5 dalis

1.5K 71 0
                                    

*12:20*

Nežinau ko laukėme studentų kavinėje, bet sedėjome kokią valandą. Džiulija vis žiūrėjo tai pro langą tai į telefoną, Goja kikeno iš ,,Juokingiausi Amerikos Vaizdeliai" per televizorių na, o aš sedėjau kaip kokia idiotė ir žiūrėjau su sutrikusiu veidu į visus. Atsigėrusi kavos atsikosėjau ir merginos pažvelgė į mane.

-Tai,-pradėjau sukryžiuodama rankas pokalbį.-ar jūs pasakysite ko mes čia laukiame ar toliau taip sedėsime?

-Sedėsim.-tarė Džiulė.

-O Džeikas?-atsisuko klausdama Goja į Džiulę.

-Gerai, kas čia dedasi?-paklausiau abiejų draugių.

-Nepyk, bet mes...

-Mes nusprendėme, kad Džeikas ir jo draugeliai eis kartu su mumis į atrakcijonų parką.-nutraukė Džiulė Goją.

-Okay, manau pakęsiu jį ir jo draugelius, bet aš už savo veiksmus neatsakau.-pritariau sunkiai.

-Tai tada laukiam kito šeštadienio.-šyptelėjo draugės ir aš atsidususi pažvelgiau pro langą.

*vakaras*

Sedėjome su draugėmis ant grindų ir kiekviena darė savo. Aš sedėjau prie kompiuterio, Goja skaitė namų darbams užduota aukštyn kojom knygą, o Džiulija kalbėjosi su mama telefonu apie svarbius šeimyninius reikalus. Tik staiga išgirdau sesers ryksma bei jos draugių ryksmus. "Tikiuosi šiandien neprarasiu klausos."

-Merginos, ką reiškia uajėirp?-staiga paklausė keisto klausimo kuris mane prajuokino Goja.

-Apversk knygą.-besijuokdama liepiau jai.

-Ak priėjau.-apvertusi knygą tarė ji.

-Regis manęs nebus per mūsų draugystes metines.-tarė prieidama prie duru Džiulė.

-Kaip suprasti nebus?-paklausiau jos.

-Mamos įbrolis susirgo mirtina lyga ir kitą šeštadienį darys operacija.

-Kaip liūdna.-užjaučiamai tarė Goja.

-Beje linkėjimai tėvams.-tariau.

-Perduosiu ir jei pavyks ištrūkti iš ligoninės tai atvarysiu pas jus.

-Sonia!-išgirdome Unos ryksmus.

-Tai mes ne vienos?-paklausė manęs Goja.

-Nea. Iki pat ryto.

-Tiksliai, juk vakarėlis.-darydama duris tarė Džiulė ir išėjo.

-Kodėl nepranešei man apie vakarėlį?-atsistojo draugė.

-Sakiau jums ryte, kai atėjote.

-Tiksliai.-susimąsčiusi atsisėdo.

-Merginos, kodėl jis čia yra?-grįžusi Džiulė paklausė mūsų, o aš pavarčiusi akis uždariau kompiuterio ekraną ir pasiėmusi pagalvęs tariau jai kaip Sonia man sakė telefonu:

-Sesut, aš noriu, kad Džeikas susipažintu su mano pasauliu ir būtu pasiruošęs vesti mane. Man jo reikia.-pridėjusi dar savo žodžius, draugės nusijuokė kaip ir aš.

-So, Sonia ir Džeikas?

-Jup.-atsakiau.

-Keista bus juos matyti kartu.-po Džiulės žodžių aš kažką pajutau. Kaip tą dieną kai sužinojau, kad mano mama mirė, o tėvas senai mus paliko.

-Elie, negi tu myli Džeiką?-staiga mano ausis palieti Gojos keisti žodžiai.

-Jis? Aš? Nejuokink.

-Ha! Neigi, tai reiškias myli!-paėmė iš manęs pagalvę Džiulė ir nuėjo prie Gojos.

-Mergos baigiam tas nesąmones apie meilę. Aš ja netikiu ir viskas.

-Elie...

-Tikros meilės nebus ir niekada nebuvo. Mano širdis nesuplaks kai pajusiu tą meilės bučinį, nesusiruoš išlėkti iš krutinės kai būsiu apsvaigusi nuo vaikino meilės, nesielgsiu kaip mažas vaikas apsupta meilės, šilumos, džiaugsmo ir laimės. Aš niekada iki mirties nepajusiu tos atseit meilės seilės,-patylėjau kelias sekundes.-aš netikiu ja.

