3.Spotkanie po latach

150 12 1
                                    

-Cassandra?-Zapytała Nakrapiana Gwiazda dziewczynę
-Co?-Odpowiedziała zaskoczona Cassandra. Za pewne nie miała pojęcia, czemu przemówił do niej kot.
-Nie dziwię się,że mnie nie poznałaś-odpowiedziała Nakrapiana Gwiazda po czym....Przemieniła się w dziewczynę.
Wyglądała podobnie jak wcześniej, jednak kocie uszy, ogon i tylne łapy zostały.
-Jak ty to...- Zaczęła Cassandra po czym urwała.
-Aria!- krzyknęła i podbiegła do Arii.
-Siostro!-Powiedziała Cassandra.
-SIOSTRO?!-powiedzieli wszyscy zgromadzeni w tym samym momencie.
-Eeee....Cassandra?-Zapytał chłopak- czemu nam o niej nie powiedziałaś?
-Wiesz,-Zająkała się Cassandra-sama o niej zapomniałam...Aria,od kiedy cię porwali...
-Wiem-odpowiedziała dziewczyna kładąc uszy po sobie- nie widzieliśmy się aż 10 lat.
-Jak się cieszę że znowu cię widzę!Ale...Jak ty to zrobiłaś?
-Może opowiem ci wszystko za chwilę.
-Odpowiedziała Aria- W jakimś spokojnym miejscu
-Możemy pójść do mojej sypialni-Odpowiedziała długowłosa dziewczyna-Tam możesz nam wszystko opowiedzieć.
-N...no dobrze-Zająkała się Aria.

***
- To mój pokój-odpowiedziała dziewczyna z uśmiechem na twarzy.Aria(jako kot) przyciskała się cały czas do nogi Cassandry.
-A tak wogóle, jestem Roszpunka a to Julek
-Ee..Okej..
Usiedli na łóżku a Aria i Cassandra na podłodze.
-Możesz nam teraz wszystko opowiedzieć-Powiedziała Cassandra.
-Dobrze-Zaczęła mówić Aria-Wszystko zaczęło się 10 lat temu....

Bayoo~~Aria

Varian X Aria~Dwa Światy~ [Zakończone] Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz