Muratdan:
Bu gün sevdiğim kadınla evlendim. Hayalini yıllardı kurduğum şey gerçekleşdi. 3 yıl önceye dönsem o olaydan önce Nazarka evleneceğim aklıma gelmezdi. Nazarı o kadar çok seviyordum ki asla bana yüz vermezdi. Aslında bizim sevgili olmamız çok komik bir olayla yaşandı.
...3 yıl önce...
Şirketden bir kızla çıkıyordum. Aslında sevmiyordum ama çıkıyordum işte. Bir gün iş çıkışı yine onunla şirketden ayrılıyorduk. Karşıdan Nazarın geldiğini gördüm. Nedense çok sinirliydi. Zaten beni gördüğünde hep sinirli oluyordu.
Naz: Bana baksanıza siz bir.Mur: Bir şeymi oldu bu sinirin kime?
Naz: Acaba bir düşüneyim.
Merve( Muratın çıkdığı kız😁): Bir şeymi oldu Muratcım bu kız kim?
Naz: Ağzını kıvıra kıvıra konuşma haa bu arada bu kız değil Nazar.
Mer: Ne fark eder acaba!
Naz: Kızım bir sussana sen benim işim Muratla haa şu konuşmamı da yapayım sen nasıl salaksın acaba dün başka biriyle dudak dudağa şimdi Muratla birliktesin! Şu geri zekalıda seninle sevgili!
Mer: Bana bak öldürürüm seni!
Mur: O zor biraz Mervee!
Mer: Ama aşkımmm.
Mur: Merve hadi git!
Mer: Ne haliniz varsa görünn!
Mur: Nazar bu ne sinir acaba!?
Naz: Bana bak bir kes konuşacağım. Duyguların benim için önemli değil bunu ilk önce bil. Söyleyip gidiyorumm zaten!
Mur: Nazar bir şey anlamıyorum!
Naz: Evet seni sevmediğimi benden uzak durmanı söyledim ama seni başka biriyle gördüğüm zaman sinirden partlıyorum. Kıskanıyorum seni!! Haa itiraf etdim pişmanmıyım asla yokk olmamda ama gitmeden önce duygularımı söylemek istedi.....
Bir anda konuşmam Muratın dudaklarıyla durdu. Beni kırmadan nazikce öpüyordu.
Mur: Seni seviyorum Nazar. Bir yere gidiyorsansa artık unut gitmeyi.
Naz: Şakamı yapıyorsun?
Mur: Yok gayet ciddiyim da.
...Şimdiki zaman...
Nazar⬇️
Mur: Hayatım uyan geldik.
Naz: Yaa bu kadar çabuk mu?
Mur: Çabuk?
Naz: Ne kadar zamandır uyuyorum ki?
Mur: Tüm yolculuğumuz zamanı.
Naz: O kadar oldumu yaa!
Mur: Bağırmasana kızım..
Naz: Seni çok seviyorum Murat.
Mur: Hayatımın bir tek anlamısın iyiki varsın birtanem.
...Sabah...
Nazar⬇️(ÇANTASIZ)
Naz: Hayatım hadi kalk ama uyumaya mı geldik buraya. Murat kallkk!Mur: İstersen uyumayız hayatım başka şeylerde yapa biliriz.
Naz: Murat hadi hadi kalk. Kahvaltımızı yapalım daha sonra geziye çıkarız.
Mur: Benim güzel eşim artık planımızı kurmuş bakıyorum.
Naz: Ee yani hayatım.
Mur: Sen ne zaman kalkdında böyle enfes şeyler yaptın.
Naz: Biraz oldu yani. Doymadın mı sen ya?
Mur: Doydum doydum hadi gidelim günümüzü güzel geçirelim.
Naz: Yaa buranın doğası çok güzel değil mi ya?
Mur: Evet huzur veriyor bana.
Naz: Murat sana bir şey sorayım mı?
Mur: Sor bakalım hayatım.
Naz: Nefese ne olmuş hiç haberin varmı? Neden böyle durumda? Neden kocasından konu düşerken kriz geçiriyor? Söyledin ya kötü olmuşdu.
Mur: Hayatım bende bilmiyorum ki. Ama bir şey anlıyıram ki kız hiç amma hiç iyi şeyler yaşamamış.
Naz: Onu bende anlıyorum. Acaba ne yaşamış bu kadar ağır.
Mur: Yakında öğreneriz karıcım.
Naz: İyiki varsın Murat Kaleli seni çook seviyorum çook.
Mur: Bende çook seviyorum Nazar Kaleli. Hep böyle mutlu olalım.
Yeni bölüm kısa oldu biraz. Bu bölüm Murat ve Nazardan oldu. Umarım sevmişsinizdir. Pazartesi yeni bölüm gelecekdir💜 Hepinizi çok seviyorum😘 Yorum ve oylarınızı bekliyorum💜🌊