"Özgür.."
Ağzımdan çıkan kelimeyle birden yüz ifadesi değişti.Acaba söylemese miydim diye düşünürken " Ne istiyor senden!" diye bağırdı birden.
Böyle bi tepki beklemediğim için sıçradım.
"Doğru ya ne istiycek seni istiyo. En başından beri biz tanıştığımızdan beri." dedi gülerek."Soru şu sen ne istiyorsun?!" diye bağırdı tekrardan.
" Ne demek ne istiyorum ya, Ne ima ediyorsun sen?" dedim sinirle.
"Sizi hastanede sarılırken gördüm.Doğru söyle Selen kafan mı karıştı?"
"Saçmalama.O sadece arkadaşça bir sarılmaydı."
"Eski sevgilinden arkadaş falan olmaz.Sen biraz düşün istersen" deyip sinirle masadan kalktı ve kulüpten çıktı. Beni öylece orda bıraktı.
Yine tam her şey düzeldi derken bozulmuştu.Allah kahretsin!
Sinirle Okan'ı aradım.
"Efendim hayatım"
"Akşama bana rakı masası hazırlayın."
"Efendiim" dedi bu sefer şaşırmış sesiyle.
"Dertliyim diyorum.Anla halimden lütfen."
"Lan sen rakı içmedin ki hiç."
"Hiç içmiyceğim anlamına gelmezki bu.Zaten bi Tekirdağlı olarak çok bile geç kaldım."
****
"Saplığımızaaaa" dedim rakı bardağını havaya kaldırırken.Emre ve Yağmur bana eşlik ederken Emre tereddütle "Sap değilim ama hadi kaldırıyım" dedi bardağı kaldırırken.
"Vay kardeşim sen bari mutlu ol." dedim rakıdan bi yudum aldıktan sonra.Anam bu nasıııl bi tat.. Çaktırmamaya çalışarak bi yudum daha aldım.Bi yudum bi yudum daha derken bir bardağı bitirdim.
"Vay be kafam karışmış benim kafam karışmış.Biraz düşünmeliymişim.Sen mi karar vercen be buna."
"Yalnızlıkta zormuş be böyle kimseye aşık olmadan duygularımı kaybettim galiba ben.Allahım ne zaman aşık olucam."dedi Yağmurda hafiften kafa gitmiş bi şekilde.
"Of of " dedi Okan bardağı dikerken.
"Senin ne derdin var kardeşim. Anlat açılırsın." dedim gülerek.
"Lan benim derdim yok ki.Hakikatten ben niye ofladım.Ulan dertlendirdiniz adamı." dedi kahkaha atarak.Onunda kafa gitmişti anlaşılan.İçimizden bi Emre sapasağlamdı.O da bize gülüp duruyordu.
Poyraz'ı düşünmeye başladım.Neden bana güvenmiyordu?Bunların tüm nedeni aldatılmış olması mıydı?Ama bende aldatılmış sayılırdım.Her şeye rağmen ona güveniyordum.
"Sizce aldatılmış biri tekrar güvenebilir mi birilerine?" diye ortaya bir soru attım.
"Aldatılma derecesine bağlı." dedi Okan.
"Aldatmanın derecesi mi olur lann"dedi Emre gülerek.
"Olur tabi abi.Mesela hiç beklemediği biriyle aldatırsa yani tanıdığı yakın çevresinden biriyle kimseye güvenemez bi daha aldatılan.Ne seveceği kişiye ne de etrafındaki arkadaşlarına ama işte herhangi briitle aldatılırsa sadece seveceği kişiye kuşkuyla yaklaşır."
"Mantıklı." dedi Yağmur şaşırarak.
O zaman bu durumda Poyraz kimseye güvenmiyo.Ya zaten iki gram aklım vardı oda gitti.Sinirle rakı kadehini tekrar diktim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HUZURUM
HumorBir kazanın tüm hayatını değiştireceğini nereden bilebilirdi ki Selen? Hayır hayır sandığınız gibi kazada birini kaybetmemişti Selen. Aksine hayatına yeni kişiler girmişti.Zaten karmaşık olan hayatını dahada karıştıracak kişiler, yaralarını sarabil...