sana 48 saat müsade. İki gün sonra bu saatlerde arayacağım. Kararını vermiş ol. Azra Taneme karşılık kardeşin. İyi düşün Fatih Keskin !
-Aloo ! Aloo konuşsana lan şerefsiz it herif !
***
Telefon pat diye kapanınca Fatih sinirle bağırıp lavabo kapılarını yumruklamaya başladı. Kimdi bu kim ? Bir türlü bulamamıştı şerefsiz herifi ve sinirleri gittikçe geriliyordu. Fatih in sesini duyup lavaboya gelen garson da neler olduğunu anlayamayıp elinden geldiğince sakinleştirmeye çalışsa da pek fayda etmedi. Garsonu gönderdikten bir süre sonra elini yüzünü yıkayıp masaya geçti. Bir de sevdiği kadını istiyordu yüzsüz bir şekilde hem de. Böyle bir şeyi nasıl isteyebilir nasıl buna cüret edebilirdi anlayamadı doğrusu. Bir anda kardeşi geldi aklına. Yıllardır öldü sandığı kardeşi. İşte şimdi hiç istemese de Fatih için yol ayrımı başlamıştı. Mecburdu bir karar vermeye yoksa bu gizemli adamın neler yapabileceğini kestiremiyordu doğrusu. Ne karar vereceğini bilemedi Fatih. Bir yanda canının yarışı kardeşi diğer yanda ömürlük sevdiği kadın vardı. Hem de daha yeni kavuşmuştu ona. Nasıl tercih yapacaktı ikisi arasında ? Fatih çıldırmak üzereydi. Böyle bir durum da bıraktığı için bile o adamı bulup türlü işkenceler yapmak istiyordu.
-Canım geç kaldın.
-Evet kardeşim hayırdır ? Yoksa alman hesabı mı yapmaya kalktın ? Parayı ödemeyip tuvaletten mi kaçacaktın ?
-Haha çok komiksin sen Umut ya. Hatırlat bir ara gülerim bu espirine. Zevzekliği bırak da önündeki yemeğini ye sen.
-Aynen enişte ya bunun işi anca gırgır şamata. Belki adamın özel bir işi vardı Allah Allah ya. Sanane ki ? Hayır yani arkadaşısın diye tuvaletinede mi karışacaksın adamın ?
-Off sen bir sus lütfen Allah aşkına.
-Sus..
-Arkadaşlar ! Lütfen !
Bu kez onları susturan Fatih olmuştu. Kafası o kadar çok dalgınken şuan Mira ve Umut un bu atışmasını hiç çekecek durumda değildi doğrusu.
-Kardeşim sen Mira yı evine kadar bırakır mısın ?
Umut Fatih in bu dediğiyle boş bulunup içtiği suyu geri püskürttü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İLK KALP AĞRIM 💕
Dla nastolatków*** ➡ Yıllardır öz ailesi olduğunu sandığı insanların aslında gerçek ailesi olmadığında dünyası başına yıkılan bir kız AZRA (TANEM) AKÇA... ➡ Üç yıl önce kaybettiği kız kardeşinin intikamını almaya yemin etmiş bir adam FATİH KESKİN... ➡ Yıllar sonra...