..Düğün sabahı...
~Nefesden~
Bu sabah kendim bile bilmeden huzursuzdum. Son iki gündür sanki birileri takip ediyor beni. Aslında düğüne gitmek istemiyordum ama oğlumun mutluluğu ve arkadaşları kırmamak için gidiyorum. Sabah kahvaltıyı hazırlayıp oğlumu kaldırmaya gitdim.
Nef: Oğlum sabah oldu hadi kalkman gerek birtanem.
Yiğ: Anne biraz daha lütfen.
Nef: Yiğit birtanem hadi ama.
Yiğ: Yaa anne tamam tamam kalkdım.
Nef: Kahvaltıya bekliyorum hadi akıllı bebeğim.Ber: Nefes ya nerde kaldın?
Nef: Geliyoruz geliyoruz.
Ber: Tamam hoşçakal Nefescim.Ber: Nazar heyecan var mı?
Naz: Sorumu bu ya Berrak?
Ber: Tabiki soru akşama şimdi sen😉
Naz: Berrakk!
Ber: Efendim Nazarcım.
Naz: Yaa kızım bu zamanda bile sinir ediyorsun beni.
Ber: Yaa sinirlenme sen. Çok güzel oldun gerçekten.
Naz: Yaa teşekkürler. O kadar çok mutluyum ki.
Ber: Hep mutlu ol birtanem.Nef: Ohh geldik sonunda oğlum.
Yiğ: Anne gerçekten ben burda ne yapacağım?
Nef: Bekliyeceksin annecim zaten benim işim çok az.
Yiğ: Tamam annecim.
Ber: Sonunda kızım ya ne zamana hazır olacaksın sen acaba?
Nef: Sanada merhaba Berrakcım. Nazar bir daha mutluluklar dilerim ben hep mutlu ol çok ama çok güzelsin.
Naz: Teşekkürler Nefes.
Yiğ: Nazar abla annem prenseslere benziyeceksin dedi şimdi sen prensesmisin?
Naz: Yaa yakışıklı kuzum yerim ben seni.
Ber: Ben sana aşık oldum ama Yiğitcim. Nazar ablan gelinliğin giyinsin tam prenses olacak.
Yiğ: Fatih abime Berrak ablanın bana aşık olduğunu söyleyeceğim.
Ber: Söyle birtanem söyle.Ber: Ama Nazar gelinlik içerisinde çook güzelsin sen.
Nef: Evet ya çok güzel gözüküyorsun.
Ber: Murat seni görü akşama kadar uslu duracakmı acaba.
Naz: Berrak!
Nef: Berrak ya kızı utandırmasana.
Ber: Yaa Nefes utanılacak bir şeymi var sende söylesene.
Nefesin bir anda gözleri dolar ve geçmişini hatırlar.
Nef: Ben Yiğite bakayım bir ne yapıyor.
Ber: Nefess.
Nef: Şşt Berrak tamam.
Naz: Noldu?
Nef: Yok bir şey hadi hadi Murat gelecek şimdi Asiye abla nerde ki?
Ber: Erkenden gitdi Asiye abla.
Nef: Tamam anladım.Nef: Annecim nasılsın.
Yiğ: İyiyim annem.
Nef: Tahir Yiğit uslu dimi?
Tah: Evet ya çoçuk çok uslu ben var ya şimdi çoçuk olsaydım Yiğit neler yapmazdım.
Nef: Tahir çoçuğa böyle şeyler söylemesene.
Tah: Tamam tamam susdum.Mur: Nazar hayatım çok güzel olmuşsun.
Naz: Sende çok yakışıklısın.
Mur: Hazırmısın?
Naz: Evet hazırım az sonra resmi olarak karı koca oluyoruz amma çok heyecanlıyım ben.
Mur: Şşt tamam sakin ol...Nazardan..
Artık resmi olarak karı-kocayız. İlk dansımızı yapıyoruz. Hayatımda bu kadar çok mutlu olacağımı düşünmemişdim. Tüm sevdiklerimle beraberim. Bundan sonra daha mutlu olacağıma inanıyorum.
Nefesden:
Yiğiti yıllar sonra ilk kez bu kadar yorgun görüyorum. Yinede yalnızca dans ediyor koşuyor eğleniyordu Balımla. Ama benim içimde yine bir sıkıntı var. Allahım lütfen mutluluğumuz bozulmasın. Bir anda yanımda Tahirin sesiyle irkildim.
Tah: Fazlasıyla düşünceliyiz.
Nef: Hııı?
Tah: Düğüne geldiğini söylüyorum seni bu kadar düşündüren şey ne acaba?
Nef: Yok bir şey Yiğite bakıyorum bu kadar yorgun ama yinede eğleniyor.
Tah: Bir şey sora bilirmiyim?
Nef: Tabi ki sor.
Ali: O şerefsiz herif ne yaptı sana oğlun onun kim olduğunu bile bilmiyor?Nefes bu soruyla karşılaşacağını beklemiyordu. Birisi bir gün soracakdı ama bu kişi bu kadar
erken zamanda Tahir olacağı aklına bile gelmezdi. Bu gün artık onunla ilgili ikinci kes konu açılıyordu ve Nefes çok rahatsız, huzursuz oluyordu.
Nef: Ben bu konuyla ilgili konuşmak istemiyorum belki bir gün konuşurum ama şimdi hayır.
Tah: Özür dilerim bu konuyla ilgili soru sormamalıydım.
Nef: Artık gec oldu Yiğitde yoruldu zaten biz artık gidelim.
Tah: Nasıl isterseniz.