(Azra Tanem' in Ağzından)
Kısa bir yolculuğun ardından eve gelince Levent bey arabayı durdu. Adama da ayıp oldu ya. Sırf Fatihi biraz olsun sinir etmek için adamın arabasına binip kendimi ta buraya kadar bıraktırdım. Off Allahım sen affet.
-Burası mı eviniz ?
-Hayır hayır değil. Abimin evi burası. Ben sadece burda kalıyorum birkaç gün için.
-Anladım. Belki başka zaman evinize bırakmak da nasip olur.
-Bilmem belki. Tekrar çok teşekkür ederim. Buraya kadar yoruldunuz kusura bakmayın.
-Yok estağfurullah olur mu hiç öyle şey ? Ne zaman isterseniz yine bırakırım seve seve.
-Sağolun Levent bey. Durucum görüşürüz canım. Kendine dikkat et tamam mı ?
-Tamam Azra abla sende kendine dikkat et öptüm seni.
-Ayy fıstık bende seni öptüm. İyi günler Levent bey.
-Size de Azra hanım.
Arabadan inince Duru ya el sallayıp bahçeye girdim. Hiç beklemediğim bir anda karşıma Cem çıktı. Ayy bununla konuşmayı hiç mi istemiyorum hatta mümkünse yan yana gelmek bile istemiyorum. Ben zamanında bundan nasıl hoşlanmış olabilirim ya ? Şimdi sebepsiz yere çok soğuk ve itici geliyor bana.
-Azra. Selam.
-Selam.
-O kimdi ?
-Kimden bahsediyorsun ?
-Az önce arabasından indiğin heriften.
-Ha Levent beyden mi bahsediyorsun ? Bir öğrencimin babası. Hem bir dakika ya ben sana açıklama mı yapıyorum anlayamadım da ?
-Yok ama şaşırdım doğrusu yani öğrenci velileri ne zamandan beri öğretmenleri evlerine kadar bırakır oldular anlayamadım doğrusu ? Bunun altında başka bir şey olmasın ?
-Sen ne demek istiyorsun Cem ? Ne sanıyorsun sen beni ? Hem sanane bundan ? Sana hesap vermek zorunda değilim ben ! Haddini bil Cem !
-Bana bak !
Cem hiç beklemediğim bir anda kolumu hızla tutup beni kendine çektiğinde şaşırmıştım. Bu ne hadsizlik böyle ? Sinirle onu ittirip kendimi ondan kurtarmayı başardım.
-Kendine gel Cem ! Yerini ve haddini bil !
-Bir zamanlar sevgilim olmaya can atıyordun şimdi ne değişti Tanem hanım ?!
-Bana sakın bir daha Tanem deme anladın mı beni ?! Sen ne abimsin ne de Fatih ! Onlar dışında herkes Azra diyecek ve buna sende dahilsin. Bunu o kalın kafana sok artık. Ha o konuya gelecek olursak eğer çok yanlış bir karar vermişim zamanında ve hata yapmışım ama çok şükür ki hatamdan çabuk döndüm.
-Ne yani sen beni bir hata olarak mı görüyorsun ?
-Evet aynen öyle. En büyük hatamsın sen.
-Senden bir şans daha istesem bana o şansı vermeyeceksin o halde öyle mi ?
-Aynen öyle. Benim kalbim tek bir kişiye ait o da Fatih. Beni terk etse bile hâlâ onu seviyorum ben ve Cem sen bir daha benim karşıma asla çıkma.
Ona son sözünü de söyleyip tam yanından geçip gidecekken Cem yine kolumu tutup durdurdu beni ve bu kez çok sert tutmuştu. Kolumun moraracağına adım gibi emindim.
-Öyle olsun Azra. Bu söylediklerini sakın unutma !
-Bırak kolumu hayvan herif ! Canımı yakıyorsun !
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İLK KALP AĞRIM 💕
Novela Juvenil*** ➡ Yıllardır öz ailesi olduğunu sandığı insanların aslında gerçek ailesi olmadığında dünyası başına yıkılan bir kız AZRA (TANEM) AKÇA... ➡ Üç yıl önce kaybettiği kız kardeşinin intikamını almaya yemin etmiş bir adam FATİH KESKİN... ➡ Yıllar sonra...