★♥√End√♡☆

297 53 0
                                    

♥The evil i like
🚫
I love you the evil♡

“Janganlah pandang lama-lama, saya
malulah,” Suga terus meletakkan kepalanya di atas meja makan itu.

“Awak ingat awak sorang je ke malu? Saya lagi malu tau tak,” aku terus mengimbas-ngimbas mukaku.

 Tak lama kemudian, Taehyung dan Jungkook masuk, sebenarnya mereka dah lama ada dekat pintu cuma kami je yang tak perasan.

“Euwwww. Geli siot, mohon jangan nak bermesra dekat hospital okay,” Taehyung terus ketawa besar.

“Nak geli apa? Isteri aku, biarlah. Kau patut cari calon yang serius Taehyung, kita dah besar. Kau tak habis-habis nak main-main,” Suga terus menepuk-nepuk bahu Taehyung perlahan.

“Lepas aku tengok korang, aku rasa aku akan pertimbangkan,” Taehyung terus memberi isyarat mata pada Suga.

“Macam ni la kawan, mati-mati aku ingat kau just bercinta je dengan Suga. Rupanya dah kahwin. Bukan nak cerita.
 Sedih la macam ni,” Jungkook memeluk tubuh seakan merajuk.

“Ala Aepul janganlah merajuk, panjang cerita dia, nanti aku cerita kat kau whole day. Dari pagi sampai malam, every details,” aku terus menghulurkan senyuman pada Jungkook.

“Whole day? Mana boleh, awak kan isteri saya,” kali ini Suga pula buat-buat merajuk, aku pula jadi pening.

“Ah!! kau Suga sebok je nak merajuk. Don’t worry la, dia ni dah macam adik aku. Jaga dia baik-baik, kalau dia datang kat aku menangis, siap kau Suga. Ni makan dia,” Jungkook terus menunjukkan penumboknya pada Suga.

“Ye la abang ipar,” kami bertiga ketawa.

 aku seakan tak percaya yang hidup aku yang porak peranda selama ni boleh pulak bahagia dengan Suga orang yang aku benci selama ni.

Terima kasih Suga, i love you The evil..... 😘

The end.....

Terima kasih kerana telah membace ff ni 😘😘 BYE semua tatatititutu🤗🤗

And then happy birthday sana...

The evil i like [C] УооинуоWhere stories live. Discover now