Hikayemizin 24-ci bölümü yayında umarım seversiniz 😍
Yabancı olduğumdam yazı hatalarım ola bilir şimdiden affedin❤
YORUM yapmayı unutmayın😊
Çok yakın bir zamandan final bölüm geliyor🌼
***
...1 ay sonra...
Nefesden:
Tahirle nikah tarihini aldığımız günden tam 1 ay geçti. Yarın artık evleniyoruz. 1 ay içerisinde Tahirle bir birimize çok alıştık bizim kadar Yiğitde babasına artık çok alıştı. Evet 1 ay oldu hala Tahire baba seslenmiyor amma Tahirsizde artık yapamıyor. Asiye ablalarla oturmuş yarınla ilgili yine Asiye abla ısrarla aynı şey konuşuyordu.
Asi: Nefes ya nasıl inatsın sen bir gelinlik aldıramadık dimi kızlar.
Ber: Evet ya Nefes bu kadar ısrar ettik yani.
Naz: Güzel bir gelinlik giyerdin Nefescim çok güzel olurdu.
Nef: Asiye abla, kızlar aldığım kötümü yani mis gibi beyaz güzel elbise. Gelinlik gibi yani böylesi daha iyi oldu gerçekten.
Asi: Kızlar bizim kız fikrinden dönmez en iyisi biz susalım.
Nef: Yok ya abla yalnış anladın susmayın sadece gelinlik giymek istemiyorum ben o kadar.
Asi: Tamam kuzum.
Nef: Hamilelik nasıl gidiyor bakalım kızlar? Nazar sende ilk aylar ya bulantılar falan çokmu?
Naz: Yok ya Nefes Berrakda bulantıları çok oluyordu ilk aylarda bende yok diye söyleye bilirim.
Nef: Hepimiz aynı hamilelik geçirmeyiz merak etme bulantısız çok daha iyi.
Naz: Evet Asiye abla ve Berrakda aynı şey söylüyorlar.
Nef: İnşallah sağlıkla kucağına alırsın.
Naz: İnşallah Nefescim.
Nef: Berrak sende artık doğum yaklaşıyor nasıl hiss ediyorsun bakalım kendini?
Ber: Evet ya Nefes 8 ay oldu artık çok heyecanlıyım kızıma kovuşmama az kaldı. Ama hani derler ya içine bir şey doğar bak öyleyim sanki erken doğacak kızım korkuyorum.
Nef: korkma gerçekten korkulacak bir şey yok kendini tehlikeye atacak şeyler düşünme bebeğinde senin düşündüklerini his ediyor onu unutma.
Asi: Ah Nefes 10 gündür bizim güzel anne adayımız aynı şey söylüyor erken doğacak kızı. Doktor kontrolü zamanı doktor kendisine dikkat etmesini söyledi o zamandan beri böyle doğum çantası bile hazır.
Nef: Ya kıyamam ben sana merak etme her şey çok güzel olacak minik kızımız dünyaya sağlıkla gelecek.
Ber: İnşallah ya artık bir an önce kavuşmak istiyorum kızıma.
Nef: İnşallah güzelim İnşallah. Abla ben Tahire söylemiştim Yiğitle beni eve bıraksın bir kaç görecek işim var evde şimdi mesaj atmış bekliyor beni ben kalkayım artık yarın görüşürüz.
Asi: Tamam kuzum hoşçakal görüşürüz yarın.
Ber: Hoşçakal Nefes.
Naz: Görüşürüz güzel gelinimiz yarın.
Nef: Hoşçakalın Yiğitde alayım da öyle çıkayım.
***
Ber: Fatih hayatım.