0.8

7.5K 477 19
                                    

''Başkan!'' 

''Ne var yine Buğra?''

''Basketbol başkanı, erkek voleybol takımının başkanıyla kavga ediyor!''

''Allah'ın salakları. Neden?'' derken ikimizde spor salonuna koşmaya başladık. 

''Bilmiyorum. Şimdi sporculardan biri söyledi bana da'' merdivenlerden uçarcasına inip spor salonunun kapısını hızla açtım. Çıkan sesle herkes bana döndü. İki başkan hariç. Onları tutan kişilerden kurtulmaya çalışıyorlardı. Salonda sadece biz yoktuk. Aytaç ve çetesi de bir köşeye oturmuş kavgayı izliyorlardı. Onları umursamadım. 

''AYRILIN!'' sesim bütün salonda yankılandı. Bağırmam onların bana bakmasını sağladı. Şu an herkes bana bakıyordu. İkisinin de önünde durdum. Birbirlerine öfkeyle bakıyorlardı ve birinin burnundan diğerinin dudağından kan geliyordu. ''İkiniz. Benle geliyorsunuz. Diğerleri dağılın!'' son cümlemde herkese doğru bağırdım.

Onları boş bir sınıfa götürdüm ve karşılarına geçtim. ''Ne yapıyorsunuz lan siz!'' Hepsi benden sorumlu olduğu için nadir görülen kendi aralarında oluşan kavgalarda da onlara söz geçirme hakkına sahiptim.

''Başkan...'' dediler aynı anda ama devamını getiremeden sustular. 

Sinirle arkamı dönüp bir kaç adım attım ve geri dönüp onların yanına geri gittim. ''Bu olayı ben halletmek yerine hocaya ya da müdüre götürseydim ceza alacağınızın farkındasınızdır umarım'' 

Hata yaptıklarının farkına varmış olacaklar ki başlarını öne eğdi ikisi de. ''Kendi aranızda 'kavga etmeden' halledecek misiniz yoksa ben devreye gireyim mi?'' vurgu yaparak konuştuğumda sesim her zamanki  gibi net ve tehditkardı. Ben halledersem sinirlerimi kontrol edemeyecektim. Bunu ikisi de bildiği ve sonunda zararlı çıkacaklarını bildikleri için ''biz hallederiz başkan'' dediler.

''Tamam. Bir daha görmeyeceğim. Yeterince derdim var.'' 

Sınıftan çıktım. Telefonum o sırada titredi

Kaya'hmak: seni görmek istiyorum

M: bende geçmişe gidip seninle tanıştığım günü yok etmek istiyorum

M: ama bak her istediğimiz olmuyor

Kaya'hmak: anlaşılması zor birisin

Kaya'hmak: dün o kadar şeyden sonra

Kaya'hmak: şimdi nefret kusman?

(Görüldü 10.28) 

Telefondan kullanmadığım hattı çıkardım ve asıl hattımı taktım. Onunla konuşmayı seviyordum. Tabi biz düşman olmasaydık her şey daha kolay olurdu.

Günlük [Yarı Texting]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin