Korkak tavuk

199 4 0
                                    

Medyada Okan var.İyi okumalar:)

"Poyraazz?'' 

Hala cevap gelmeyince içeri girdim.Karanlık odada Poyraz'ın başucuna geçtim ve Poyraz'ı dürtmeye başladım.

''Poyraz uyaann'' 

Bir şeyler mırıldandı ve kafasını diğer tarafa çevirdi.Odanın ışığını yakmaya karar verdim.Öyle uyanması daha kolay olurdu.

Işığı yaktım ama pek etkilendiği söylenemez.Başucuna geçip Poyraz'ı tekrar dürttüm.Bu sefer gözlerini araladı.Beni görünce bi an şaşırdı.

''Selen?'' dedi o tatlı uykulu sesiyle.

''Ya ben korkuyorum.''

''Neden?'' 

''Korku filmi aklıma geliyo.Ya kendi evimde olsam korkmam ama bu evde korkuyorum işte.''

''Ya Selen Allah aşkına yat uyu ya.'' dedi ve kafasını diğer tarafa çevirdi.

''Öyle kolay değil işte.'' 

''Ya kızım manyak mısın?Niye beni uyandırdın git Yağmur'u falan uyandır.'' dedi hala uykulu çıkan sesiyle.

''Yağmur benden korkak.Hem filmi sen izlettin o kadar dedim sana cinli bişey izlemeyelim diye.''

''Ya of tamam gel yat yanıma hadi.'' dedi kafasını kaşırken.

''Saçmalamaa!'' diye bağırdım.

''Ee ne istiyorsun o zaman Selen.''

''Ben uyuyamıyorsam sende uyuma kalk oturalım.Tek oturamam ben.'' dedim kolunu çekiştirirek.

''Bak şöyle yapalım.Ben uyuyım.Işık açık kalsın sende otur başımda.'' dedi bıkkınca.

''Ya olmaz.'' dedim ve yatağın kenarına oturdum.Kolunu çekiştirmeye başladım.

Bir süre uyumaya çalıştıktan sonra ''Lanet olsun Selen.Tamam uyumuyorum.Bi daha seninle korku filmi izlersem iki olsun.''dedi sinirle bağırarak ve yatakta doğrulup oturdu.

''Teşekkür ederim.'' dedim sevimli bakışlarımı göndererek.

''Ne yapıcaz peki.Böylece oturucaz mı sabaha kadar.'' dedi gözünü kaşırken.

''Bilmem onu düşünmedim ama sabaha kadar oturmamıza gerek yok.Hava aydınlana kadar otursak yeter.'' 

Kafasını geri geri bi kaç kere duvara vurarak ''Of Of! Açmıycaktım o filmi.Senle film izlemeyi kabul bile etmiycektim.''

''Vurma öyle kafanı beyin hücrelerin ölüyo.'' 

''Başlıycam beyin hücrelerine.'' diye bağırdı sinirle.

''Of tamam be gidiyorum uyu!'' diye bağırdım ve ayağa kalktım.

Kolumdan yakaladı.''Gel buraya korkak tavuk.'' dedi ve yanına oturttu.

''Ne çok şeyden korkuyorsun sen öyle.Kediden bile.Sana artık korkak tavuk demeliyim.''

''Ha-ha çok komik.'' 

Kısa bir sessizlikten sonra ''Ee anlat bir şeyler yoksa uyuycam.'' dedi.

''Ne anlatıyım ki?Sen böyle anlat deyince aklıma bir şey gelmiyor.Ayrıca ben anlatırsam daha çok uykun gelir.Sen anlat bakalım.Okulu niye dondurdun mesela?''

''Ahh o konu çok farklı.'' 

''Anlat işte.''

''Özel mesele canım anlatmak istemiyor.'' dedi sert sesiyle.

HUZURUMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin