♡YENİ HAYAT♡ ~ 14 BÖLÜM

208 8 0
                                    

Tahirden 2 gün sonra:

2 gün o kadar zor geçtiki ama Nefes hala kendine gelmemişdi. Doktor yaralarının çok kötü olduğunu söyledi. Yiğit annesini görmek istiyorur ama şimdilik oyalıyordum. Bir anda Berrakın sesiyle kendime geldim.

Ber: Tahir abi yorgunsun eve gitsen dinlensen olmaz mı biz burdayız polisde var.

Tah: Yok ben iyiyimde bizim Fatih nerdedir?

Ber: Kantine indi yiyecek bir şeyler almayà haa geldi işte.

Tah: Ula benim akılsız kardeşim Berrak eve götür hastanede ne işi var yorulmasın hamile yiğenimde yorulmasın.

Fat: Abi ben denemedim sanki inat ya Vallahi inat gitmiyor.

Tah: Berrak abim bak yoruluyorsunuz gitseniz eve dinlensen bak söz Nefes kendine geler gelmez haber verecem hem Yiğit seni seviyor gitsende ilgilensen Yiğitle.

Ber: Tahir abi ama...

Tah: Yiğit ve bebeğin için hadi.

Ber: Tamam ama haber veriyorsunuz bana tamam mı? Bende Yiğit ve Balımı alıp kafeye gideyim.

Tah: Tamam söz hadi gidin.

Fat: Tamam abi ben Berrakı götüreyim sonra şirkete geçerim.

Tah: Tamam aslanım.

***

Ber: Fatih hayatım ben Yiğit ve Nefes için çok üzülüyorum.

Fat: Bende Berrak ama yapacak bir şey yok yalnızca bundan sonra Nefesi koruyacağız ailesi olacağız.

Ber: Benim zaten Nefesi bırakmak niyetim yok ki.

Fat: Olmasında hayatım bebeğimiz nasıl üzmüyor dimi seni?

Ber: Hayır üzmüyor biraz midem bulanıyor oda olacak yani.

Fat: Ben sizi çok seviyorum.

Ber: İyiki tanışmışız iyiki.

Fat: İyiki Berrakım iyiki.

***

Tahir Nefesin odasına girer ve yüzünde ki yaraları inceler.

Tah: Hadi da Nefes uyansana artık Yiğit oğlun çok özledi seni. Asiye yengemle 2 gecedir beni arıyor annem nerde kaldı Tahir abi. Annesi uyumakdan yorulmadın mı uyan artık.

Tahir kendi kendine konuşarken Nefes yavaş yavaş gözlerini açar.

Nef: TTahhir.

Tah: Ula uyandın mı?

Nef: Yok uyuyorum Tahir hala.

Tah: Tamam uyandın doktor evet evet dokturu çağırayım bekle burda.

Nef: Tahir dur lütfen.

Tah: Noldu Nefes ağrın var dimi şimdi doktor gelir ağrıkesici yapar.

Nef: Yok ağrım benim alışıkım merak etme. Oğlum Tahir oğlum Yiğidim nerde.

Tah: Bizde Asiye yengemlerle.

Nef: Tahir ben çok korktum biliyormusun kendim için değil oğlum için korktum ya bulamasıydı polisi ve ya seni düşünemiyorum emanetime sahib çıkamıyordum ben.

Tah: Emanet?

Nef: Şeyy oğlum işte Yiğitime bana bu hayatda emanet işte.

Tah: Tamam her şey geçdi tamam mı Yiğit iyi sende iyi olacaksın güclü ol tamam mı.

YENİ HAYAT ~NEFTAH~ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin