11.BÖLÜM

1.2K 108 7
                                    

💛 DÜZENLENDİ 💛

...

(Yazar' ın Ağzından)

-Fatih ! Merhaba ! Ben geldim !

Fatih karşısında gördüğü Meyra ile girdiği kısa çaplı şoktan sonunda çıkabilmişti. Uzun süredir görmüyordu hatta Amerika da bırakmıştı onu. Birkaç kez aramış ama kesinlikle açmamış ve geri dönüş yapmamıştı da ama şimdi burda ne işi vardı ki ? Tam da işleri düzene koymuşken. Bu kadının işlerini bozmasına asla müsade edemezdi. Sinirden ellerini yumruk yaptığının bile farkında değildi.

-Meyra ? Senin ne işin var burda ha ?

-Fatih. Seni çok özledim ve sen gelmeyince de ben buraya seni görmeye geldim. Sevinmedin mi yoksa beni gördüğüne ?

-Ya evimi nerden buldun sen ?

-Off Fatih nerden bulacağım ? Tabiki de şirketine uğradım adresi de ordan aldım.

-İyi halt ettin Meyra !

-Neden bağırıyorsun ? Sevinmedin mi beni gördüğüne Fatih ?

-Hayır !

-Ama neden ? Aaa yoksa ? Off tabi ya çok afedersin sana haber vermeden böyle pat diye geldim o yüzden böyle tepki verdin sen. Hem ailen de varmış. Kusura bakmayın.

-Sen kimsin kızım ?

-Ben Meyra. Fatih in Amerika da ki kız arkadaşıyım.

-Ne ?! Kız arkadaşı mı ?! Fatih ! Oğlum bu ne demek oluyor ha ?!

-Konuşsana oğlum baban bir soru soruyor. Cevap versene kim bu kız ve neler oluyor burda ? Azra senin evleneceğin kız değil mi ha ?

-Nee ?! Evlenmek mi ?! Fatih sen yoksa ? Ayy Allahım inanamıyorum. Neden ama neden ?

-Eee yetti be bu saçmalık ! Bana bak nerden geldiysen hemen oraya git Meyra seninle daha fazla uğraşamam. Sadece zaman kaybısın benim için. Çok merak ediyorsan eğer söyleyeyim. Evet doğru duydun ben evleniyorum ve evleneceğim kız da bu !

-İnanamıyorum sana ! Ben şok valla. Amerika da benimle birlikteydin ve buraya gelirken de hiç ayrılık konuşması falan da yapmadın Fatihcim.

-Kızım seninle iki gün takıldık bitti gitti ! Benim senin gibi biri ile ne işim olsun ha ? Hem de yanımda gül gibi bir hatun varken.

Azra Tanem deminden beri gördükleriyle ve duyduklarıyla şok yaşarken Fatih in bu son söylediğine de şaşırdı. Ne demişti bu adam ? Neden demişti ki ? Daha sonradan idrak etti rol yaptıklarını. 'Tabi ya ailesi burda ve mutluluk oyunu oynayacağız onların yanında hepsi bu.' diye söylendi sessizce. Fatih in bir kız arkadaşı olduğuna şaşırmıştı. Kalpsiz duygusuz biri gibi duruyordu uzaktan ama kıza söylediklerinden sonra ne kadar kalpsiz bir adam olduğunu bir kez daha görmüş oldu. Ne yapacağını bilemediği için sessiz kalmayı tercih etti. Fatih yine bir yolunu bulurdu ne de olsa. Artık biraz da olsa tanımıştı onu. Yalnız bu kız istemsizce Azra Tanemi rahatsız etmişti. Sürekli Fatih den bahsetmesi birlikteydik demesi kız arkadaşıyım demesi garip bir şekilde rahatsız etmişti ama yapabilecek bir şeyi de yoktu. Beklemek en iyisiydi ona göre.

-Sen ! Sen nasıl kandırdın Fatihi de seninle evlenmeye ikna ettin ha ? Hem de hiç evlilik düşüncesi yokken.

-Ben kimseyi kandırmadım.

-Belli oluyor. Adamın evlilik düşüncesi olsaydı eğer benimle evlenir di senin gibi basit bir kızla değil. Doğruyu söyle büyü falan mı yaptın yoksa ?

-Kes sesini iğrençleşme daha fazla. Defol burdan.

-Asıl iğrenç olan sensin ! Sürtüksün sen kızım !

İLK KALP AĞRIM 💕Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin