Okula zarar verenler müdürün çağırdığı polisler sayesinde göz altına alınmıştı. Bir yandan bu işin bitmesine sevinsem de diğer yandan ateşkesin bitmesine üzülüyordum.
Okulun bahçesinde defterime planlamalar yapıyordum. Sporcu başkanı olunca bu işlerin tamamı bana düşüyordu. Tabi bir yandan da biraz ilerimde duran Aytaç'ın arkadaşlarıyla konuşmasını izliyordum. Çaktırmadan yapmak gerçekten zordu.
Eline telefonunu alıp birine birşeyler yazdığını gördüm. Aklıma diğer hattım gelince telefonumu o görmeden alıp ikinci yani Aytaç'la konuştuğum hattımı taktım.
Tahmin ettiğim üzere mesajı bana atmıştı!
Kaya'hmak: ne yapıyorsun
M: seni izliyorum
Kaya'hmak: ne!?
M: ne!?
M: ben niye bunu söyledim lan
Kaya'hmak: bu okulda okuyorsun
M: yok öyle takılmak için geldim
Kaya'hmak: dalga geçme
Kafamı kaldırıp bahçeye baktım. Sanki etrafa bakınıyormuş gibi davranıyordum. Sonrasında ona baktım. Bana baktığı için göz göze geldik. Anlamış mıydı? Daha da önemlisi neden bana bakmıştı?
Bahçenin bir köşesinde yerde oturuyordum. Bacaklarımı kendime çekip defteri kucağıma koymuştum. Defterin arkasından telefona baktığım için karşımda olan Aytaç bunu göremiyordu. Göz göze geldiğimizde kaşlarımı çattım.
Gözlerini kaçırıp telefonuna baktı. Telefonum titreyince bakışlarımı ekrana çevirdim.
Kaya'hmak: senin yüzünden kız beni öldürecek
M: kim Mira mı
M: öldürmez ya en fazla sakat bırakır
Ona baktığımda gülümsediğini gördüm. Ama kısa sürdü.
M: hem sen ona neden bakıyorsun ki
M: kıza öyle bakarsan onunda sana öyle bakması normal
Kaya'hmak: lan sen herşeyi nasıl görüyorsun
Kaya'hmak: ayrıca gözüm takılmış olabilir
Kaya'hmak: düşmanım sonuçta
M: düşmanın olan her kızı kesiyor musun sen?
Kaya'hmak: oha yuh ne kesmesi lan
M: itiraf et şimdi güzel kız
Kaya'hmak: güzel kız ona lafım yok
Kaya'hmak: lan
Kaya'hmak: ne yaptırıyorsun sen bana
M: oha jsnxjsjx
M: itiraf etmeni beklemiyordum
M: üzülsem mi haline gülsem mi bilemedim
M: Allah sana bağışlasın
M: ay pardon sahibine diyecektim
Kaya'hmak: kesin yanlışlıkla olmuştur
Kaya'hmak: o ve ben mi dedin sen?
Kaya'hmak: nsjjxhshxjsncjdhc
Kaya'hmak: bu iyiydi
Kaya'hmak: Allah korusun
M: neden? Güzel diyen sendin
Kaya'hmak: o kız tam bir baş belası
Kaya'hmak: şu son seneyi atlatıp kurtulmak istiyorum.
Yutkundum. Yüzümdeki acı gülümsemeyi sildim ve mesaj yazmaya devam ettim.
M: öyledir
Kaya'hmak: peki ya sen?
M: ne ben
Kaya'hmak: güzel misin
M: öyle derler
M: konumuz bu mu şimdi
Kaya'hmak: karşıma çıkmayacak mısın
M: yoo
M: çıkarsam hiç iyi şeyler olmaz
Kaya'hmak: neden
M: ne önemi var ki
M: biraz daha mesaj yazmaya devam edersen arkadaşların şüphelenir
Kaya'hmak: sanırım haklısın
Kaya'hmak: görüşürüz
M: görüşemeyiz
''Başkan!'' İrkilip kafamı kaldırdım.
''Ne bağırıyorsun oğlum?'' Buğra gülüp elini uzattı. Telefonu kapatıp defteri elime aldım ve uzattığı elini tutup ayağa kalktım. Kaya yakınımızda olduğu için bizi duyuyordu. Sanırım dinliyordu da. ''Ceket güzelmiş. Bana da bul bir tane.''
Okulun sporcu ceketinden giymişti. Mavi-beyaz renkteydi ve üzerinde büyük harflerle 'GK' yazıyordu. Okulumuzun ismi olan 'Gümüşay Koleji'nin kısaltmasıydı.
''Benimkini al. Ben kendime yeni alırım.'' Ceketi çıkarıp bana uzattı.
''Harbi mi?'' Ceketi alıp giydim. Buğra'ya göre olduğu için biraz büyük gelmişti ama bol şeyleri sevdiğimi ikimiz de biliyorduk.
''Harbi. Yakıştı hem. Sporcuların başkanına da bu yakışırdı zaten.''
Gülümsemem yüzümde genişlerken bakışlarım istemsizce Kaya'ya kaydı. Bana baktığı için gözlerimiz kesişti. Gülümsemem yüzümde donarken o da ağzının kenarıyla sırıttı.
Sanırım kalp krizi geçiriyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Günlük [Yarı Texting]
Historia CortaAnonim olan kişi genelde seven kişi olmaz mıydı? Peki ya sevilen kişi ilk mesajı her şeyden habersiz atarsa? 📒📒📒 Kaya'hmak: *fotoğraf* Kaya'hmak: güzel günlük Kaya'hmak: günlüğün içine telefon yazanı da ilk defa görüyorum M: hayır olamaz. Rüya gö...