Medyada Emre var.İyi okumalar :)
Sabah alarmın sesiyle uyandım.Sırf Okan'ı bekletmiyim diye saat 10'a kurmuştum.Hemen uyanıp bi duş aldım.Sonra altıma kot şort, üstümede salaş bi tişört geçirdim.Saçlarımı kurutmadan taradım.Hava zaten çok sıcaktı kendiliğinden kururdu bi saat içinde.Okan 12 de gelicekti.Saate baaktım.Kahvaltı yapmak için vaktim vardı.Aşağı indiğimde abiminde mutfakta olduğunu gördüm.
Yanına gittiğimde yanağımdan makas alıp ''Kızgın mısın bana hala?'' dedi.
''Hayır.'' dedim gülerek.Onunla kırgın gitmek istemiyordum.Sema teyzenin hazırladığı kahvaltı masasına oturduğumuzda ''Ne o sende heyecanlı gibisin?'' dedim abime.
''Evet.Unuttun mu Derya'ya yemek yapıcam bu akşam.''
Ağzımdaki salamı yuttuğumda'' Ah unutmuşum.Sana bol şans o zaman.'' dedim.
Kahvaltıda havadan sudan sohbet ettik.Tabi arada yazlık için uyarılarda bulunuyordu.Kahvaltım bittiğinde saat 12 ye gelmek üzereydi.Yukarıdaki bavulumu alıp zorlukla aşağı indirdim.Okan kornaaya bastığında Abim ve Sema teyzeyle vedalaşıyordum.Abimle sarılırken kulağıma ''Kendine dikkat et.Sana güveniyorum.'' dedi.Sadece sırtını sıvazlamakla yetindim.
Kapıya çıktığımda Okan arabadan indi.Bagajı açtıktan sonra abimle baavulları koydular.Okan'a Yağmur'u sorduğumda ''Emre'nin arabasıyla gelicek onlar.Biraz işleri varmış, akşama doğru gelicekler.'' dedi.Abim Okan'ı tembihlerken ben son kez Sema teyzeye sarılırken 'Onlara iyi bak.'' dedim.
Daha sonra Okanla arabaya bindik.Sema teyze arkamızdan sürahi ile su döktü.Su gibi gidip su gibi dönelim diye.
Okan ile havadan sudan konuşuyordukki ''Birini daha alıcaz'' dedi.
''Kimmiş o?''
''Poyraz.Aslında pek gelmek istemedi.Zorla getiriyorum desem yeridir.''
''Neden o kadar zorladın?Belki çocuk bizimle rahat etmiyo.Aramızda yaş farkı var sonuçta.Kesin bizi ergen olarak görüyordur.''
''Saçmalama.Bana bir haftalığına tatile çıkıcağını söyledi.Anılla sevgilis çıkıyormuş.Onlarla gitmek istemiyorum.Tatil planlarım suya düştü falan dedi.Bende bizimle gelmesini söyledim.Teşekkür amaçlı kabul et dedim.Kötü mü etmişim?''
''Bilmem.Bizden hoşlanıp hoşlanmadığına bağlı.Çocuğa işkence gibi gelmesin.''
''Yok canım saçmalama.Bana çok iyi arkadaşların var.Kıymetini bil dedi.''
''Hadi canım.Hiçte belli etmiyor beyfendi.'' dedim alayla.
''Zaten bi hafta kalıcak.Eğleniriz ya.Güzel olucak.'' dedi neşeyle.
''Ben arkaya geçseydim keşke.O önde otursaydı.''
''Yok o arabasıyla bizi takip edicek.''
Bişey demedim ve düşünmeye başladım.Poyraz ile bir hafta aynı evde? Ah durmadan dalga geçer kesin benimle.
Okan Poyraz'ı aradı ve buluştuk.Poyraz arkadan bizi takip ediyordu.Müziği son ses açıp elimi camdan uzattım ve şarkıya eşlik ettim.
''Ne o çok mutlusun?'' dedi Okan.
''Hiç tatile gidiyoruz daha ne?'' dedim.
''Hııı sen onu külahıma anlat.Doğum gününde Poyraz ile dans ederken gördüm seni.Aranızda bişey mi var.'' dedi imayla.
''Aah hayır.O danstan önce kavga etmiştik.Daha doğrusu sadece ben kavga etmiştim.Beni sinirlendirmişti.Sonra da özür dilemek amaçlı beni dansa kaldırdı.Olay bundan ibaret.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HUZURUM
HumorBir kazanın tüm hayatını değiştireceğini nereden bilebilirdi ki Selen? Hayır hayır sandığınız gibi kazada birini kaybetmemişti Selen. Aksine hayatına yeni kişiler girmişti.Zaten karmaşık olan hayatını dahada karıştıracak kişiler, yaralarını sarabil...