-Tai taip gražu.-pridėjo ranką prie širdies Goja.

-Elie, kai pajusi savo širdies plakimo greitį aplink tą vaikiną suprasi, kad jauti kažkam simpatija. Kai pradėsi šypsotis vien pagalvojus apie jį suprasi, kad tai meilė, o jeigu...

-Užteks,-nenoriai nutraukiau Džiulę.-ir ar jums nelaikas grįšti namo?

-Žinau, kad supykai, bet tai tiesa. Iš tavo akių matau, kad kažkam pavyduliauji.

-Išeikite, prašau.

-Vienas klausimas - kas jis? "Mano širdis vis dar ledinė ir bus, Džiule."

*02:30*

Gulėdama ir sunerdama rankas kaip numirelis žiūrėjau į lubas ir nenorimai klausiausi muzikos kuria leido paaugliai mano svetainėje. Staiga išgirdau netoliese nešvankius garsus leidžiančia porelę ir su didelia šypsena pažvelgiau į duru rankeną kuri kaip tik bandė vis stipriau lenkti. "Dar to betrūko."-pavarčiau akis kai išgirdau įseserės balsą šalia duru ir regis tas pokalbis yra rimtas negu maniau. Įtempiau ausis ir klausiausi su kuo ir ką ji šneka. Nelabai ką girdėjau per garsią muziką, bet man užteko mane užkabinti už Tifany vardo. Staiga išgirdau Džeiko balsą:

-Ei, kur Elie? "Romeo."-pavarčiau akis.

-Savo kambarį ir ji užsirakinusi.

-Nieko, kitaip pasikalbėsiu su ja.

-Pasikalbėt? Apie ką?-tyliai sau uždaviau klausimus. Nuvijau šalin mintis kai išgirdau tos vištos balsą, bet ją nutraukė..."EVANAS?!"-atsikėliau ir priėjusi prie duru pridėjau ausį. Tik staiga mane išgąsdino beldimas į langą. Atsisukau ir pakėliau antakį kai išvydau besišypsentį Džeiką už lango. Atsidususi atidariau langą ir įleidusi jį įjungiau šviesą.

-Nemeluosiu, galėčiau priprasti prie tokios tavo pižamos.-mirktelėjo, o aš susigėdusi greitai užgesinau šviesą ir nuėjau prie spintos išsitraukti pižaminių kelnių ir paprastos maikės.

-Kambaryje man buvo karšta ir nežinojau...pala, kodėl aš tau teisinuosi?-jis tik trūktelėjo pečiais ir atsisėdo ant lovos.-ką tu čia veiki, šuniuk?

-Šuniuk?-nusijuokė jis.

-Negi šuo neseka iš paskos šeimininkui?

-Taip, o ką?-pakėliau antakius ir uždariusi spintos duris palindau po anklodę.-ei,-susiprato.-aš nesekioju iš paskos.

-Besmegenis.-pavarčiau akis.

-Beje, ką darei prie duru, slapukę?

-Kas tu man? Tėvas?

-Aš tave myliu,-po jo žodžių sustingau ir pažvelgiau į jo akis kurios žibte žybėjo kaip žvaigždės danguj.-ta prasme - ne. Tu ir aš?-nusijuokė jis, o aš pavarčiau akis.-na gal ir galėtume pabandyti, bet tikrai ne. Aš netikiu meile seile kaip jūs merginos.

-Aš?-nusijuokiau.-visų pirmą velnias su angeliuku niekada nebus kartu ir antra aš taip pat netikiu meile seile. Ir aš neesu tokia pati mergina kaip visos. Tad įsikalk tai į galvą, mamyčiuk.

-Mamyčiuk?

-Tik nesakyk, kad nesi mamos sūnelis, numylėtinis.

-Ne.

-Taip ir patikėjau.

-Baigiam šita temą, nes aš atėjau su tavim pasikalbėti apie mūsų...

-Aš noriu miego,-nutraukiau jį.-tad nešk savo kailį iš čia.

-Aš ne šuo.

-Labanaktis!-užsiklojau ir nuvirtau ant pagalvės.

Sorry jei yra klaidų ir tiesa sakant neturiu laiko kada kelti bei parašyti dalis, tad nenusiminkite jeigu neįkelsiu per savaitę ar dvi dalį :)))
Vote ♥️

Evil and Kindness (BAIGTA)Where stories live. Discover now