Yeni bölüm yayında kuzularım nasılsınız iyisiniz umarım. Ben 2 haftadır çok hastayım o yüzden aktif değilim ve üniversitede final haftam başlıyor biraz zor bir ay olacak☀️ Umarım bölümü seversiniz yorum ve oylarınızı bekliyorum iyi okumalar güzel okuyucular💖😘
Dip not: Hayatımda aldığım çok romantik evlilik teklifi🤣
Nefesden:
Sonunda evime geldik. Tüm zorluklar bitdi sanırım Vedat hapisde ben oğlumla artık mutlu hayatımı yaşayacağım oğlum ve ben. Yiğitim o kadar yorulmuş ki gelir gelmez hemen uyudu. Bende ilaçlarımı içtim ve çok özlediğim televizyonun karşısına geçtim. Bir an Tahiri düşündüm. Acaba bana ne söyleyecek çok merak ediyorum. Vurulmadan öncede bir şey söyleyeceğim dedi bugünde öyle önemli bir şey acaba ne kadar önemli. Biraz bahçeye çıkıb öylece oturdum. Düşünceler içerisinde dışarıda uyuyordum ki telefonum çaldı arayan Tahirdi acaba gece gece bir şey mi olmuş.
Nef: Efendim Tahir bir şey mi oldu?
Tah: Yok öylesine napıyorsun Nefes?
Nef: Tahir gece saat 2 ve sen beni öylesine aradın öylemi.
Tah: Arayamazmışım seni öylemi?
Nef: Öyle bir şey söylemedim ki arada uyuyordum korktum.
Tah: Nefes sesin dışardan geliyor disdışarda mısın sen?
Nef: Evet tahir bahçedeydim sorun mu var?
Tah: Nefes yeni ameliyat olmuşsun dışarda uyuyorsun gir evine öyle uyu...
Nef: Tahir emir verme bana!
Tah: Nefes hadi eve gir...
Nef: Girdim Tahir girdim evdeyim.
Tah: Yalan söylüyorsun Nefes öyle güzel oturuyorsun ki hala.
Nef: Nasıl bildin nerdesin sen hödük bey evde yalnızım ya yenide ameliyat olduğumdan dışarda bekliyosun ve beni görüyorsun dimi!?
Tah: Yok öyle bir şey.
Nef: Yalan söylüyorsun sende hadi gel bahçeye eve gidiyorum kahve yapayım benimle konuşacağın şeyi konuşalım artık.
Tah: Gece gece uygun olmaz eve gelmem yarın konuşuruz.
Nef: Tahir şu an bir şey soylerdim de gerek yok gel hadi gel...
***
Nef: Oo hödük beycim geldiniz bakıyorum.
Tah: Oturmamış git üzerine bir şey ol üşütme sonra.
Nef: Iyiyim böyle merak etme nasılsın görüşmeyeli.
Tah: Ah inatsın kızım gerçekten inat. İyiyim Nefes hanım çok iyiyim.
Nef: Hep iyi ol Tahir beycim kahveni iç hadi.
Tah: Nefes seninle konuşmam gerek nasıl başlayım söze biliyorum amma.
Nef: Direk söyle Tahir.
Tah: Nefes hani Yiğitle ilgili konuşmuşduk hatırlıyorsun annesin ismini söyledin ben bir delirdim gitdim ya.
Nef: Evet Tahir bir şey olmuş anladım ne olmuş bilemedim.
Tah: Sen söyledin Yiğitin babası ölmüş aradın bulamadın ya.
Nef: Tahir lütfen kısa kısa anlatma.
Tah: Nefes ben Yiğitin babasın buldum. Şimdi sakince beni dinle olur mu.
Nef: NNasıl buldun mu Tahir oğlumu benden alacak Tahir Yitiğimi benden alacak.....
Tah: Şşt ağlama Nefes lütfen dinle. Nefes Yiğitin babasıyla Nil bir birlerin çok ama çok seviyorlardı. Bir gün Nil nişanlısına gelmiş hamile olduğunu söylemiş tabiki bunlar çok sevinmişler biri anne biri baba oluyor. Nil babası 2 hafta sonra evleniyorlardı zaten tüm her şey hazırdı. Nil hamile olduğunu söyledikten sonra çok farklı birine dönmüş. 1 hafta sonra Yiğitin babasına gelmiş evlenmek istemediğini söylemiş. Adam kızı o kadar çok seviyormuş ki ve bir çocuğu olacağını biliyordu haliyle çok şaşırmış ve nedenin sormuş. Nil o kişini yıkacak öyle bir şey söylemiş ki Nefes. Bebeğini aldırmış ve bir daha onu görmek istemediğini söylemiş. Adam öyle yıkılmış ki bir daha Nilden haber almamış. Oğlunun öldüğünü sanıyormuş Nefes bu güne kadar.
Nef: TTahir ben çook aradım bulamadım ki Tahir Nil neden öyle yapmış ki Tahir çocuğunu babasına neden göstermemiş ki Tahir ya kötü adamsa Tahir lütfen izin verme oğlumu benden almasınlar Tahir yapamam ki ben ölürüm ben yaşayamam.
Tah: Nefes babası kim sormadın ki...
Nef: Kim olduğunu sorsam tanımam ki zaten oğlumu almalarına izin vermem ben.
Tah: Nefes Yiğitin babası benim tüm şeylerden habersiz ben.
Nef: Aanlamdim Tahir nasıl?
Tah: Evet doğru resmi olarak dnt yaptırdım Nefes pozitif çıkdı. Yiğit benim oğlum.
Nef: Git Tahir Git oğlumu alacaksın dimi oğlumdan uzak tutacaksın beni git burdan git.
Tah: Nefes bağırma bak ameliyat yerini zorluyorsun yapma böyle bir şey olacak.
Nef: GİTTTTT!!! GİTTTTT!!!
Tah: Bağırma!!
Nef: Tahiiirrr GİTTTTT EVİMDEN GİTTTTTT!
TAH: EVLENSENE BENİMLE NEFES BAK YALNIŞ ANLAMA YİĞİT İÇİN AYRILMAYIZ HEP BERABER KALALIM ÜÇÜMÜZ OĞLUMUZA KALALIM NEFES OLMAZ MI??
NEF: NASIL???