AUTHOR'S ALERT! WARNING!!
**Kepada yg masih berusia 18 tahun ke bawah, sila skip scene ni. Author pon geli baca 😭😫
.
.Noah Iskandar merenung tajam ke arah April Qaisara yang sudah terbaring di atas katil. Wanita itu benar-benar sudah mencabar kesabarannya. Dia harus diberi pengajaran! Akal Noah Iskandar mula mencerna idea di luar kewarasannya.
Dia mendekati April Qaisara. Kepala wanita itu diusap seraya bibirnya mengukir senyuman sinis. Wanita itu sedar dari tidurnya. Dia bangun dan menarik comforter menutupi tubuhnya. Seolah-olah faham dengan renungan Noah Iskandar, April Qaisara menjauhi lelaki itu.
Noah Iskandar mendaki katil. T-shirt ditubuhnya dilucutkan. April Qaisara semakin resah. Dia bertindak melarikan diri namun lelaki itu lebih pantas darinya. Mereka sama-sama rebah ke atas katil. Entah ke mana comforter hilang.
"Kau cabar aku, April!"
"Lepaskan saya!" rintih April Qaisara apabila Noah Iskandar merentap pergelangan tangannya. Dia berasa tidak selesa apabila sedar tatapan mata Noah Iskandar pada leher jinjangnya.
Tangannya ditolak ke tepi, digenggam kuat oleh Noah Iskandar. Saat itu Noah Iskandar sudah membenamkan bibirnya ke leher putih April Qaisara. Dikucup dan dijilat. Wanita itu menggeliat kegelian.
"Le..lepaskan..saya.. tolong.." rintihan April Qaisara tidak diendahkan.
"You need to pay for what you have done, April" Noah Iskandar mengucup bibir April Qaisara. Tidak mahu mendengar apa-apa lagi dari wanita itu.
"Umm" April Qaisara mengunci mulutnya. Noah Iskandar menjilat bibir April Qaisara. Sesekali, dia menggigit manja bibir bawah wanita itu. Dia sengaja memaksa desahan untuk keluar dari bibir wanita itu supaya dia dapat meneroka mulutnya lebih dalam.
Sebelah tangan Noah Iskandar meramas dada April Qaisara dari luar bajunya. Desahan yang ditahan akhirnya keluar. Noah Iskandar menujah lidahnya ke dalam mulut wanita itu. Dihisap lidah April Qaisara. Dia yakin wanita itu tidak pandai berkucupan.
Kucupan Noah Iskandar semakin rakus dan bernafsu. April Qaisara tercungap-cungap mencari udara apabila lelaki itu melepaskan ciumannya.
"Please.. jangan buat saya macam ni. Saya merayu.. jangan.."
"Too late" balas Noah Iskandar.
Kucupan diteruskan pada batang leher April Qaisara. Lama-kelamaan turun ke dadanya yang agak terdedah akibat pergelutan sebentar tadi. April Qaisara tidak dapat membendung nafsunya yang dipancing oleh Noah Iskandar. Tangan Noah Iskandar sudah menjalar ke dalam baju April Qaisara. Dia meramas dada wanita itu secara perlahan.
Rasa nikmat menjalar ke segenap tubuh April Qaisara. Baju wanita itu disingkap hingga menampakkan dadanya yang berbalut bra.
"You like this right.. Let's make it for our second time. Haritu kau tak sedar, kali ni aku akan buat kau ingat semuanya sampai bila-bila"
April Qaisara faham maksud ayat lelaki itu.
"Tak nak. Please, jangan.."
Noah Iskandar mengendahkan rintihan April Qaisara. Tangan kanannya meramas dada manakala tangan kirinya meneroka ke lurah kewanitaan April Qaisara.
"Umphh" desahan keluar lagi dari bibir April Qaisara. Senyuman senget terukir di bibir Noah Iskandar.
Pakaian April Qaisara dilurutkan. Tinggal hanya pakaian dalamnya. Wanita itu malu dengan dirinya sendiri. Malu apabila kalah dengan nafsu. Malu kerana tidak mampu mempertahankan dirinya sendiri.
"Moan my name, April" arah Noah Iskandar. Gosokan di bahagian mahkotanya dilajukan.
"No.. ahh umphh"
"Moan, April. Noah! Moan my name, April!"
April Qaisara sudah hangut dalam dunia yang dicipta oleh Noah Iskandar. Fikiran dan tubuhnya mula memberikan arahan berbeza.
"No.. No..ah! I hate you! Ahh ahh ahh"
Malam itu menjadi satu lagi malam paling kejam buat April Qaisara. Apa nasibnya kali ini? Apa akan jadi dengan masa depannya? Sampai bila dia harus disiksa begini?
**********************
April Qaisara terjaga dari tidurnya yang panjang. Sakit yang masih belum hilang, ditambah lagi sejak kejadian semalam. Dia memandang Noah Iskandar yang masih lena dibuai mimpi. Sakit hatinya mengenangkan apa yang terjadi padanya semalam. Lelaki itu benar-benar kejam!
Tangan sasa yang melingkar pada tubuhnya diangkat perlahan-lahan. Tidak mahu menggerakkan Noah Iskandar. Dia malu dengan keadaannya sekarang.
Noah Iskandar membuka matanya. Dari tadi dia sudah bangun, sengaja dia berpura-pura tidur untuk melihat reaksi wanita itu. Seperti yang sudah dijangka, wanita itu benar-benar bangun secara senyap. April Qaisara terkejut. Dia terus kaku.
"Hey.. Good morning, sweetheart"
Pandangan Noah Iskandar jatuh pada bahagian dada dan bahu April Qaisara yang agak terdedah. Air liur diteguk.
"Jangan sentuh saya.."
"You are just too addictive and always turn me on" lirikan menggoda Noah Iskandar membuatkan April Qaisara semakin gerun. Cukuplah semalam disentuh tanpa kerelaan.
"Could you just be mine?" ujar Noah Iskandar. Gila! Ini semua gila!
April Qaisara melarikan pandangannya. Air matanya hampir tumpah. Kau lemah sangat, April!
"Let's get married, April"
Semua tentang Noah Iskandar adalah gila!
YOU ARE READING
Mr. Devil's Love (ON HIATUS)
RomanceDia gadis biasa yang tiada apa-apa. Tiada istimewanya. Namun kenapa dia yang biasa-biasa itu diduga dengan dugaan luar biasa? Menjadi mangsa culik sesuatu yang tidak pernah dibayangkan oleh April Qaisara. Dia tidak punya musuh. Dia bukan anak bang...