♡YENİ HAYAT♡~1 bölüm

591 20 0
                                    

...5 yıl önce...
Nefesden:
Yine sabah uykumdan kalkdım. Ben geceleri çok seviyorum nedeni yalnız olub acılarımla baş başa kalıyorum. Bu sabah kim söylerdi babam benim hayatımı bitirecek. Aslında üvey babam beni küçükken yetimhaneden almış hiç almasaymış ama. Yine babamın bağırmasıyla kalkdım. Bu gün önemli misafirleri varmış. Evet misafirlerin babam için ne kadar önemli olduğunu duyduğum şeyle anladım. Babam beni satıyordu gözünü kırpmadan para yüzünden. 17 yaş günüm gece tecavüze uğramakla keçdi. Hiç bir şey hiss etmedim gece o kadar çok dövüldüm ki sabah acı içerisinde uyandım. Asla evlenmeyi kabul etmedim ama onun esiri oldum. 2 yıl benim için 12 yıl gibi geldi. Ama 2 yıl içerisinde yaşadığım en mutlu an oldu. Hamileyim. Asla ama asla çoçuğuma kıyamam o yalnızca benim çoçuğum. Bu gün buradan gidiyordum. Ne yapacağım bilmiyorum ama gidiyordum. Evett kaçmayı bacardım. Zor oldu ama yaptım. Artık Trabzondayım. Trabzonda çok tatlı bir teyzenin yanında çalışıyorum evinide bana açdı. Artık özgürüm.
Aylar geçti ve bugün bebeğim doğdu. Aynı bana benziyordu. Tüm bedenim yara içerisindeydi ama bebeğim bana huzur ve mutluluk getirdi. O adam şimdi kudurmuş şekilde beni arıyordur. Ama artık oğlumla çok mutlu hayat yaşayacakdık.

...Şimdiki zaman...
Kış ayında cılız güneş ışığı aralık perdeden içeri giriyordu. Yavaşca gözlerimi açdım ve yatakdan doğruldum. Mutlu bir gün bizi bekliyordu oğlumla. Saatin henüz 7 olmadığını gördüm. Yavaş adımlarla mutfaka yürümeye başladım. Yiğitin sütün ısıtdım kendimede sabah kahfemi yaptım. Bir anda arkadan bacaklarıma sarılan ellerle irkildim.
Ey: Günaydın annecim.
Yiğ: Günaydın annelerin en güzeli.
Ey: Bugün bizim günümüz annem alışveriş yaparız, sabah kahvaltımızı güzel bir kafede yaparız nasıl fikir?❤
Yiğ: Çok çok daha çok güzel fikir ya annecim.
Ey: O zaman hadi sütünü içiyorsun yakışıklım.
Yiğ: Tamam annem hadi sende çabuk ol.
Oğlumla bir güzel giyinib yola çıkdık. İlk önce kafeye gitdik.
Nefesin kiyafeti

Yiğitin kiyafeti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yiğitin kiyafeti

Berrakın kiyafeti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Berrakın kiyafeti

Berrakdan:Bu gün kafeye erkenden gitdim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Berrakdan:
Bu gün kafeye erkenden gitdim. Aslında erken gitme sebebim bir başkaydı. Kafeye girib masaları düzene saldım. Yol üzerinde eczaneden hamilelik testi aldım. Aslında çok az şans var ama olsun denemekden bir şey gelmez. Lavobaya doğru giderken kafeye iki kişi girdi. Kadın ve küçük çoçukdu. O kadar tatlı çoçuk ki.
Ey: Merhaba biz biraz erken geldik açık dimi?
Ber: Aslında yeni açıldı buyurun siz geliyorum ben 5 dakikaya.
Ey: Tamam hanımefendi.
Yiğ: Anne burası ne güzel bir yer ya.
Ey: Evet annecim.
...10 dakika sonra...
Yiğ: Anne teyze nerde kaldı?
Ey: Bilmem annecim bak geldi teyze ama dur oğlum teyzeye sanki bir şey olmuş?
Yiğ: Bilmiyorum ki anne olmuş mu?
Ey: Uslu uslu burda kal annem ben teyzeye nolmuş bir bakayım.
Yiğ: Tamam annecim.
Ey: Bir daha merbaha biraz yüzünüz duruk görünüyor kötü bir şey olmamışdır umarım?
Es: Benim en mutlu anım şu an yanımda yabancı bir müşteri var ama duygularımı paylaşmalıyım anne oluyorum biliyormusunuz anne şu an kanımdan bir can taşıyorum ben.
Ey: Yaaa ama ne güzel bir haber bu o zaman bu sevinc gözyaşları dimi Allah anneli babalı büyütsün. Biz gidelim o zaman siz sevdiklerinize haber verin.
Ber: Yokk lütfen hadi güzel bir kahvaltı yapalım ben Berrak..
Nef: Memnun oldum Berrakcım bende Nefes nasıl istersen.
Yiğ: Anne ya ama ben acıkdım teyzeye nolmuş?
Ber: Ufaklık sofrayı kuruyorum güzel kahvaltı yapıyoruz.
Yiğ: Tamam teyze iyi oldun dimi.
Nef: Annecim Berrak teyzenin bir şeyi yok sen benim nasıl oğlumsan ya Berrak teyzeninde öyle çoçuğu olacak.
Yiğ: Küçük bir bebekmi anne.
Nef: Evet annecim.
Ber: Hadi bakalım sofraya gelin.
Nef: Hadi oğlum.
Ber: Akşam bizimkilere kafede surpriz yaparak açıklayacam bu haberi müsait olursan sende gel Nefes.
Nef: Yok biz rahatsızlık vermiyelim şimdi.
Ber: Bugün itibaren çok güzel anlaşacağız umuyorum akşama bekliyorum.
Nef: Yiğiti yalnız bırakamam.
Ber: Yiğitde gelsin merak etme alkol falan yok.
Nef: Söz vermiyorum ama gelmeğe çalışırız. Biz yedik hesabı alırsak gidelim artık.
Ber: Misafirimsiniz hadi akşam görüşelim hem bizimkilerlese tanışdırırım sizi.
Nef: Yok Berrak hesabı alalım lütfen.
Ber: Ay hadi Nefes Yiğitcim anneyi akşam ısrar ederek getiriyorsun buraya tamam mı ablacım.
Yiğ: Annem isterse geliriz Berrak Teyze
Nef: Hoşçakal Berrak görüşürüz. Bir daha teşekkürler.

....Berrakdan....
Yakından bana gerekenleri alıp Fatihi arayıb acil kafeye gelmesini söyledim. Ve işte geliyor.
Fat: Hayatım bir şeymi oldu acil dedin koşarak geldim.
Ber: Hadi gelsene kocacım sana surprizim var.
Fat: Tamam hayatım bu kutu ne böyle.
Ber: Al bu senin.
Fat: Hayatım bu ne böyle.
Ber: Hadi baksana ya.
Fatih kutunu açar ve küçük bir not çıkar.
📌 Merhaba babacım şimdi şaşkın şekilde bakıyorsun bu ne böyle. Şimdilik tanışmıyoruz ama ben senin 9 ay sonra görüşecek bebeğinim. 9 ay sonra görüşürüz.
Fat: Berrak bu ne böyle?
Ber: Hadi diğer kutunu aç.
Fat diğer kutunu açar içerisinde küçük bebek ayakkabısı ve emzik.
Ber: Baba oluyorsun şapşal hamileyim.

Yeni bölüm ile karşınızdayım❤
Umarım seversiniz😘
Yabancı olduğumdan yazı hatalarım ola bilir şimdiden affedin💚

YENİ HAYAT ~NEFTAH~ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin