24

39 5 0
                                    

Tydzień później

Już dziś jest gala MTV. Bardzo chciałabym wygrać, ale zdaje sobie też sprawę, że zarówno One Direction jak i 5 second of summer zasłużyli na tą wygraną.

-Dziewczyny, wszystko będzie dobrze. -powiedziała Ally kiedy ubierałyśmy suknie na galę.

-Łatwo mówić. -powiedziała Mani.

-Ej próbuje rozładować atmosferę.

-Wiemy kto w ogóle prowadzi tą galę? -zapytałam aby zmienić temat.

-Chyba Rita Ora. Nie jestem pewna. -powiedziała Normani.

-A to fajnie. Lubię ją. -powiedziała Camila.

-Ja też. -odpowiedziałam.

---------------------------

-Więc...-zaczęła Rita- Nagrodę za najlepszy singiel wygrywa...

-Lauren. Obudź się dojechaliśmy na galę. -powiedziała Camila potrząsając moją rękę.

-Co? To my... ugh.. śniło mi się, że już ogłaszają wyniki.

-Przyjamniej wiesz czego się spodziewać. -powiedziała Dinah. -Kto wygrał?

-Rita nie zdążyła powiedzieć bo ktoś -tu zwróciłam się do Camili. - mnie obudził.

-Sorry.

-Spoko Camz. Za chwile się dowiemy. -powiedziałam do dziewczyny i się uśmiechnęłam.

-Ja chyba umre. -powiedziała Ally.

-Nie przesadzaj. -powiedziała Dinah.

-Co nie przesadzaj? -oburzyła sie Ally. -Rywalizujemy... w jakimś sensie... z dwoma najwiekszymi boybandami na świecie.

-Będzie dobrze. -powiedziała Normani.

-Lauren! -krzyknął Harry kiedy wysiadałyśmy z samochodu.

-Harry! Cześć. -powiedziałam i się do niego przytuliłam.

-Powodzenia dziś. -powiedział i pocałował mnie w czoło.

-Fifth Harmony?! Musimy iść. -krzyknął nasz ochroniarz.

-Harry, muszę iść. Wam też powodzenia. Kocham Cię.

-Ja Ciebie też...

-----------------------------

-Tu są wasze miejsca. -powiedział nasz menadżer.

-Dzięki. -powiedziała Camila i zajęłyśmy nasze miejsca.

Przed nami siedzą One Direction, a za nami 5 second of summer. Idealnie...

----------------------

-Luke możesz zostawić moje włosy?! -zapytałam poirytowana gdy podczas gali Luke kolejny raz mnie za nie pociągnął.

-Em... nie sądzę.

-Luke. Zostaw jej włosy... -powiedziała Dinah.

-Bo co?

-Bo jak jej nie zostawisz to w nocy przyjdę i ogole ci łeb na łyso.

-Spokojnie. -powiedział chłopak i podniósł ręce w celu obronnym.

-Dzięki. -szepnęłam do Dinah i dalej ogladałam galę.

-----------------

-Więc...- zaczęła Rita. -Czas na nagrodę za najlepszy singiel... nominowani są... -po tych słowach na telebimach wyświetlały się kawałki piosenek nominowanych do tej nagrody, a przy tym nazwa zespołu lub artysty.

-Zwycięzcą nagrody za najlepszy singiel jest..-powiedziała Rita. -Fifth Harmony z singlem "Me and my Girls"! Gratulacje!

Poczułam jakby świat zatrzymał się w miejscu. Dosłownie. To cudowne uczucie. Poczułam tylko jak dziewczyny mnie przytulają i jak Dinah chwyciła mnie za rękę i pociągnęła żebym poszła na scenę. Dinah praktycznie cały czas mnie trzymała dopóki nie weszłyśmy na scenę.

-Gratuluję. -powiedziała Rita i przytuliła każdą z nas.

-Wow. Bardzo dziękujemy. -powiedziała Ally.

-Jesteśmy bardzo wdzięczne wszystkim którzy przyczynili się do powstania tego utworu. -powiedziała Camila.

-Bardzo dziękujemy też naszym bliskim za wsparcie. -powiedziała Dinah wciąż trzymając mnie za rękę. Miałam wrażenie, że to ja ją wspieram, a nie ona mnie.

-Dziękujemy również naszym faną. Bez was nie było by nas tu. -powiedziałam. -Kochamy was Harmonizers.

*********

Cześć wszystkim💎

Trochę krótki rozdział ale przynajmniej jest💕 dziękuję wszystkim którzy to czytają i przy okazji zapraszam na moje drugie odpowiadanie, które znajdziecie na moim profilu ❣

Amazing summer Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz