Tabu

159 4 0
                                    

Medyada Poyraz var. İyi okumalar :)

Poyraz'ın nefesini yüzümde hissederken açılan kapı sesiyle birlikte bizimkilerin sesini duyduktan sonra hemen Poyraz'dan uzaklaştım.Dışarıdan bakılınca yanlış anlaşılabilecek bi durumdaydık çünkü.

Benim çığlığıma dışarı çıkmışlardı sanırım.Yağmur yanıma koşup ''İyi misin canım? Ne oldu?'' dedi korkuyla.Emre hemen  yanımda bitti.Elimi tutarak sessizce ''Poyraz mı bişey yaptı?'' dedi.

Ah bizi o halde görünce tabi ki böyle düşünmüşlerdi.Gülerek ''Saçmalama.'' dedim Emreye.Sonra herkesin duyabileceği şekilde ''Kedi korkumu biliyorsunuz.Duvardan kedi üstüme atlayınca çığlığı bastım.O anlık korkuylada Poyraz'a yapıştım.Öyle sandığınız gibi bişey değil.'' dedim.

''Ne sanmışlar ki?'' dedi Poyraz kaşlarını çatarak.

''Ah önemli  değil.'' dedi Emre gülerek.''Biz Selen'in kedi korkusunu akıl edemedik.'' 

''Neyse artık içeri geçelim.'' dedi Semih.Biraz moreli  bozulmuş gibiydi.

İçeri geçip koltuğa yayıldığımda ''Eee hadi başlayalım bakalım oyuna.Birilerine kelime darcığımı göstermem lazım.'' dedim Poyraz'a göz ucuyla bakarak.Muzipçe sırıttı.

Semih tabuyu getirirken ''Kim kim oluyoruz'' dedi Emre.Kısa bi konuşmanın ardından gruplar belirlendi.

Ben, Emre, Semih bir grupken Poyraz,Yağmur ve Okanda bir grup olmuştu.İddiayıda belirlemiştik.Kaybedenler bi gün boyunca kazananlara hizmet edicekti.Ah kazanırsak süper olucaktı.Poyraz'a çektiriceklerim vardı.

İlk ben anlatıyım diye kartları tutuşturdular elime.Emre ve Semih'e uyarılarımı yaptım.Yasak kelimelere bakmak için dibimde duran Poyraz'a bi bakış attıktan sonra kelimeye baktım.

Kelime:Ajdar

''Emre bak sen bütün sene bunun taklidini yapmıştın.''

''Kızım ben herkesin taklidini  yapıyorum.'' dedi.

''Ya şarkıcı bu gerçi şarkıcı demeye bin şahit lazım ya.Gözlüklü kel bişey. ''

''He Ajdar Ajdar.''

Hemen''Yeeess'' diye bağırıp  kartı attım ve diğer kelimeye geçtim.

Kelime:Çilingir Sofrası

''Gençler mesela biz çok dertliyiz.Ne yaparız?''

''İçeriz.'' dedi Semih.

''Ben Tekirdağllıyım ya nesi meşhur?''

''Köftesi.'' dedi Emre heycanla bıkkınca hayır anlamında kafamı salladıktan sonra ''Rakısı'' dedi Semih.

''Eh  biz şimdi dertliyiz rakımızda var ne hazırlarım ben size''

''Dansöööözz.'' dedi Emre heycandan ayaklanarak.

''Hayır gerizekalı.'' 

''Çilingir sofrası.'' dedi Semih.Hemen çaktım bi beşlik.

Kartı atıp diğer kelimeye geçtim.Bi kaç kartı pas geçtikten sonra pas hakkım dolmuştu.

Kelime:Ikınmak

Aha şimdi sıçtım.

''Hadi Selen süre doluyo..'' dedi Emre sinirle.

''Kanka sen tuvalete gidince ne yaparsın.'' dedim Emreye dönerek çünkü Semih'e anlatamazdım.

''Sıçarım,İşerim'' dedi heycanla.

''He sıçarken böyle gelmezde ne yaparsın.''

Karşı grup kahkahalarla gülerken ben kum saatine bakıyordum.Çok az kalmıştı.

HUZURUMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin