Medyada Poyraz var. Şarkı olaraktaa Nilüfer&Gece-Başıma Gelenler. İyi okumalar, yorumlarınız bekliyorumm :)
------
''Sürpriz!''
Yağmur bi an elini kalbine götürünce bayılacak diye ödüm koptu.Sonra kahkahalarla gülmeye başladığında rahatladım.Okan'ın komutuyla hep bir ağızdan ''İyi ki doğdun Yağmur, iyi ki doğdun, iyi ki varsın Yağmur!''diye bi ezgi tutturmuştuk.
Yağmur koşarak yanıma geldi.Sarılırken ''Ya siz bitanesiniz.'' dedi.Gözleri dolmuştu.Ardından Okan'a sarıldı ve Emre'ye dönüp ''Oscarlık oyuncusun valla.'' dedi.Lisede bizzim sınıftan Gökhan bağırarak ''Arkdaşlarının kıymetini bil Yağmur!'' dedi.Herkes gülereken.Okan ''Poyraz çok yardımcı oldu sağolsun.Onların mekanı burası.'' dedi.Poyraz sadece gülümsedi.Yağmurda ''Teşekkürler.'' dedi Poyraz'a gülümserken.Hızlıca etrafa bakındı.Eminim gözleri Anıl'ı aradı.Sonra çaktırmamak için ''Hepinize çok teşekkürler.Beni yalnız bırakmadınız.İyi varsınız.'' dedi.
Müzik eşliğinde pasta geldi.Üzerinde 18 tane mum vardı.Emre gülerek ''Birazdan alev alıcak gibi duruyo.Yangın çıkmadan üfle şunları.'' dedi Yağmur'a.
''Dilek tutmayı unutma.'' dedim göz kırparak.
Gözlerini kapdı bi kaç saniye kadar bekledikten sonra üfledi.Tabi hepsini bi nefeste üfleyemedi.Pastadan bi parça kesip üçümüzede yedirdi.
Ve sırada hediyler vardı.İlk hediyeyi ben vermek istiyodum.Önce kısa bi konuşma yapmak istedim Yağmur'a.
Ellerini tuttum.''Hani bana bi keresinde Sen benim ikinci kardeşimsin demiştin.Hatırlıyor musun?'' dedim.Evet anlamında kafasını salladı.''İşte o zamandan beri sen benim için kardeştende ötesin.Olmayan kız kardeşimin yerine koydum seni.Gülerken yanımda sen vardın , ağlarken, kızarken, sinir krizleri geçirirken hep sen yanımdaydın.İşte sen benim bu yüzden kardeşimsin.İyi ki varsın.'' dedim ve masanın üstünden çantamı aldım.İçinden kutuyu çıkarıp Yağmur'un dolu dolu olan gözlerine bakarak onaa uzattım.
''Ah ağlatıcaksın beni.'' dedi ve kutuyu açtı.İçinden kolyeyi çıkarıp uzun uzun baktıktan sonra ''Ne kadar tatlı bu.Canımın en içi gel buraya.'' dedi ve kollarını açarak.Hemen sarıldım ona kulağıma fısıldadı.''Çaktırma ama bu zamana kadar aldığım en özel, en anlamlı hediye.'' dedi.Sadece güldüm.
Herkes sıra sıra hediyesini verdikten sonra Okan ''Eğlence zamanııııı!'' diye bağırdı ve dj müziği son sez açıp miletti dansa davet etti resmen.Etrafımızdaki herkes yavaş yavaş piste gitti.Masada Yağmur, ben, Emre, Okan ve Poyraz kalmıştık.''Bu doğum günümü hayatımın sonuna kadar unutmıycam!'' dedi Yağmur müziğin sesini bastırmak istercesine bağırarak.Pastamdan bi parça daha alırken Yağmur'a baktım.Çok mutlu görünüyordu.''Hadi dans edelim.'' dedi Okan bize bakarak.Dans etmeyi sevmiyordum.Böyle hareketli müziklerde dans etmek çok zor gözküyordu gözüme.Anca sarhoş olupta etmişimdir.Yağmur ve Okan ayağa kalkarken bize baktılar.''Beni biliyorsunuz.'' dedim.Emre de ''Edin siz.'' dedi.Poyrazda omuz silkip istemediğini belli etti.
Poyraz ve Emre'nin tam ortasında oturuyordum.Poyraz telefonuyla uğraşıyordu.Emre ise dertli dertli pastasıyla oynuyordu.Ona yaklaşıp ''Sen neden dans etmiyorsun?'' diye sordum.
''Görmedin mi?'' dedi.
''Neyi?''
Çatalıyla dans pistinde oynayan Ceren'i gösterdi.Ah onun burda olduğunu görmemiştim.Emre'nin sevgilisiydi tabi bir ay öncesine kadar.Şuan eski sevgili konumundaydı.Emre'nin onu gerçekten sevdiğini biliyordum.
''İyi de ne olmuş?'' dedim.
''Baksana umrunda bile değilim.Nasılda güzel kıvırtıyo.'' dedi sinirle.Bu söylediğine güldüm.''Bi kere bile gözgöze gelemedik.Hep bakıyorum ama bana baktığı yok.'' dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HUZURUM
MizahBir kazanın tüm hayatını değiştireceğini nereden bilebilirdi ki Selen? Hayır hayır sandığınız gibi kazada birini kaybetmemişti Selen. Aksine hayatına yeni kişiler girmişti.Zaten karmaşık olan hayatını dahada karıştıracak kişiler, yaralarını sarabil...