5 gün sonra...
Nef: Tahir bak gerçekten sinirleniyorum yeter ya 5 günde kafamı şişirdin Vallah
Tah: Gerçekten mi ben şimdi başlıyorum asıl sen hangi kafayla kendini kurşunun önüne atıyorsun?
Nef: Tahircim bak şimdi bir daha söylüyorum yeter ya gerçekten yeter...
Tah: Ya bir şey olsaydı Nefes!
Nef: Tahir 5 gündür söylüyorum bak olmadı bir şey hayatdayım seninle kavga ediyorum yaa ölümden döndüm ölümden bir şefkat göstersene bana yok hödük bey bağırsın yalnızca dimi.
Tah: Neff...
Tahir ve Nefes kavga ederken bir anda kapı açıldı gelen Asiye ve Berrakdı.
Berrak⬇️
Asiye⬇️
Nef: Yaaa kahramanlarım benim alın şu hödük beyfendini burdan bezdum da bezdum.Asi: Sizede merhaba efendim yok kız Nefes çok iyisin artık kuzum. Tahiri buradan biz alamayız kendisi isterse yalnızca gide bilir.
Ber: Evet Nefes 5 gün nasıl hastanede nasıl kaldı kimseyi buraya koymadısa şimdide alamayız.
Tah: Siz çok konuşdunuz yani ben bir kantine ineyim.
Asi: Kaç bakalım yengem kaç.
Nef: Ya abla bu deli çıkarmam hastaneden söylüyor konuşsana çıkalım oğlumu özledim gerçekten
Asi: Uuu kız ben ne yapayım şu deliye.
Nef: Asiye Kaleli bende sanıyordum ki sen her şeyi yaparsın nasılda yalnış tanıyormuşum seni tamam bir şey söylemiyorum artık.
Asi: Bak gör Tahir efendi bu gün seni nasıl çıkarıyor hastaneden.
Ber: Kız Nefes korkulur senden ya susuyorum gerçekten.
Nef: Bak gördünmü Berrakcım bir şey söylememize izin vermeden Asiye abla gitdi başka bir yol bırakmadı bana.
Ber: O zaman bu işi olmuş bil Nefes.