Hatırlatma:
Nef: Nil annesi yani babasının öldüğünü söyledi ben araştırdım bulamadım evlenmemiş zaten o yüzden ölü olarak biliyorum.
Tah: Nil mi?
Nef: Evet Tahir noldu?
Tah: Yok bir şey hadi seni bize bırakayım Yiğitde bizde işim var benim.
Nef: Tamam Tahir bir şey oldu ama noldu?
Tah: Nefes yokk bir şey anla yook!!!
Nef: Git sen ben kendim giderim!
Tah: Nefes arabaya!
Nef: Git anladın mı git!
Tah: Tamam giderim!!
Nef: Tamam!
***
Asi: Ohh kuzum sonunda bu mahkeme bitdi.
Nef: Evet Asiye ablam.
Asi: Sinirlisin sanki?
Nef: Yok bir şey abla iyiyim ben.
Asi: Gözlerin hiç öyle olduğunu söylemiyor bana.
Nef: Abla yok bir şey gerçekten biraz sinirliyim o kadar.
Asi: Anlatmak istersen dinlerim.
Nef: Abla ben çok yoruldum gerçekten yoruldum Vedat acaba bir şey yapar mı diye düşünmekten yoruldum. Abla bazı gerçekleri bilmiyorsunuz siz Vedat artık Yiğiti ne kadar çok sevdiğimi biliyor ona bir şey olarsa ben nasıl yaralanırım biliyor oğluma bir şey yapar diye korkuyorum çok korkuyorum.
Asi: Haddime değil belki ama soruyorum Vedat Yiğitin babası değil mi baba söylemekle baba olunmuyorda o ayrı bir soru.
Nef: Hayır abla Yiğit benim oğlum onun hiç bir şeyi değil...
Asi: Anladım kuzum Vedat şerefsizi oğluna ve sana bir şey yapamaz biz varız size bir şey olmasına izin vermeyiz Tahir asla amma asla vermez be Nefesim.
Nef: İyiki varsınız abla iyiki sizinle tanışdım iyiki.
Ber: Yaa biz amma.
Nef: Berrak, Nazar güzelim hadi gelin sizde iyiki varsınız.
BerNaz: Teşekkür ederiz Nefes.
Ber: Nefes Tahir abi aradı beni.
Nef: Banane o hödük beyfendiden...
Asi: Kızımız neden sinirli anlaşıldı.
Ber: Evet abla aradı ve Nefes geldimi bize yoksa yok diye sordu. Tabi kendisi neden sormuyor bilemedim yani.
Asi: Ahh büyük aşklar kavgayla başlardı dimi Nazarcım.
Naz: Evet abla böyle güzel kavgalarla başlar sonra aşk yoluna gider.
Nef: Ne aşkı ya Tahir ve ben öylemi asla ama asla imkansız yok öyle bir şey!
Asi: Ee kız biz Tahir ve Nefes söyledik mi yani bilemedum şimdi?
Nef: Ben Yiğiyle Balıma bakayım.
Ber: Hadi kaç kaç bakalım.
Nef: Kaçmıyorum ben Yiğit annem hadi eve gidiyoruz.
Yiğ: Anne Tahir abimi göremedim ki ben.
Nef: Sonra birtanem hadi gidelim.
Yiğ: Tamam annecim.
Asi: Kız Nefes ablam nereye gidiyorsunuz?
Nef: Eve abla eve.
Asi: Oturuyorduk kuzum.
Nef: Sonra görüşürüz abla hoşçakalın kızlar.
BerNaz: Hoşçakal Nefescim.
***
Bu gün duyduğum şeylerle çok şaşırdım. Acaba düşündüğüm ola bilirmiydi? Gerçekten doğrumuydu. Nefeside istemeden kırdım. Aslında bir suçu olmadan kalbini kırdım. Düşündüğüm şey doğruysa ben ne yapacağım acaba. En iyisi yengemle konuşmak amma konuya nasıl gireceğim hiç bir fikrim yok. Saat akşam 10 ve sonunda eve yaklaşıyordum. En iyisi yengemi aramak.
Tah: Yenge napıyorsun?
Asi: Ula nerdesin sen yemeğede gelmedin.
Tah: Konuşmamız gerek be yenge bahçeye gelsene.
Asi: Geliyorum.
***
Asi: Tahir çok kötü görünüyorsun.
Tah: Yenge kafam çok karışık.
Asi: Noldu paşam?
Tahir sabah Nefesin anlatdıklarını Asiyeye anlatır asıl konunu sonda söyler.
Tah: Yenge Yiğitin gerçek annesinin ismi Nil.
Asi: NNasıl olur bunca şey?
Tah: Bilmiyorum çok şaşkınım, kafam o kadar karışmış durumda ki bilmeden Nefesin kalbinide kırdım.
Asi: Tahir belki isim benzerliği?
Tah: Yenge sana anlatdığım günle yıllarda tam doğru. Kafam almıyor yenge neden yapar doğruysa bu neden!
Asi: Yani Yiğit senin oğlun mu Tahir???
Tah: Bilmiyorum düşüncem doğrumu yoksa yanılıyormuyum ama her şeyi öğreneceğim yenge.....
Surpriiz bir bölüm sizlerle arkadaşlar🤔 Ne düşünüyorsunuz bölümle ilgili? Yıllar sonra gerçeklerle yüzleşen Tahir düşüncesinde yanılacak mı yoksa gerçekten doğrun mu düşünüyor? Fikirlerinizzz çoook önemli🧡
📌Sizce final yapmalımıyım yoksa devam edelim mi? Lütfen cevaplayın olurmu arkadaşlar😘📌
Yabancı olduğumdan yazı hatam farsa affedin😘