Dipsiz Kuyu

127 7 1
                                    

Bu akşam yemekler bendendi.Evet resmen ben kabul etmiştim ama Poyrazda emrivakii yapmıştı.Mutfağın kapısını kapatmış kendimle başbaşa kalmıştım.Saat akşam 7'diydi.Öğlen bişeyler atıştırdığımız için yemeği geç yiyecektik.Şuandan itibaren iki saatim falan vardı sanırım.Bi kaç malzeme alıp mutfağa kapanmıştım.Hemen abimi aradım.Tabiki onun benim üzerimde denediği yemekleri yapıcaktım.

''Abilerin birtanesi nar tanesi gül tanesi.''diye bi giriş yaptım neşeyle.

''Ne diyon lan sen içtin mi?Bak Selen oraya gelirsem...'' diye devam ediyorduki araya girdim.

''Ne içmesi be mal bu saatte içilir mi?''

''He saat geç olsa içecen yani.''

''Ya abi onu bunu bırakta bu Okanlar beni çok gaza getirdiler yemek yapma konusunda.Bende iddialaştım onlarla ve sonuç olarak şu an mutfaktayım.'' 

Abimin gülme sesleriyle lafım kesildi.''Sonunda seni mutfağa sokabildiler yani büyük başarı.''

''Of abi bırak şimdi.Ben makarnayı nasıl yapıcam onu söyle bana.''

''Ya kızım biz seninle kardeş olamayız yok yani zekalarımız bir değil.Valla sen kesinlikle hastanede karıştın.Acabayeni aileni arasak mı?Belki seni kabullenirler.Çok zor olucak ama..'' diye böyle saçmalamaya devam ederekn abim dayanamadım ve araya girdim.

''Ya abi sinirleniyorum heee.Ne alaka şimdi ya.'' 

''Ya kızım asıl sen beni sinirlendiriyosun.O makarna paketinin bi arkasını oku yap bu kadar basit.Allahım bu kız olmamış valla ya.Abisini arayıp makarna nasıl yapılıyo diye soran bi insan daha yoktur şu dünyada.''

''Ya gerizekalı onu bende biliyorum ama senin şu kız arkadaşın için yaptığın hani benim üzerimde denediğin makarna varya onu soruyorum.Soslu olan işte yaa.''

''Birincisi bana bi daha gerizekalı dersen oraya gelir kolundan tuttuğum gibi buraya getiririm.İkincisi baştan söylsene o makarna olduğunu MAL!!''

Allahım bu konuşma nereye gidiyo böyleeee?

''Tamam bitanem hadi anlat bakıyım hadi canım.''diyerek yumuşatmaya çalıştım sinirlenmeye başlayan abimi.

Sonunda makarnanın nasıl yapılacağını anlattı bende işe koyuldum.

Şu soslar çok karışık görünüyordu ama becerdim sanırım.Bazı baharatlarda elimin ayarı fazla kaçmış olabilirdi ama olsun.

Kapıya öküz gibi vurulmasıyla işim yarım kaldı tabi.

''Ya kızım niye kilitledin kapıyı.Açsana su içicem.'' diye bağırıyordu Emre kapının arkasından.

''Emre yavrucum senin okuma yazman mı yok.Okusana kapıdaki yazıyı.''

''Sevgili ev sakinleri içerde muazzam bi çalışma gerçekleştirilmektedir.Akşam aç kalmak istemiyorsanız rahatsız etmeyiniz.GİRMEYİN ULAN İÇERİ.'' 

Sonunada kibarlıktan anlamazlarsa diye kabaca yazmıştım.

''Ya kızım manyak mısın su içip çıkıcam aç hadi.'' 

''Zıkkım iç Emre yarım saat bekleyiver.'' dedim ve sonunda yolladım onu kapıdan.Her makarna tabağını özenle hazırlayıp süsledim.Makarnanın yanında tabikide hiçbişey yoktu.Allah aşkına iki saatim vardı yanına tabikide bişey yapamadım.Aman bu onlara fazla bile.

Masaya tabakları taşıdım ve güzel bi masa hazırladım.Bahçede oturan bizimkileri çağırdım.İlk tepki Poyraz'dan geldi.

''Ne yani makarna mı yaptın?''

HUZURUMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin