13.BÖLÜM

1.2K 97 12
                                    

💛 DÜZENLENDİ 💛

...

(Azra Tanem' in Ağzından)

Abim şuan şok olmuş bir halde hem bana hem de Fatihe bakıyordu ve bu bakışlar hiç hayra alamet durmuyordu. Bizden bir açıklama beklediği her halinden belliydi. Ah Fatih ah yine yaptın yapacağını. Allah kahretsin tam da bugün her şeyi anlatacaktım abime ama Fatih izin vermedi ve mahvetti her şeyi.

-Bir dakika bir dakika ben anlamadım ne demek bu ?

-Abi bak her şeyi anlatacağım sana sakin ol yeter ki.

-Neler dönüyor burda ?! Açıklayın çabuk hadi !

-Ne dediğimi hâlâ anlamadın mı Yiğit ? Tanem benim SEVGİLİM !

-Ne diyorsun lan sen ?!

-Duydun işte.

-Ulan ben seni öldürürüm ! Dağıttırma lan bana ağzını burnunu !

-Hadi ! Denesene !

-Kes sesini lan konuşma daha fazla ! Kardeşimin adını da ağzına alma sakın !

Abim hiç vakit kaybetmeden hızla Fatih in yakasına yapıştığında hemen atıldım. Büyük bir kaos çıkacak burda eminim buna artık. 

-Abi dur lütfen yapma.

-Karışma Tanem ! Seninle sonra görüşeceğiz !

-Ne oldu Yiğit zoruna mı gitti kardeşinin sevgilisi olmam ?! Halbuki sende benim kardeşimle sevgili olmuştun !

-Konuşma lan daha fazla yoksa dayanamayacağım ağzını burnunu dağıtacağım gerçekten !

-Ne o Yiğit bey kardeşin söz konusu olunca aslan kesiliyorsun bakıyorum da. Ben size kaç defa birlikte olamazsınız dememe rağmen beni dinlemedin ve Yeliz ile sevgili oldun ! Şimdi ne oldu ?! Nasılmış ha ?!

-Kes lan kes !

Abim daha fazla dayanamadı ve Fatihe sert bir yumruk attı. O yumruktan sonra Fatih kendine gelemeden ikinci bir yumruğu daha indirdi abim ve bu kez Fatih de karşılık vermeye başlayınca büyük bir kavga çıktı. Cem in araya girmesi bir işe yaramayınca korumalar devreye girdi ve zor da olsa ikisi de sonunda ayrıldılar.

-Lan ben senin derdini çok iyi biliyorum ! Aklı sıra benden intikam alacaksın kardeşimi kullanarak ama ben buna asla izin vermem ! Uzak duracaksın lan kardeşimden !

-İşte o çok zor Yiğit. Asla Tanem den ayrılmam. Buna hiç kimsenin gücü yetmez. Ne senin ne de bir başkasının. Neye inanmak istersen ona inan ama biz Tanem ile evleneceğiz. Hatta Tanem anne babası dönünce tanıştıracak beni. Sor kardeşine istiyorsan hadi.

Abimin bakışları bu kez beni bulduğunda dolu gözlerimle baktım ona. Abimin de gözleri dolmuştu. Korkuyordu benim için belli oluyordu. Ah abim ah ben seni o kadar çok seviyorum ki.

-Tanem ne diyor bu ? Yalan söylüyor  değil mi kardeşim ?

-A.abim. Be.ben. Şeey..

-Ne Tanem ne ?! Yalan desene ! Öyle bir şey yok desene ! Neden susuyorsun ?! Neden bir şey söyleyemiyorsun ha ?!

Abimin yüzüne bakamadım bu kez. O kadar çıkmaza girmiştim ki bu kez ne diyeceğimi bilemedim. Fatih fena halde başımı yakmıştı. Gözlerim yerdeyken cevap vermedim abime. Çok utanıyordum.

-Abi ben. Ben Fatihi seviyorum ve evet onunla evlenmek istiyorum.

-Tanem saçmalama ! Görmüyor musun o sadece benden intikam almak istiyor ?!  Kardeşinin intikamını ! Seni sevdiği falan yok ! İntikam için de seni kullanıyor hala anlamadın mı ?!

İLK KALP AĞRIM 💕Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin