♡YENİ HAYAT♡~4 bölüm

359 13 0
                                    

Tahirden:

Bir anda toplantının ortasında Nefes odadan acele ve üzgün çıkması içimde kötü bir hiss yaratdı. Acaba noluyor neden öyle gitdi.

Nefesden:

Yiğitin öğretmeni arayıb Yiğitin ateşinin yükseldiğini bu yüzden bayıldığını ve hemen hasteneye kaldırıldığını söyledi. Oğlum benim hayatımın tek anlamı. Oğluma bir şey olursa ben hayatda kalamam. Sonunda hastaneye yetişdim.

Nef: Merhaba Yiğit Zorlu çoçuk hasta yeni getirmişler hastaneye lütfen çabuk odasın söylermisiniz annesiyim.
X: Bir dakika hanım efendi.
Nef: Çabuk olun lütfen.
X: Sakin olun. 1345 numaralı odada.
Nef: Teşekkür ederim.
Nefes korkarak çabuk 1345 numaralı odayı buldu.
Nef: Zeynep hanım oğlum nerde?
Zey: Ağlama Nefes gerçekten Yiğit iyi korkulacak bir şeyi yok odada.
Nef: Oğlum benimmmmm.
Yiğ: Annecim.
Nef: Yavrum nasılsım birtanem özür dilerim annecim zamanında gelmediğim için özür dilerim.
Yiğ: Annecim merak etme gerçekten iyiyim ki ben.
Nef: Annem ben doktorla konuşub geliyorum.
Yiğ: Tamam annecim.

Nef: Zeyneb hanım oğlum iyimi acaba?
Zey: Nefes merak etme üşütmüş ve bir anda ateşi yükselmiş o yüzden bayılmış serumu bitince evinize gide bilirsiniz.
Nef: Çok Teşekkürler Zeynep hanım. Ben çıkış işlemlerin yapayım o zaman.
Zey: Hoşçakal Nefes bir daha geçmiş olsun.
Nef: Teşekkürler.

Tah: Merhaba Berrak
Ber: Merhaba Abi.
Tah: Nasılsın bakalım?
Ber: İyiyim abi Nazar ve Asiye ablayla alışverişdeyik.
Tah: Çok yorma kendini Berrak.
Ber: Tamam abi.
Tah: Berrak Nefes hanımla iş görüşmemiz vardı ve bir anda toplantıdan ayrıldı arayıp
sorabilirmisin bir şey mi oldu numarası yok bende?
Ber: Benim arkadaşım Nefes?
Tah: Evet abim.
Ber: Tamam abi aslında bir şey anlamadımda olsun haber veririm sana.
Tah: Tamam.

Ber: Merhaba Nefescim nasılsın? Napıyorsun?
Nef: Merhaba Berrak hastanedeyim çok önemli bir şey yoksa seni eve geçince arasam olurmu?
Ber: Bir şeyin mi var? Tahir abi aradıda toplantı falan dedi.
Nef: Ay Tahiri unutdum ben. Ben iyiyim Yiğit rahatsızlandıda ondan burdayız. Tahirin numarasın bana verirmisin?
Ber: Olur tamam çok geçmiş olsun hangi hastane söyle Nazar ve Asiye ablaylayız gelelim.
Nef: Yok yok gerçekten gerek yok.
Ber: Bak gerçekten gele biliriz.
Nef: Yok yorulmayın Berrak hem düğün heyacanınız var sizin alışverişinizi yapın.
Ber: Tamam numarayı şimdi atıyorum sana.
Nef: Tamam hoşçakal öpüyorum.
Ber: Hoşçakal.

Tah: Yok ben bu kadınları anlamıyorum gerçekten.
Fat: Noldu abi?
Tah: Sabah Nefes bir şey söylemeden toplantını terk etdi. Berrakı aradım haber versin bana Berrakdanda haber yok.
Fat: Abi haber gelir merak etme

...Tahirin telefonu çalar...

