Spoilery z konce Mé vlčí já-Ice
"Rychlý, a co být pak?" zajímalo se jedno z vlčat. Hnědý starý vlk se pousmál: "Do Udatné jsem se zamiloval a ona do mě. Postupně zabřezla a měli jsme i vlčata." "A kde být ta vlčata teď?" zeptal se překvapeně malý hnědý vlček. "Já a Udatná jsme byli nuceni udělat svojí vlastní smečku s několika psy, do které poté patřila i naše vlčata." Rychlý se rozhodl vynechat všechny okolnosti, co je k tomu vedlo a co se dělo. Na to byla vlčata moc malá a nemusela by to pochopit a ani by mu jejich matka nepoděkovala, když by vyprávěl něco tak drastického.
"Smečce se vedlo docela dobře. Postupně jsme všechny naučili lovit. Měli jsme i dobré území. Avšak jednou, po útoku..." povzdechl si. Nebyl moc rád, že o tom musí po dlouhé době mluvit.
"Avšak jednou, po útoku, když jsme byli sami, jsem jí řekl, že by možná neměla být alfa vlčice. Že to úplně nezvládá. Do teď těch slov lituji," povzdechl si. "Udatná tenkrát utekla a nevrátila se. Jenže to jsem nechtěl. Nějakou dobu jsem smečku vedl sám, ale pomáhala mi má sestra Půvabná, kterou jsme ještě předtím přijali."
"Tobě se nestýskat tenkrát po Udatná?" řekla nechápavě malá vlčice. "To víš, že se mi stýskalo, a jak!" povzdechl si Rychlý: "Nějakou dobu jsem byl ještě alfou ve smečce. Nikomu jsem neřekl pravý důvod, proč má družka zmizela. Všichni si mysleli, že je mrtvá." Odklonil hlavu: "Nemohl jsem jim říct pravdu. Tvrdě by mě za to potrestali. Možná i hůř, zabili." "A kde být smečka teď?" řeklo překvapeně jedno vlče. "Nevím," řekl upřímně hnědý vlk: "Po nějaké době, kdy má vlčata vyrostla, se mému srdci stýskalo ještě více. Nakonec jsem se rozhodl. Alfovství jsem přenechal mé sestře Půvabné, která byla v předtím beta, a se smečkou se rozloučil. Rozhodl jsem se mojí milovanou najít. Omluvit se, doufat v odpuštění."
"Vždyť víš, že už si ji dávno našel. A odpustila ti," pousmála se bílá vlčice, která přišla do nory, a střihla uchem. Byla to ta, co Poctivé, matce těchto vlčat, navrhnula, aby jim Rychlý vyprávěl příběhy.
Hnědý vlk k ní okamžitě přiskočil a přitulil se: "Však já vím, Udatná, já vím."
ČTEŠ
Mé vlčí já - Rychlý
AdventureRychlý. Mladý hnědý vlk, který prožil zajímavý příběh. Od narození po nalezení své lásky. A pak zrada. *Děláno stylem Adventního kalendáře* *Cover by Carol-ComT* Další díl patřící do série MVJ od Ester810. Toto je však vedlejší kniha z pohledu Rychl...