Tahirden:
Nefesle konuşdukdan sonra sinirle arabaya doğru gitdim. Neymiş karışmamalıymışım. Karışmıyoruz zaten dikkatli olmanı söylüyoruz dimi. Yok ama söz dinlermi Nefes tabikii dinlemez. Sinirle eve geldim. Biraz bahçede kaldım. Avukatım Esma bize geldi. Çok keçmeden Nefesle dışarı çıktılar. Merakla onlara doğru giderken Nefesin sinirle konuşduğunu görüyordum. Son sözlerin duydum Vedat şerefsizi velayet davası açmış. Bir anda sinirle konuşmaya başladım. Nefes gözleri dolu dolu Tahir dedi. Çok sakindi ama sakin sakin ağlamaya başladı.
Nefes⬇️
Esma⬇️(Dizideki karakter değil☺)
Nef: Tahirr..
Tah: Şşt ağlama bir şey yapamaz Nefes.
Nef: Alamaz oğlumu benim oğlum oo yalnızca benim oğlum.
Tah: Nefes bu kadar sakin nasıl kalıyorsun şaşırmadın hiç.
Nef: Esma konuşmalıyız acil söylemem gerekenler var.
Tah: Nefes noluyor?
Nef: Tahir Yiğite bir şey söyleme söz herşeyi anlatacam ilk önce Esmayla konuşmalıyım.
Tah: Tamam ula tamam!
Es: Nefes hadi gidelim ne konuşacaksın bu kadar sakin kalmanı beklemiyordum.
Nef: Esma hadi lütfen. Mahkeme ne zaman?
Es: 5 gün sonra.
Nef: İyi hadi.
Asi: Yengem hoşgeldinde bu ne sinir Nefes dışardaydı Esmayla neredeler?
Tah: Hiç hoşbulmadım Yiğit nerde Yenge?
Asi: Yukarıda Balımla oynuyorlar.
Tah: Yenge Balımı kiyafetlerin giydir Yiğitle Balımı dışarı çıkarıyorum.
Asi: Tamam yemgem.
Tah: Bekliyorum.
***
Nefes ve Esma ofisde konuşdukdan sonra Esma tüm anlatılanlanları şaşkınlıkla dinledi.