Skoro nedýchám. Mám před sebou jednu z nejosudovější chvíli ve svém životě. Držím volat tak pevně, že mi bělají klouby. Říkám si co se stane, když prohraji -zavrhnou mě nebo zničí?!. V hlavě jsem si vytvořila nejhorší scénář. Něco jako když vcházíš do márnice ještě zaživa. Nad ním jsem se pousmála, protože mi přesně toto řekl brácha. Když jsem měla jít první den na střední aby mě pořádně vyděsil........Koukla jsem na holku jak mávla na znamení a já jen protočila kola a jela vstříc světu....
Beru to moc rychle ?! tak začnu od začátku.
Jmenuji se Kate AnneMarie Gray.¨(media) Je mi 17 a tento rok jsem ve třeťáku na střední. 13 let svého života jsem prožila v Kalifornii, teď žiju už 4 roky v Hollywoodu. Hollywood, no když se vaše matka rozhodne stát herečkou, tak kde jinde než tady. I přes modlení mě a mého bráchy Dylena, se to stalo.(ANO moje matka se stala známou herečkou ve svých 35 letech.) a já se stala obavou města. Proč obavou? No, když milujete auta a jezdíte jako blázni, protože milujete tu rychlost , nezískáte moc přízně, spíše naopak.
.....
Ve škole mě znali jako "dcera té slavné herečky", ale na ulici mě a mojí partu znali jako "králové silnic" a nebo taky "výzva" všechno co se nám chtěli postavit a upřímně těch lidí co se nám chtělo postavit není málo. Proto když prohráli tak nás nazvali všeljak "šílenci, noční můra, debilové a tak..." no co hodně lidí si myslí že nás tím naštvou, ale je to přesně naopak. Díky tomu my víme že nás jen tak nikdo neporazí. Ale i tak se nachází další a další, který to zkouší v pouličních závodech.
K tomuto místu jsem se dlouho dostávala, a když už jsem byla na vrcholu tak přišel pád........
_________
moc děkuji za přečtení <3
je to můj první příběh, takže ...
S láskou vaše 93koob
ČTEŠ
Vůně spáleného benzínu
RomanceJeden jediný den- změnil celý můj život. Měla jsem vše a teď nemám skoro nic. Přátele, rodinu, kluka ,svobodu no prostě nic. ..... Miluji vítr ve vlasech. Miluji představu volnosti. Miluji rychlost. Toto všechno mě spojuje a naplňuje- AUTA