Fat: Berrak mı abi ?
Tah: Yok numara kayıtlı değil. Bakalım kim. Alo.
Nef: Merhaba Tahir bey ben Nefes.
Tah: Merhaba Nefes hanım. Nasılsınız? Bir anda gitdiniz kötü bir şey yoktur umarım.
Nef: Özür dilerim oğlum Yiğit bayılmış hastaneye kaldırılmışdı. Bu hayatda her şeyden önemli yalnızca oğlum benim. O yüzden toplantını terk etmek zorunda kaldım.
Tah: Yok ne özrü geçmiş olsun şimdi nasıl bakalım ufaklık.
Nef: İyi çok Şükür. Aslında benim arama nedenim şu. Berraka abi kadar yakınsınız iyi anlaşacağımızı düşünüyorum anlaşma işine onayla bakıyorsanız yarın akşam hepiniz bizim eve gelin ailece hem işi konuşur imzaları atarız hem sohbet etmiş oluruz tabiki önemli bir işiniz yoksa.
Tah: Sizin için bir sorun yoksa yarın akşam konum atarsınız geliriz o zaman.
Nef: Tamam olur. Hoşçakalın.

Nefesden:

Oğlumla sonunda hastaneden çıkış yaptık ve eve gitdik. Yaşadığım sürece hayatımın tek anlamı oğlum olacak benim yaşama sebebim. Sanki hiç bir şey olmamış gibi o kadar sağlam duruyorki yavrum.
Nef: Annem iyisin dimi.
Yiğ: Anne iyiyim ya çokk iyiyim.
Yiğ: Tamam yakışıklı oğlum. Yarın biliyormusun bize kimler gelecek?
Yiğ: Kim anne?
Nef: Berrak ablanlar.
Yiğ: Oley bize misafir gelecek anne.
Nef: Evet annem.
Yiğ: Anne benim uykum var.
Nef: Hadi bakalımm dişlerimizi fırçalayıb uykuya dalıyoruz.
Yiğ: Hadiii koşalım.
Nef: Bugün benimle yatmaya ne dersin.
Yiğ: Oleyyy derim. Hadi annecim.
Nef: Hadi birtanem hadi.

Ber: Kocacım.
Fat: Efendim hayatım.
Ber: Ben seni çokk seviyorum biliyorsun dimi.
Fat: Ben seni ve bebeğimizi daha çok seviyorum.
Ber: Sevgilim iyiki varsınız.
Fat: İyiki birtanem. Söylemeyi unutdum yarın akşam Nefeslere gidiyoruz davet etmiş.
Ber: Hayatım bunu şimdimi söylerler ya işim çokkk ya benim.
Fat: Berrakcım şimdi gitmiyoruz ki yarın akşam gidiyoruz.
Ber: Olsun sevgilim. Ben hemen Asiye ablaya söyleyim.
Fat: Abim söylemişdi siz kadınları bazen gerçekten anlamıyorum.
Ber: Bende seni cok seviyorum kocacım. Geliyorum şimdi ben.

Ber: Asiye abla.
As: Efendim Berrak.
Ber: Fatih söyledi yarın Nefes bizi yemeğe çağırmış haber vereyim dedim.
As: İyi yaptın kuzum yarın bir şeyler alırız gitmezden önce Nefeslere.
Ber: Tamam abla iyi geceler.
As: İyi geceler.

Nefesden:

Bugün uzun yıllar sonra evimize misafir geliyor. Yiğit o kadar mutlu ki. Sabahdan hazırlanıyor bana oyuncaklarından birini Berraka vereceğini söyledi. Çoçuğu olduğu zaman oynasın. Bu gün umarım çok güzel olur.

Merbaha güzel arkadaşlar yeni bölümümüzle karşınızdayım. Umarım seversiniz🤗 Beğenmeyi ve yorum yapmayı unutmayalım😘 Hep söylediğim gibi yabancı olduğumdan yazı hatalarım ola bilir şimdiden affedin⚘🌸 Yeni bölümde neler olacak acaba?😊



YENİ HAYAT ~NEFTAH~ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin