...Hatırlatma...
Nef: Ne istiyorsunn be adammm?! Cevap versene!
X: Merhaba karıcım.
Nef: Sennn! Veedat!
Ved: Nasılda kocasını tanıyor.
Nef: Ben seninn karın değilim anladın mı değilim bunu o kafana sok!
Ved: Nefes görüşeceğiz!!
Tahir: Nefes noldu ne karısı?
Nef:......
Tah: Nefes kendine gel hadi da kızım.
Nef: Ben ben onun karısı değilim ben onun karısı değilim ben onun karısı değilim.
Tah: Şşt keçdi Nefes hadi kendine gel hadi.
Nef: Yine o geliyor yine.
Tah: Nefes bağırma hadi bak kendine gel.
Nef: Oğlummmm.
Tah: Nefessssss.
Tahirden:
Nefesin telefonu çalar ve bir anda bağırmayaya başladı. Ne oluyor acaba? Telefon konuşması bitdiği zaman dahada bağırmaya başlar ve oğlummm diyerek bir anda bayılır. Hemen Nefesi arabamla hastaneye götürüyordum. Nefes kısık sesle konuşmaya başlar.
Nef: Lütfen yapma zarar verme bana ben daha çoçuğum. Ben senin karın değilim....
Tah: Nefes hadi kendine gel bak hastaneye geldik iyi olacaksın. Ulaaaa nee oluyor be Nefes neden böyle oldu.
Tahirler hastaneye gelir ve doktor Nefese bakar.
Dok: Nefes hanımın yakınımısınız.
Tah: Evet nasıl durumu doktor hadi be susma söylee!
Dok: Sakin olun lütfen. Nefes hanım şimdi iyi. Sinir krizi geçirmiş. Sakinleşdirici yaptık bu gece misafirimiz yarın taburcu olur.
Tah: Şimdi iyi dimi?
Dok: Evet korkmayın.
Tah: Yanına gire bilirmiyim?
Dok: Tabi gire bilirsiniz.
Tah: Teşekkürker.
Tahir ilk önce yengesini arar.
Tah: Yengem.
As: Paşam nerde kaldınız?
Tah: Yenge hastanedeyiz şu anda. Ama bak korkma. Bu gecelik burdayız haliyle Yiğit bizde kalacak.
As: Ulaa ne hastane nolmuş? Geliyorum bende!
Tah: Yenge hayır zaten Nefes uyuyor gelme sabah çıkıyor eve geliriz. Hadi hayırlı geceler.
As: Paşa... Uyy Mıstafam kapadi telefonu.
Mus: Asiyem şive yaptınsa sinirlenmişsin noldu da?
As: Nefes hastanede bir şey olmuş sanırım Tahir de gelmeyin dedi.
Mus: Asiyem hatun bir bildiği vardır Tahirin Yiğit de zaten uyudu hadi bizde uyuyalım sabah ola hayır ola.
As: Ama ben şimdi nasıl uyuyacağım.
Mus: Hadi güzel kalpli karım uyuki sabah erken olsun.
As: Tamam Mustafam.
Tahirden:
Nefesin odasına girip yanı başında oturdum. Acaba bu kız neler yaşamış bu hayatda? Telefonda konuşduğu kişi kim? Neden kriz geçirmiş acaba? Ahh Nefes bir şey anlamıyorum gerçekten. Odaya doktorun girmesiyle düşüncelerim kesildi.