♡YENİ HAYAT♡ ~ 12 bölüm

231 8 0
                                    

3 gün sonra

Tahirden:

Yaşadığımız olayın üzerinden tam 3 gün geçiyor. Nefese son kes gitme dedim ama dinlemedi. 3 gün içinde Nefes ve Yiğitden bir haber alamadım. Başında bir bela var ama nasıl bir bela bir halt bildiğim yok kız yalnız ne yapıyor nerede bilmiyorum. Çok kısa zamanda Yiğite o kadar çok sevdim ki ayrılmak çok zor oldu.

...3 gün önce...

Tah: Nefes gitme ben sizi korururum Deli Tahir sözü korurum.

Nef: Tahir yapamam anla beni bak neden böyle yapıyorsun bilmiyorum ama lütfen git lütfen.

Tah: Yiğitle vedalaşa bilirmiyim izin var mı?

Nef: Ttabi.

Tah: Bu kadar gitmek istiyotsun ağlama be kızım.

Nef: Hoşçakal. Yiğit annecim hadi vedalaş herkesle.

Yiğ: Anne ben seninle küsüm tamam mı küsüm!!

Yiğit ağlayarak tüm aileyle vedalaşır. Tüm Kaleliler sanki yıllardı beraber olduğu birilerinden ayrılıyorlar. Yiğit en son Tahirle vedalaşır.

Yiğ: Tahir abi seni çok seviyorum.

Tah: Bende aslanım bende ama ağlama bak anneye nasıl üzgün koçum sen böyle yaptığın zaman anne daha çok kötü oluyor ama.

Yiğ: TTahir abi ben annemi çok seviyorum ki üzülmesin istemem ama gitmekde istemiyorum.

Tah: Annenin bir bildiği vardır elbet Yiğitim sen anneni korumalısın dimi aslanım hadi sil göz yaşlarını annesi geri döneceksiniz dimi.

Nef: Tahir lütfen!

Yiğ: Dönecekmiyiz anne olleyy.

Nef:Annem ben öyle bir şey söylemedim ama.

Yiğ: Anne lütfen geri döneceğiz söyle lütfen.

Tah: Nefes!

Nef: Tamam annecim her şey yoluna girsin döneriz tamam.

Yiğ: Olleeyyyyy.

Nef: Hadi arabaya annecim.

Yiğit hoşçakalın ben hepinizi çok özleyeceğim söyler ve ağlayarak arabaya gider.

Nef: DELİ TAHİR YAPA BİLMEDİĞİN BİR ŞEY YÜZÜNDEN ASLA BİRİNİ UMUTLANDIRMA OLURMU! ASLA YAPMA! OĞLUMA UMUT VERDİN BE ADAM YAPAMAYACIĞIM UMUTU VERDİN!!!

...ŞİMDİKİ ZAMAN...

En son Nefesin söylediği sözler hala kafamda. Dışarda öylece boş boş oturuyordum ki yengemin sesiyle kendime geldim.

As: Tahir yengem hadi gel bir şeyler yee lütfen.

Tah: Canım bir şey istemiyor yenge.

As: Ula Tahir Kaleli kendine gel olur mu kendine gel!!! Bizde harap olduk ama hayat devam ediyor Nefes elbet dönecek yengem dönecek.

Tahir "Yenge yıllar sonra yine kayp etdim ben yenge Allah belamı versin yine" der ve arabasına doğru yürür.

As: Ula dur Tahir dur.

Tah: Yenge yalnız kalmalıyım ben lütfen izin ver.

Asiye "Tamam" der eve girir.

Tahir arabasının yanında durarken gördüğü şeyle şaşırır ve kendisi bile duyamayacağı şekilde ağzından " Yiğit " sözcüğü dökülür.

Nefesden:

Ağlamakdan şişmiş gözlerim yara bere yüzüm tüm bedenimle canım yanıyordu. En çok kalbim yanıyor. Yıllar önce yaşadığım şeyleri yine yaşıyorum ben. Vedat yine buldu beni bu kes yalnız beni değil bizi buldu. Ama oğlumu ona kurban veremem Vedat şerefsizinin işi benimle oğluma bir şey yapmasına izin verememezdim ki. Oğlumun burdan kaçdığına artık eminim. Az sonra yaşananacaklar canımı çok yakacak biliyorum ama oğluma bir daha vurmasına izin veremezdim ben. Ahh Kaleli o gece seni dinleseydim kalsaydım orda şimdi böyle şeyler yaşamazdım. Kaleli ben neden seni özlüyorum. Oğlum bulacak mı sizi Tahir bulcacak mı!?

YENİ HAYAT ~NEFTAH~ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin