13 dalis

1.1K 49 0
                                    

*oro uoste*

Visi susėdę laukėme kada įleis mus į lėktuvą. Vieni krėti pokštų, kiti klausėsi muzikos, o likusieji kalbėjosi ar tiesiog sedėjo. Tiesa sakant buvo nuobodu laukti pusvalandį su keletą mokytojų ir mokinių, bet verta buvo apžiūrėti patalpą. Su Džiule ir Goja radome suvenyrų parduotuvėlę, o su Džeiku radome vaikų žaidimo aikštelę kuri buvo netoli prie įėjimo. Jaučiausi visai kaip mažas vaikas apžiūrinėdama visas patalpas. Tačiau geras laikas praslinko greitai ir mums visiems teko bėgte bėgti į regisratūra dėl bilietų bei lagaminų.

Gavę bilietus ir praėję pro apsauga, atsidūrėme visai kaip filme, kur didžioji merginų grupė apžiūri visas smulkmenas įėjusios į naujas patalpas. Vienam kampe suvenyrai, kitam makiažas, o dar kitam greitojo maisto restoranėliai. Net nespėjome apžiūrėtu visko, nes teko rikiuotis į eilę, į lėktuvo vidų.

Susiradusios vietas, atsisėdome kartu su Džiule ir mums teko prašyti Dievo, kad Tifanė pasikeistu vietas su Goja.

-Bent jau pabūsi atskirai nuo Džeiko.-sukikeno draugė.

-Pagaliau.-pavarčiau akis.

-Tai kaip su Evanu? Vis dar nesusisieki?

-Ne,-atsidusau.-bet šiaip gerai. Nebereikia su juo pyktis.

-Tačiau dabar su Džeiku.

-Džiulijaa.

-Atleisk, bet atrodote kaip jaunavedžių porelė.-dar kartą pavarčiau akis ir pažvelgiau pro langą.

*Paryžiuje*

Įsėdę į užsakytą autobusą, fotkinomės, plepėjom, juokavom, galvojom ką veiksime tą visą savaitę. Tačiau mano mintys vien tik sukosi apie mano kaimyną - Džeiką. Kaip aš viską ištversiu? "Elie, tu juk, esi blogiukė."-priminiau sau kas aš esu visam pasauliui. Juk Paryžius manęs nepakeis, tiesa? "Paistai niekus!"

*viešbutyje*

Atvažiavę į prabangų viešbutį, mokytoja nuėjo prie regisratūros. Staiga mano dieną sugadino šlykštus balsas, Tifanės balsas:

-Tikriausiai žinai, kad trečiadienį bus vakarėlis mano tėvo klube.

-Sveikinu. Pagaliau kažką tėvas dėl tavęs padarė.

-Anyways,-supykusi tarė ji.-visi kviečiami, tame tarpe ir tu.

-Oo, kokia garbė,-palenkiau galvą grakščiai.-būtinai nepraleisiu šitos progos.

-Tikiuosi.-iškėlusi galvą nuėjo prie draugių. O man kažkas kuždėjo, kad tai dar vienas jos planas atkeršyti man, ką buvau jai padariusi per jos preitą gimtadienį. Tačiau turiu būti greitesnė už ją. "Elie, galvok."-paraginau save. Juk tai Tifany, ką ji padarys man?

-Gavau raktą,-šoktelėjau išgirdusi Džeiko balsą.-negi pamiršai, kad kartu gyvensim?

-Kaip gi galėjau pamiršti, kad viename kambaryje gyvensiu su idiotu,-pavarčiau akis.-rodyk kelią.

-5 aukštas, 101 kambarys.-pasimetęs tarė jis. Pavarčiusi akis paėmiau iš jo rankų raktą ir ėjau link lifto. Tikrai nežadu laukti kol jis atsipeikės.

*01:20*

Kol pagaliau susidėjau daiktus ir išsimaudžiau atėjo naktis. Tiesa sakant bijojau miegot kartu su juo, vienam kambaryje. Man tai keista, kad mokytoja mums leido būti viename kambaryje, o jeigu..."Gross Elie, gross!"-papurčiau galvą ir išjungusi vonioje šviesas uždariau duris už savęs. Nekreipdama dėmesio į Džeiko išraišką užsiklojau anklodę ir užmerkiau akis. Tačiau žinojau, kad reikia jį pirmiausia įspėti ir tik tada miegoti. Ramiai.

Evil and Kindness (BAIGTA)Where stories live. Discover now