Yani o kadar şanssızım ki..Yemin ediyorum ben bu şansla bi prensi öpsem kurbağa olur.O derece.
Yüzeye çıkınca birden Sılaya tutundum dengemi sağladıktan sonra hemen ellerimi çektim.Denize düşen yılana sarılır misali.
Haince bana gülüyorlardı.Yağmur'a döndüm.''Sende mi Brütüs?Vay beeee!'' dedim
Hemen kendini tuttu.''Ay yok kankacım sen öyle havada baya takla atınca.'' dedi ve gülmeye başladı.Başka zaman olsa bende gülerdim ama Sıla'nın gülmesi sinirlerimi bozdu.
Zorda olsa ciddileştiler.Semihte havuza atladı.Bende artık mal gibi durmıyımda yüzeyim dedim ve yüzmeye başladım.
Hep birlikte havuzdan çıktıktan sonra güneşlenmeye başladık.
Sıla güneş kremini Poyraz'a sürdürürken yuh dedim arkadaş bu ne rahatlık.Kardeşe bak hiç tınlamıyor bile.Tövbe yarabbim.Benim abim olucak ilk önce Poyraz'ı parçalar sonra beni.
Az uzaktaki basketbol sahasında futbol oynayan gruba gözüm takıldı.Tamam basketbol sahasında futbol biraz saçma görünüyor olabilirdi ama çok eğlenceli de görünüyordu.
3 kız 5 erkek kendi aralarında maç yapıyorlardı.Kızlardan bi tanesi çok iyi oynuyordu, diğer ikisi felaketti.
Hevesle ayağa kalktım.
''Ben şurdaki grupla maç yapmak istiyorum.Baksanıza nasıl eğleniyorlar gelen var mı ?''
''Saçmalama ya otur şuraya kabul edicekleri ne malum.'' dedi Poyraz nihayet Sılayla ilgilenmeyi bırakmıştı.
''Ah benim gibi tatlı bir kızı kırmazlar herhalde.'' dedim gülerek.
''Bekle bende geliyorum.Kızlardan bi tanesi çok güzelmiş.'' dedi Emre gülerek.
Üzerime kıyafetleri geçirdikten sonra Emre'nin koluna girdim.''Bari izlemeye gelin lan.'' dedi Emre dönüpte.
''Nasıl rezil olduğunuzu görmemizi mi istiyorsun kanka?'' dedi Okan gülerek.
''Sen gelme ulan Ayı!'' dedi Emre ve dönüp hızla yürümeye başladık.
Yaklaştığımızda Emre bana döndü ''Sen söyle tamam mı?Hani tatlısın ya'' dedi göz kırparak.
''Sakin ol bende.'' dedim gülerek.
Sahaya girdikten sonra bizi görünce bi an duraksadılar.Biraz daha yaklaşıp ''Merhaba arkadaşlar.Ben Selen.Ya dışarıdan çok eğleniyo gibi görünüyorsunuz izin veririseniz size katılabilir miyiz?'' dedim samimiyetle gülümserken.Tatlı olmaya çalışıyoruz şurda.
Bi kendi aralarında bakıştıktan sonra uzun boylu tatlı olan çocuk ''Tabi ki.'' dedi.
''O zaman şöyle yapalım.2 kız 3'er erkek olarak takım olalım.'' dedi güzel olan Emre'nin beğendiği kız.
Takımları oluşturduk.Ben, Buse (Emrenin beğendiği kız), Gökhan (şu uzun boylu tatlı olan), Sedat ve Emre aynı takımdaydık.Kaleci oyuncu şeklinde oynuyorduk.
Oyuna başlarken kenarda banklarda oturan bizimkileri gördüm.El sallayıp oyuna başladım.
Oyun o kadar güzel geçiyordu ki.Gülme krizlerine giriyorduk.Gerçekten çok sıcakkanlı bi gruplardı.
Bende Buse kadar iyi oynayamasamda öteki kızlar kadarda kötü oynamıyordum.
Emre'ye verdiğim bi pası gole çevirdikten sonra Drogba sevinci yaparak bizimkilere koştu.Bende sırtına atladım.Bizimkiler kahkahalarla gülerken Yağmur fotoğrafımızı çekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HUZURUM
ЮморBir kazanın tüm hayatını değiştireceğini nereden bilebilirdi ki Selen? Hayır hayır sandığınız gibi kazada birini kaybetmemişti Selen. Aksine hayatına yeni kişiler girmişti.Zaten karmaşık olan hayatını dahada karıştıracak kişiler, yaralarını sarabil...