9.BÖLÜM

1.3K 109 1
                                    

💛 DÜZENLENDİ 💛

...

(Yazar'ın Ağzından)

Azra Tanem yavaş yavaş gözlerini açtığında başında felaket bir ağrı oluştu. Zar zor kendine gelip etrafa göz gezdirdi ama kimseler yoktu burda. Boş bir depoydu burası. Yavaşça doğrulup olanları düşünmeye başladı. Kendini biraz zorladı ve bazı şeyler hatırlamaya başladı. En son sahilde bir bankta oturuyordu ve daha sonra biri ağzına bir şey kapattmıştı sonrasında da gözlerini açtığında burda olduğunu fark etti. Sonunda kaçırıldığını anladı ve hemen koltuktan kalkıp kapılara vurmaya başladı.

-İmdaat ! Kimse yok mu ?! Yardım edin bana lütfen ! İmdaat ! Ya lütfen sesimi duyan yok mu ?!

Nefesi kesilene kadar bağırdı elleri acıyana kadar kapıya vurdu ama ne ona bir cevap veren vardı ne de odaya gelen. Pes edip kendini yere bıraktı ve ağlamaya başladı. Burdan bir an önce kurtulmak istiyordu. Korku iliklerine kadar işlemeye başlamıştı. Bir an önce abisinin bulmasını istiyordu. Birkaç dakika sonra kapı büyük bir gürültü ile açıldığında hemen yerinden doğruldu. Karşısında izbandut gibi bir adam duruyordu.

-Sen de kimsin ? Neden kaçırdın beni ? Ne yaptım ben sana ?

-Kes sesini ve bağırma sakın seni duyan olmaz çünkü. Uslu uslu otur şurda.

-Ne demek uslu uslu otur be ? Kaçırılmışım ben burda ve sorgulamak tabiki de hakkım.

-Yiğit in kardeşi olduğunu bu kadar belli etmene gerek yok.

-Ne ? Sen abimi nerden tanıyorsun ? Kimsin sen pislik ?!

-Bana bak kızım ağzını topla önce yoksa ben zevkle önce dağıtır sonra toplarım !

-İğrençsin ! Bırak beni ! İmdaat ! Yardım edin bana ! Kimse yok mu ?!

-Boşuna bağırıp da kendini yorma çünkü seni burda kimseler duyamaz.

-Allah belanızı versin sizin ! Kimsiniz siz ?! Ne istiyorsunuz benden ?!

-Seninle bir derdimiz yok. Bizim derdimiz abin olacak o herifle.

-Ne yaptı size abim ha ?

-İhaleden çekilmedi. Onu çok uyardık ama bizi dinlemedi.

-Gerizekalı ! Abimi az çok tanıdıysan eğer beni bulur burayı dağıtır sizi de perişan eder ! Mahveder !

-O çok zor işte. Neyse al şunu zıkkımlan ve uslu otur. Eğer uslu durmayıp canımı sıkarsan gelip seni başka şekilde uyarırım ona göre !

-İğrençsiniz hepiniz de ! Defol burdan ! İstemiyorum sizin yemeğinizi falan.

-Ne halin varsa gör. Aç kal da aklın başına gelsin.

-Defol !

...

-Nerde kardeşim lan konuşsana ?!

Yiğit eve geldiğinden beri sinirden patlamak üzereydi. Kan beynime sıçramıştı resmen. Kardeşini kaç kez arasa da ulaşamamış korumalardan öğrendikleriyle iyice çıldırmıştı. Şuan yakalarından tuttuğu Cemi bile öldürebilirdi.

-Bilmiyorum Yiğit.

-Lan ne demek bilmiyorum ?! Çıldırtma lan beni ! Korumalar Tanem in eve geldiğini birkaç dakika sonra da ağlayarak çıkıp gittiğini söylediler. Evde senle birlikte bir tane de kadın varmış. Ne demek oluyor lan bu ?! Ne yaptın lan sen benim kardeşime ?!

-Kardeşim valla bir şey yapmadım ben. Sadece biraz tartıştık hepsi bu. Sonrasını gerçekten bilmiyorum.

-Lan ne demek tartıştık ?! Taksit taksit anlatma adam akıllı anlat şunu !

İLK KALP AĞRIM 💕Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin