Nef: Yiğitt!
Yiğ: Anne özür dilerim.
Nef: Oğlum hadi Berrak ablanla odana git.
Yiğ: Anne ağlama lütfen.
Nef: Yiğit birtanem hadi.
Tah: Aslanım hadi Berrak ablanla odana git belki Berrak ablan odanı çok sever bebeğinin odasını senin gibi yapmak ister dimi Berrak.
Ber: Evet evet hadi gidelim.
Yiğ: Gerçektenmi oleyy hadi.Nefesden:
Yiğit Berrakla odaya gitdikden sonra artık göz yaşlarımı tutamadım ve aceleyle bahçeye çıktım. Yiğit hayatı boyu benden babası kim diye sormamış. Yiğite gerçekleri söyleyemem ben. Daha çok küçük ben yapamam bunu. Yiğit yalnız benim oğlum hepde öyle kalacak. Her an sinir krizi geçire bilirim ama kendime gelmeliyim güçlü olmalıyım. Nefes Zorlu göz yaşlarını sil hadi bunca yıl nasıl dim dik kaldıysan şimdi de öyle kalacaksın.
Nef: Ben sizden çok özür dilerim.
Tah: Özür dilemen gerekmez iyimisin?
Nef: İyiyim ben oğlumun yanına gitmeliyim ona bilmeden bağırdım.
Tah: Bizde zaten gidiyorduk.
Fat: Berrak ve Asiye yenge bu gece burda kalsın yalnız kalmamış olursun.
Nef: Yok gerçekten gerekmez.
Mus: İtiraz kabul etmiyorum bacım. Hadi biz gidelim sizde dinlenin.
Nef: Teşekkür ederim hoşçakalın. İyi geceler bir daha özür dilerim ben.
Tah: Özür dilenecek bir şey yok!Nef: Berrak Yiğitle bana birazcık izin verirmisin.
Ber: Tamam annesi bende seni bekliyordum zaten.
Nef: Tamam kendi evinde gibi rahat ol.
Ber: Tamam merak etme sen.Nef: Oğlum benim.
Yiğ: Efendim anne.
Nef: Özür dilerim oğlum sana bağırdım birazcık sanki.
Yiğ: Annecim bende çok özür dilerim.
Nef: Birtanem bak ben seninle asla babanla ilgili konuşmadım şimdide konuşmuyacağım ama zamanı geldiğinde sana her şeyi anlatacağım söz veriyorum.
Yiğ: Annecim sen konuşmuyorsan bir bildiğin var iyi geceler benim güzel annem ağlama olurmu.
Nef: Akıllı oğlum benim iyi geceler birtanem.
Yiğ: İyi geceler annecim.Ber: Nefes iyimisin.
Nef: İyiyim Berrak bak Tahirlere söyledim kalmanıza gerek yok iyiyim sende hamilesin yorulma Asiye abla Balımda rahatsız olmasın.
Asi: Bir daha duymayım böyle şeyler biraz farklılık olsun. Kahve yaptım hadi gelin içelim.
Nef: Ama size rahat bir şeyler vereyim böyle kalmayın
Ber: Yok ya uyuduğumuz zaman verirsin.
Nef: Tamam hadi salona geçelim.
Ber: Konuşmak istermisin?
Nef: Az önceki olayla ilgili gerçekten konuşmak istemiyorum. Fatihle nasıl tanışdınız?
Ber: Kısaca anlatayım o zaman hikayemiz anlatsam bitiremeyiz. Ben Trabzona yeni taşınmışım 1 hafta ya var ya yok. İstanbul beni o kadar çok sıkmışdı ki söyleyemem. Bir gün öylesine Trabzonu dolaşmaya çıktım. Çok iyi tanımıyorum burayıda dolaşa dolaşa evin yolunu bulamadım😄. Taksiyle gidecekdim amma bir anda benin dikkatsizliğim yüzünden Fatih arabayla bana çarpdı. Böyle böyle tanışdık. Sonra Kaleli ailesiyle tanışdım. Şimdide bir Kaleliyim.
Nef: Aksiyonlu aşk.
Ber: Evet ya😀 Nefes şimdi ben hamileyim ya.
Nef: Evet.
Ber: Sen Yiğite hamile kaldığında ne yaptın neler yaşadın?Nefes duyduğu şeyle susar bir şey söyleyemez.
Asi: Berrak uyusak artık haa sonra konuşuruz dimi.
Ber: Özür dilerim kötü bir şey söyledim sanki.
Asi: Galiba kuzum.
Nef: Özür dileme Berrak. Mutluluk kapısı kapandığı zaman bir gün mutlaka bir diğeri açılır fakat kapalı kapıya o kadar çok bakarız ki, yeni açılan kapıyı göremeyiz. Ama hayatımda mutluk kapısını bana Yiğit açtı. Yiğit bu hayatda yaşadığı sürecde bende yaşıyorum yoksa şimdi kendi hapisanemde ölmüşdüm.
Ber: Ben gerçekten özür dilerim lütfen ağlama lütfen.
Asi: Ahh kuzum sen hiç iyi şeyler yaşamamışsın.
Nef: Özür dileme Berrakcım bu benim hayat hikayemin çok ama çok küçük bir parçası şimdi mutluyum ve özgürüm.
Ber: Neler yaşadığını bilmiyorum ama tek bildiyim şey o ki hiç iyi şeyler yaşamamışsın. Ama sen bu hayatda en iyi en güclü annesin.
Nef: Bu hayatda tüm anneler çok iyidir. Bazıları sevgilerin gösteriyorlar, bazıları istemeden sevgilerin çoçuklarından saklıyorlar. Ama ben biliyorum sen çok iyi bir anne olacaksın. Bak Asiye ablaya nasıl güzel bir anne. Sizleri çok amma çok kısa bir zamanda tanıdım iyikide tanımışım.
Ber: Nefes nasıl çıkdın karşıma bilmiyorum ama iyiki çıkmışsın.
Asi: Hadi kızlar uyumaya gec oldu Nefes odamızı gösterirmisin bize. Duygusallık bitsin hep gülelim hep.
Nef: Tamam o zaman hadi uyumaya size pijamalarınızıda vereyim.