2.10 dalis

1K 67 15
                                    

*po dviejų savaičių, kalėdos*

-Kelkis, miegančioji gražuolę.-pramerkiau akį nuo Džeiko tylaus balso ir šyptelėjau. Rankoje jis laikė puodelį karštos kavos su zefyrais, kurie sugėrė kavą ir tapo rudi, o kitoje rankoje laikė raudonų ruožių puokštę su maža, supakuota dovanėle. "Romantikas."-apsisukusi ant kito šono nusijuokiau, kai išgirdau jo sunku atsidusimą.

-Kai norėsiu, tada ir kelsiuos, o dabar leisk miegoti.

-Negi nenori gauti dovanos ir dar vieno mano siurprizo?

-Hm,-galvojau ar verta keltis ar ne.-duok 5-ias minutes ir aš visa tavo.

-Tik 5-ias minutes.-pabrežė ir išėjo.
Atsisėdusi čiupau kavos puodelį ir pažvelgiau į langą. Už lango matėsi kaip krinta snaigės ir kaip medžiai apsnigti baltu sniegu. Staiga prisiminiau, kad tą pačią kalėdų rytą, jis man pasakė, jog myli mane ir paliko dovanas. Tą dieną supratau, jog jį myliu visa savo širdimi, tik bijojau prisipažinti.

*flashback*

-Elie, noriu, kad žinotum...

-Tik jau nereikia.-nutraukiau jį.

-Kad aš nueisiu į pasaulio kraštą su tavim,-baigė jis.-bet svarbiausias dalykas yra tas, kad aš tave myliu kaip draugę.

-Na aš taip pat.-sudvejojau, bet tuo pačiu atsakiau. Tačiau man tas jo ,,myliu", skambėjo ne draugiškai, o daugiau. Atsisukusi norėjau pasikalbėti su juo, bet jo jau nebebuvo. Staiga prie lango išvydau rožių puokštę, nedidelį meškiną kurį laimėjo atrakcijonų parke ir mažą dovanų maišelį kuris gulėjo ant meškino pilvo. Šyptelėjau. Tai taip miela.

*flashback over*

-Kaip greitai laikas eina.-tylai sukuždėjau sau ir atsikėlusi iš lovos nutipenau į vonią.

Apsimovusi lengvai krintantį chalatą, nuėjau į svetainę, kur vaikinas kalbėjosi telefonu. Nekreipusi į jį dėmesio nutipenau į virtuvę pasidaryti sau pusryčių. Bet dėje, mano pusryčiai buvo nutraukti jo tylaus ir gundančio balso:

-Vis dėlto prabudai.

-Mhm,-atsisukau į jį ir pažvelgiau jam į akis.-tai kur mano siurprizas?

-Renkis ir važiuojam.-šypteli jis ir nuėjo.

Važiavome gan ilgai, bet medžiai ir šaltas it ledas vėjas priminė mūsų pabėgimą iš išleistuvių. Pažvelgiau į vaikiną. Jis buvo kažkodėl laimingas ir vis nenustoja šypsotis. "Keista."-įtartinai apsižvalgiau.
Pagaliau sustoję prie miškelio, išlipau. Apsidairiusi paėjau kelis žingsnius pirmyn ir išgirdau jūros bangavimą. Šypteliu. Jis net nepamiršo mūsų vietos, kur pirmą kartą leidausi jausmams dar kartelį įsižiebti.

-Staigmena.-sušnapždėjo man į ausį jis, kai sustojome ant skardžio.

-Tu per daug romantiškas šiai metais.-sukikenau.

-Ir kitais, ir dar kitais ir visą amžinybę būsiu tik tau, Elie, romantiškas,-atsuko mane į save.-pamilau tave, kai pirmą kartą susitikome varžybose. Tą dieną supratau, kad tai tu esi ta vienintelė su kuria noriu praleisti savo gyvenimą kartu. Bandžiau viską, kad tu tik mane pastebėtum, o gal net gi ir pamiltum. Buvau nesavam kailį, kai išgirdau jog tu draugauji su Evanu, tad stengiausi nesipainioti tau po kojom. Tačiau likimas mus suvedė Paryžiūje ir išskyrė, bet ne tame yra esmė, Elie,-jis atsiklaupė ant vieno kelio ir išsitraukė iš švarko kišenės sidabrinį žiedą.-esmė yra tame, jog aš tave begalo myliu ir šį kartą neleisiu, kad kažkokie netikeliai įsikištu į mūsų gyvenimą,-atsiduso jis ir šyptelėjęs paemė mano ranką.-Elie, ar būsi mano žmona?-laimės ašaros pačios riedėjo skruostais be sustojimo. Tai taip miela iš jo pusės. Milijoną kartų palinksėjus atsakiau:

-Taip! Pats didžiausias taip!-apkabinau jį, kai jis tik užmovė žiedą. Dar tokia laiminga gyvenime nesu buvusi. Vis dėlto likimas mus suvedė dar kartą ir regis to jau niekas nepakeis. Jeigu myli tai ir mylėsi iki gyvenimo pabaigos. Na, o jeigu tu būsi apgavikas tai ir būsi juo. Tik žinau vieną dalyką, kad dabar nesileisime dėl vienos smulkmenos kažkam įeitį į mūsų gyvenimą ir neleisim tiem patiem žmonėm mūsų laimės sugriauti. Verčiame naują gyvenimo lapą ir sakome sudie savo praeičiai, iškeliaudami iš Niujorko...

The End

Awwwwwwww 😍😍😭😭 So damn cute, right?
Anyway, ačiū, kad skaitėte, vote'inote, komentavote ir ,,labai ačiū", kad išprašėte 2 sezono. O dabar neškite savo užpakalius į mano account'ą ir skaitytike Mr. Mysterious istorija! Myliu visuss!
VOTEEEE ♥️

Evil and Kindness (BAIGTA)Where stories live. Discover now