Yazardan:
Her şey çok güzel gidiyordu. Nefes hayatını mutlu şekilde kurmuş YENİ HAYAT'INI yaşıyordu. Ama ani şekilde eski hayatını hatırlamasıyla acaba neler yaşanacak?NEFESİN KOMBİNİ
YİĞİT~
Asiye~
Berrak~Balım~
Nefesden:
Her şey hazırdı. Bu geceni mutlu şekilde umarım bitiririz. Yiğitin her 5 dakikadan bir nerde kaldılar demesi beni o kadar mutlu ediyorki. Oğlumla mutlu şekilde konuşarken kapımız çaldı.
Yiğ: Oley annecim geldiler.
Nef: Evet annem koşma bakalım düşeceksin.
Yiğ: Bir şey olmaz ya anne.
Nef: Hoşgeldin.
Yiğ: Hoşgeldin Tahir abi sizi bekliyorduk annemle ama Berrak ablamlar yok ki.
Nef: Annecim. Hadi buyur geç.
Tah: Hoşbuldum aslanım. Berrak ablanlar birazdan geliyorlar. Ama beni gördüğüne sevinmedin galiba.
Yiğ: Yok Tahir abi çok sevindim.
Tah: Duydum ki birazcık hastalanmışsın
Yiğ: Anne ya neden söyledin ki. Yok Tahir abi çokk çokk iyiyim şimdi.
Tah: Çok Şükür abim.
Yiğ: Tahir abi
Tah: Efendim.
Yiğ: Oyun oynayalım mı? Lütfen.
Nef: Annecim.
Tah: Oynarız hadi koş.
Nef: Özür dilerim Tahir bey gerçekten oynamak zorunda değilsiniz.
Tah: Bak ilk önce ben çok resmi konuşmayı sevmem bey ve hanım sözcüklerini söylemeyelim artık. İkincisi Yiğit küçük çoçuk oyun oynamak istemesi doğal bir şey. Özür dilenmeli bir şey yok .
Nef: Teşekkür ederim.
Tah; Hadi izin ver bakalım ufaklık beni bekler.
Nef: Bende kahve yapayım. Nasıl seviyorsun?
Tah: Az şekerli olsun.
Nef: Anlaşıldı.Nefesden:
Oğlumu ilk kes ben hariç birisiyle mutlu görüyorum. Allahım böyle manzarayla karşılaşırken tüm yaşadığım acıları unutuyorum. Çok Şükür Allahım. Ah Nefes ağlama artık bak misafirlerin geliyor. Kapı çalıyor. Şimdi kızarık gözle kapıyı aç bakalım.
Nefes kapıyı açmaya gider.
Nef: Hoşgeldiniz arkadaşlar.
Ber: Hoşbulduk tatlım.
Hepsi: Hoşbulduk.
Nef: Hadi içeri geçin bende Tahir ve Yiğite söyleyim gelsinler.
Ber: Yakışıklıma çabuk söyle gelsin.
Nef: Tamam.Nef: Annecim.
Yiğ: Efendim anne.
Nef: Berrak ablanlar geldi Tahir abini rahat bıraksak artık.
Yiğ: Oleyy tamam. Annecim hediyemi vere bilirmiyim?
Nef: Tabi vere bilirsin.Yiğ: Hoşgeldiniz abilerim ablalarım ve Mustafa amca.
Ber: Yakışıklım gelmiş.
Yiğ: Berrak ablamm. Bak sana ve bebeğine ne getirdim.
Ber: Bu ne Yiğitcim.
Yiğ: Bak bu ayıcık bebeğinin. O geldiği zaman ona verirsin olurmu?Ber: Hadi koş bakalım bir öpücük alayım çok teşekkür ederim minik kalpli Yiğitim.
Yiğ: Anne Berrak ablanın bebeği olduğunda ona çok çok oyuncak alarmıyız?
Nef: Alarız annecim.
Yiğ: Oleyy. Balım sen nasılsın?
Bal: İyiyim Yiğit teşekkür ederim.
Nef: Annecim hadi Balımla banyoya gidin eller yıkansın.
Yiğ: Tamam anne.
Nef: Hadi gelin sofraya.
Tah: Yemekden önce imzaları atalım mı?
Nef: Nasıl isterseniz şimdide olur yemekten sonrada.
Tah: O zaman hadi bakalım hayırlı bir ortaklık olur umarım imzaları atalım.
Mus: Hadi bakalım umuyorum çok iyi anlaşacağız.
Nef: Bende öyle umut ediyorum Mustafa abi. İmzalarda atıldığına göre sofraya geçelim.Asi: Yemekler enfes olmuş Nefescim.
Nef: Teşekkür ederim Asiye abla.
Mur: Tatlı bir başka tatlı ya.
Asi: Yengem tatlı bu kadar çok yemesen.
Mur: Bir şey olmaz yenge.
Asi: Nefes 3 gün sonra düğünümüz var sizide davet ediyoruz gelirseniz mutlu oluruz bak Nazarda gelecekdi bugün amma hastanede çalışıyor o yüzden gelemedi.
Nef: Tabiki gelmeye çalışırız mutlululaklar şimdiden Murat.
Mur: Teşekkürler Nefes.
Ber: Nefes ben ve bebeğim tüm yemekleri o kadar çok sevdik ki. Babasıda sevmişdir dimi.
Fat: Evet ellerine sağlık Nefes.
Yiğ: Annecim bir şey söyleye bilirmiyim?
Nef: Söyle bebeğim.
Yiğ: Berrak ablanın bebeğininde Balımında babası var benim babam nerde ki?Nefes bir anda duyduğu şeyle çook kötü olur ve kendisi de bilmeden ilk kes Yiğite bağırır.
Nef: Yiğitt!!!!
Merbaha güzel arkadaşlar yeni bölümümüzle karşınızdayım. Umarım seversiniz🤗
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayalım😘Hep söylediğim gibi yabancı olduğumdan yazı hatalarım ola bilir şimdiden affedin⚘🌸
Yeni bölümde neler olacak acaba?😊🤔❤