To, že jsem byl ze sourozenců první, kdo ulovil kořist, když teda nebereme Stínka se svým broukem, vyvolalo ve smečce rozruch. Všichni na mě byli pyšní, nebo to alespoň předstírali. Spolehlivý to samozřejmě nenechal bez povšimnutí.
Ráno nás svolali kolem opět ke kameni. "Smečko," zavrčel alfa: "Protože se včera moc lov nepodařil, dnes bude snídaně, co si kdo uloví. Nemusíte nosit kořist do tábora, pokud toho nebude hodně, najezte se hned." Všichni byli rádi, mohou se najíst bez čekání! "Zároveň, to, že včera Rychlík ulovil svojí první kořist," ukázal na mě čumákem: "Mě přesvědčilo, že jsou má vlčata zralá na trénink. Přesněji řečeno lov. Boj až později." Hrdě jsem zavrtěl ocasem. Takže díky mě už se budeme učit lovit! Zahlédl jsem, že Hvězda se tváří pyšně, Hnědá tlapka smutně a Stínek podrážděně, protože mu rodiče včera řekli, že rozpláclého brouka se smečka nenají.
"A kdo je bude učit?" zeptal se Zjizvený. Spolehlivý se zamyslel: "Já a Zodpovědná," řekl nakonec. Část smečky přikyvovala, ale část nesouhlasně mručela. "Nevěříš snad, že tvá smečka je nedokáže dobře vycvičit?!" zavrčel naštvaně tmavě hnědý vlk. "Vím, že jsi chtěl mít na starosti jejich výcvik, Chtivý, ale já a Zodpovědná jsme alfa pár a jejich rodiče. Víme, co je pro ně nejlepší." Starý vlk rozzuřeně kousnul do prázdna, zvedl se a zamířil na lov do lesa. To samé udělala postupně smečka.
"Tati, takže mi se teď budeme učit lovit?" řekla hrdě Hvězda. "Přesně tak," přikývl: "Malou kořist se postupně naučíte lovit sami, ale hladová smečka potřebuje velkou." "Takže budeme dneska lovit soby?" zeptal se se zájmem Hnědá tlapka. "Ne," řekla pobaveně Zodpovědná: "Budete se jen učit taktiku. Na lov samotný jste ještě moc mladí." Sklopil jsem uši.
Vyrazili jsme do lesa. Zatím to teda moc na učení nevypadalo. Došli jsme až k malé mýtince, kde uprostřed ležel kus kmene stromu. Byl docela tlustý a velký, velikostí odpovídal velikostí soba. Ideální na učení.
Já se sourozenci jsme si před kmen sedli asi dvě liščí délky. Alfa k němu přišel. Chvíli si nás prohlížel a pak začal: "Tak, co myslíte, kam jako první zaútočit, když doženu dospělého soba?"
"Vrhnu se na krk, pro rychlé usmrcení" zamyslel se Stínek. "Já bych se jako první pokusil zakousnout do boku," navrhl Hnědá tlapka. "Dle mého by bylo nejlepší zakousnout se do nohy, abych soba zpomalil a ostatní na něj mohli lépe zaútočit," řekl jsem hrdě. Alfa se podíval na na Hvězdu: "A ty?" "Já jsem vlčice," řekla trochu znuděně: "Jen bych se koukala, jak loví ostatní členi. Vlčice jsou přece od toho, aby mohli mít alfa vlci vlčata, ne?"
Ták jo, poprvé k vám mluvím pod kapitolou :D
Nicméně, jako první bych chtěla poukázat, že vím, že vlci si necvičí lov na kusu kmene, nebojte :D Ale kdybych měla psát podle skutečnosti, tak by MVJ asi ani neexistovalo :)
A zadruhé- co myslíte, které z vlčat má největší pravdu?
ČTEŠ
Mé vlčí já - Rychlý
AdventureRychlý. Mladý hnědý vlk, který prožil zajímavý příběh. Od narození po nalezení své lásky. A pak zrada. *Děláno stylem Adventního kalendáře* *Cover by Carol-ComT* Další díl patřící do série MVJ od Ester810. Toto je však vedlejší kniha z pohledu Rychl...