The evil i like √24

286 48 3
                                    

“Dah la, berapa kali nak nangis. Awak ni ratu air mata betul. Sini,” Suga menarik kembali tangan aku dan dia mengelap air mata aku dan kali ini dia menghulurkan senyuman pada aku.

“Macam mana saya nak tikam awak? Atau berdendam dengan awak? kalau hati saya sekarang cuma ada dekat awak? kelakar kan, dari bunuh jadi sayang, awak mesti tak percaya kan,” Suga memandang tepat ke dalam anak mata aku.

“Tapi, awak kan Suga. Apa yang awak cakap semuanya betul, kalau putih, putihlah. Kalau hitam, hitamlah,” aku membalas kembali pandangan Suga.

“Walaupun nama Suga tu dekat-dekat same macam nama gula tapi Suga atau Min Yoongi pun spesis manusia jugak kan. Manusia tu berubah, sama jugak saya. Sekarang saya nak cakap yang saya dah tersayangkan awak. I don’t care if you love me back or not, yang penting sekarang saya sayangkan awak dan kalaupun awak tak sayangkan saya dan saya akan buat awak sayangkan saya lebih daripada saya sayangkan awak. Jadi awak sayang saya ke tak?,” Suga senyum sambil menampakkan baris giginya, baru kali ni aku nampak senyuman Suga yang semanis Sugar tuh.

“Nampak macam saya ada pilihan ke? takde kan. So saya terpaksa sayangkan awak jugak,”aku balas senyumannya kembali.

“terpaksa? Hmmmm saya ni bertepuk sebelah tangan je la ni,” Suga memeluk tubuh seakan merajuk, kali ini aku lihat Suga lain sekali, berbeza sewaktu aku bersama dengannya dulu, waktu dia begitu dingin dengan aku.

“Takde la, saya dah sayang sikit dekat awak. jujur saya cakap, kalau tak takde la saya risau tak tentu hala dari semalam. Abestu, awak nak nikah lagi satu tu dengan cincin and perempuan tu apa?,” aku mengerutkan dahi, Suga ketawa perlahan.

“Saya main-main je la, cincin tu awak punya, saya memang nak bagi dekat awak. Tzuyu tu sebenarnya Crush Taehyung , haritu dia whatsapp saya gambar budak tu, saya cuma nak tengok je awak cemburu ke tak.Tapi awak terus keluar rumah,” Suga ketawa lagi. Aku buat muka serius.

“Awak ingat kelakar?,” aku mengerutkan dahi, saja menguji dia.

“Ala sorry la, janganlah marah. Saya cuma nak tahu je awak cemburu ke tak. Jihyo, tapi apa yang saya cakap pasal perempuan yang saya suka tu, semuanya pasal awak. Boleh pulak dia sokong kita nak kahwin lagi,” dia menarik kembali tangan aku perlahan.

“Habestu agreement appa saya tu?,” aku soal lagi, mukaku masih lagi dalam mood serius.

“Tu, awak main sign je kan agreement tu, bukan nak baca dulu. Tu bukan agreement appa awak la, tu agreement rumah kita. Kita duduk rumah baru, kita bina keluarga kita, kita hidup macam suami isteri dan appa tinggal dengan kita. Kita jaga ayah sama-sama okay?,” Suga terus menghulurkan senyuman manis, tanpa aku sedar aku terus memeluk Suga. Suga terkejut.

“Awak, saya tengah sakit ni,” Suga memegang tempat tikamannya.

“Sorry, saya gembira sangat,” aku terus duduk di katil Suga. Tiba-tiba Suga memandang aku dengan mengerutkan dahinya.

“Awak, ada something dekat muka awak,” aku cuba mengelap mukaku dengan dahi.

“Bukan kat situ lh , meh sini,” aku mendekatkan mukaku ke arah Suga, tiba-tiba dia mencium dahi ku.

“Dah lama saya nak buat, tapi takut kena tampar je dengan awak,” aku terkejut, aku terus memandang Suga lama.

To be continue...

Double update............... 😎😎

The evil i like [C] УооинуоWhere stories live. Discover now