Multimedyada Özgür var :)
Kıvanç Tatlıtuğ ile birlikte yemek yiyorum.Karşımda gözlerinin içi gülerken bana bakıp elimi tutuyo.Bayılacak gibi oluyorum.Tam bana yaklaşırken bi müzik sesi geliyo.Telefonumun sesi.Nerden geliyo bu ses?
Yavaşça gözlerimi araladım.Allah kahretmesin rüyaymışş.Lanet olsun bari biraz daha uzun sürseydi.Telefonum hala çalıyodu.Arayana lanetler okuyarak komidinin üzerinden telefonumu aldım.Ekrana baktım.Okan Malı.
''Ne var!'' diye bağırdım.
''Ne oluyo be manyak.''
''Yok bişey saabahın köründe arıycak kadar önemli olan ne ?'' dedim sakince.
''Sabahın körü mü?Lan saat 1'e geliyo.''
''Hadi ya o kadar oldu mu?Neyse ne Kıvaç Tatlıtuğ'lu rüyamdan uyandırdın beni hain!'' dedim sinirle.
Gülmeye başladı.''Ne görüyodun.Çok özel değilse anlat.'' dedi iğneleyici sesiyle.
''Ben senin gibi sapık rüyalar görmüyorum.Masumca yemek yiyorduk başbaşa''
''Anca rüyanda görürsün zaten.'' dedi ve güldü.
''Hadi söyliycek bişeyin yoksa kapatıyorum.''
''Dur be kızma.Dün mekan baktık ya.Poyraz çok uygun fiyat ayarladı.Uzun ısrarlarıma rağmen daha fazlasını almadı.Bende o zaman mekan süslemesi bizden olsun dedim.Kabul etti.'' dedi ve benden cevap bekledi.
''Eee?'' dedim.
''Yani anlıycağın süsleme işi ellerinden öper.''
''Ya tek başıma nasıl süsleyeceğim koskoca mekanı.Saçmalama.''
''Hayır ya bizde yardım edicez de neler alınır süslemek için onları bilmiyorum.O konuda yardımın lazım.''
''Tamam ya ayarlarız.5 gün var daha.'' dedim.
''Tamam o zaman.''
''Tamam.''
''Tamam''dedi gülerek ve bende ''tamam'' deyip telefonu suratına kapattım.Uzattıkça uzatırdı çünkü ve pes eden taraf olmak istemiyordum.Ardından mesaj geldi.
Kimden:Okan
Tamam.
Manyak bu çocuk, vallahi manyak.Bugün iyi günündeydi ve benimle uğraşıyordu.Cevap yazmayarak telefonu komidinin üzerine koydum ve tekrar başımı yastığa gömdüm.Uyumaya çalıştım belki rüyama devam ederim diye ama uyuyamadım.Sonunda pes edip yataktan çıktım.Banyoda elimi yüzümü yıkarken telefonum çalıyordu.Telefona koştum.Babam arıyordu.Telefonu açtım.''Efendim babaların en bitanesi.''
''Canım kızım.Özledim seni.Farkındaysan bi kaç gündür görüşemiyoruz.Öğlen yemeğine çıkıcam şimdi.Eğer planın yoksa beraber yiyelim mi?''
''Farkında olmaz mıyım bende çok özledim seni.Hazırlanıp geliyorum hemen.Sahi nereye geliyim?''
''Ben adresi mesaj atarım sana.Hadi çok bekletme bakalım.''dedi ve kapattı.
Ben daha kahvaltı bile yapmamışkenn öple yemeğine gidiyordum.Aslında hiç farketmezdi.Kahvaltıları sevmezdim zaten.Hemen altıma bi şort geçirip üstümede sade kırmızı bi tişört giydim.Ayna karşısına geçip biraz makyaj yaptım ve saçlarımı dağınık bırakıp ayaklarıma da sandelet geçirdikten sonra evden çıktım.Telefonuma gelen adresi taksiciye söyledikten sonra telefonumla oyalanmaya başladım.Twitterdan bildirim gelince dondum kaldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HUZURUM
HumorBir kazanın tüm hayatını değiştireceğini nereden bilebilirdi ki Selen? Hayır hayır sandığınız gibi kazada birini kaybetmemişti Selen. Aksine hayatına yeni kişiler girmişti.Zaten karmaşık olan hayatını dahada karıştıracak kişiler, yaralarını sarabil...