18 dalis

978 48 6
                                    

Visi mes surandame laimę, meilę, draugą, šeimą ir net gi liūdesį ar pykti, tačiau ką mes visi patyrėme yra visai kas kitą. Vis dar mąstau kas nutiko Tifanei, kuri liko ant ledo? Ar Džiulei su Henriu bei Gojai su Atriu?
Tikriausiai jie laimingi kaip ir aš su savuoju princu. Bet ar visi surado savo laimę? Atleisk mielas draugę, bet ne. Tiesa sakant Tifany nusipelnė būti vienišai kaip pirštas. Nors ji susirado vaikiną, tačiau ir tas paliko ją. Dabar Tifany dirba užkandinėja su savo šunyčiu - Una.

Jūs klausiat kur Ravena? Ravena išsižadėjo Tifanės ir išskrido pas Evaną ir ten jie laimingai gyveną. Džiulija su Henriu labiau suartėjo ir kiek žinau iš Džeiko, jis žada jai užmauti žiedą ant piršto, kai jiedu išvažiuos mokytis. Labai dėl jų džiaugiuosi. Na ir kaip gi galiu pamiršti Goja su Atriu, kurie vis dar kvailioja kaip maži vaikai, bet yra laimingi ir didžiausi romantikai mūsų grupelėje. Na, o mano įkyrelė sesuo, suartėjo su Hariu ir gerai leidžia laiką mūsų sename bei pamirštame vasarnamyje. Beje, teta su Edvinu taip pat gyvena gerai, kiek girdėjau iš Sonijos tai jiedu išvažiuos į šiltus kraštus. Juokemės išgirdusios tai, bet pradėsime melstis, kad tetą nesuvalgytu kokie rykliai. Ak taip, mūsų senieji draugai - Glebas ir Velvet, susiburkavo. Tačiau Glebui teko vykti į Prancūzija, nes Velvet dar ten mokosi, bet neabejoju, kad vieną gražią dieną, jie iškels vestuves. Juk Glebas toks...

Na, o pabaigai pasilikau save. Mes su Džeiku gerai leidžiam laiką, kaip visada, bet kartais noriu per pakaušį trenkti su keptuve jam ir pasakyti koks jis durnius yra. Kas čia žino. Gal tai mūsų pradžia, o gal ir pabaiga? Tačiau žinau vieną dalyką. Visų pirmą turi atrasti save, o tada atrasi savo sielos draugą, meilę ir geriausią draugą kuris parodys tau kelią į ateitį, kuris priimsi tave kokia tu esi, priims į savo gyvenimą, į savo širdį. Kokia tu bebūtum, turi atrasti save ir pradėti bei užbaigti savo istoriją. O tą aš jau padariau. Laikas ir tau parodyti ką tu sugebi...

The End

Omg guysss, negaliu patikėti, kad tiek mažai parašiau dalių lol
Anyways, sveikinu pavėluotai su Naujaisiais Metais, tikiuosi, kad visi gerai praleidote laiką :)
Na, o dabar leisiu pailsėti kurį laiką nuo manęs. (Lol no :) ) Kad ir kaip man buvo liūdna pabaigti šią istorija, tačiau turėjau ką nors daryti, right?
Okay palieku jus čia kuriam laikui, tačiau ne ilgam! Greitai rasite mano profilyje naują istoriją, kuri privers jus nusišypsoti. (Maybe)
Voteee 🖤

Update: 1 sezono pabaiga 😏

Evil and Kindness (BAIGTA)Where stories live. Discover now