Šiandien turėjome visi eiti į Tifanės vakarėlį. Kad ir kaip nenorėjau eiti, man teko dėl draugių kurios zyzė kaip mažos mergaitės saldainio mamos. Tačiau tai dar ne pabaiga, vaikinai padarė mums staigmeną - atvedė mus į tą patį restoraną. Gerai leidome lailą kol Džeiko buvusi mergina pasirodė einanti link mūsų.
-O ne.-atsidusau.
-Juk sakiau, kad sutiksime ją,-permetė ranką per mano kaklą ir galvos mostu parodė draugams į merginą.-žaidimas prasideda.
-Jei bandysi prisiliesti daugiau prie manęs, pasakysiu visą tiesą.-pagrasinau.
-O jei prašys, kad įrodytume?
-Pažiūrėsime, būsimas vyrelį.
-Jau vyrelį? Wow, koks žingsnis, mieloji žmoną.
-Judu baikite, ji jau šalia.-nutraukė mus Džiulija.
-Sveikučiai,-pasisveikino ji ir prisėdo šalia Atriaus. Visi linktelėjom ir sužiūrom į ją.-so, balandėliai, atleiskite už tą dieną, tiesiog aš tavęs pasiilgau, Džeikai.
-Nieko tokio.-tarė jis.
-Tai kaip jūs susipažinote?
-Lenktynėse, o vėliau mokykloje viskas prasidėjo.-pasakiau tiesą.
-O toliau? Negi nebuvo jokių pykčių?-staiga sekundėlei visi susižvalgėme. Džeikas atsikosėjo ir papurtė galvą.
-Niekad.
-Mes visada pykdavomėsi, nors ir dėl menkiausiu smulkmenų,-nusijuokė ji ir mes tyliai.-Elie, ar jis romantiškas?
-Ji žaidžia?-sušnypždėjau.
-Skaudžiai.
-Aš dar labiau,-šyptelėjau merginai ir pažvelgiau vaikinui į akis.-labai. Kartais net jis pats save nustebina negu mane. Kai nori gali padaryti, ar gi ne?
-Na taip,-atsiduso ji.-tiesa sakant, mes niekad nebūdavom taip dažnai kartu. Taip Džeikai?
-Taip,-linktelėjo jis.-bet kaip ir sakiau tau, ji - mano svajonių merginą.-apkabino per liemenį ir pakštelėjo į skruostą.
-Aw.-nusivaipė ji, o vaikinas nesilovė. Galvojau gerai jam trenktelti per pakaušę, bet mes ,,nesipykstame". Nustūmusi jo rankas į šalis pamačiau padavėją ir daviau su alkūnę į šoną taip duodama ženklą visą tai pabaigti.
-Atleiskite, galima sąskaitą?-greitai sustapdė vyrą Džeikas.
-Man irgi metas. Gal dar susitiksime.-šyptelėjo ir atsistojusi nužvelgusi mus visus išėjo.
-Dabar patrauk rankas.-tariau vaikinui ir jis atsitraukė.
-Aw, kokie jūs mieli.-šyptelėjo Goja.
-Nė velnio, Goja. Nė velnio.-sukryžiavau rankas.
*vakaras*
Susiruošusi Tifanės gimtadienui pažvelgiau į veidrodį. Kaklas buvo plikas, kažko trūko. Prisiminusi, kad buvau įsidėjusi į kuprinę auksinę su mažu žiedeliu, mamos grandinėlę pasiėmiau ją ir bandžiau užsisegti. Tačiau merginų problemos su ilgais nagais. "Ugh."-susinervinusi padėjau grandinėlę ant kriauklės krašto ir pažvelgiau į rankas. Tik staiga pajutau šaltą žiedą prisilietusį prie mano odos. Pakėliau akis ir išvydau Džeiką kuris šyptelėjo pusę lūpų man pro veidrodį.
-Gal galėtum pakelti savo plaukus?-tyliai, bet girdimai paklausė. Linktelėjau ir pakėliau savo trumpus, tamsius plaukus.-nežinojau, kad turi tatuiruotę.
-Tu niekad neklausei.-atsakiau.
-Baby,-perskaitė žodį.-hm.-vėl šyptelėjo.
-Jeigu nepatinka tai nežiūrėk. Pasidariau ją, kai įstojau į gaują.
YOU ARE READING
Evil and Kindness (BAIGTA)
Teen FictionElie - populiari blogiukė, kuriai viskas nė motais išskyrus jos luomas ir draugai. Džeikas - naujokas kuris atsikraustė į Niujorką ir pradeda būti populiariu bei futbolos komandos žaidėju. Abu paaugliai susitinka keistom aplinkybėm ir pradeda nekęst...